- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
succes morgen, en hopelijk gaan ze het snel afronden nu.
Thnxs
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
succes morgen, en hopelijk gaan ze het snel afronden nu.
Goed nieuws dat er vooruitgang geboekt word!
Wel jammer dat het je zal beperken in de trainingen, maar je kan in ieder geval nog trainen.

Goed te horen dat er iig genoeg herstel is om het osteoporose materiaal te verwijderen.
Wel balen van de beperking met trainen maar je kan iig nu weer vooruitkijken met opbouwen.
Herstel is het belangrijkste en zeg nooit nooit..... Ik kreeg ook te horen dat ik nooit meer zou kunnen trainen met mijn Nekhernia. Ook daar ben ik soms wel beperkt en ik kan niet zwaar gaan. Maar dat betekend niet dat je ook niet vooruit kan gaan!
Ben benieuwd hoe snel de operatie nu volgt.
Maar de arts ziet kennelijk wel verschil neem ik aan?Eerlijk gezegd zie ik niet veel verschil lees vooruitgang met de foto's van 28 maart jongstleden
Nee zwaar zal misschien BW belasten oid
Operatie zal september zijn vermoed ik
Roeien met de riemen die je heb..
goed dat het er dan eindelijk uitgaat, weer snel herstellen, en hoe groot de beperking is zal je in de tijd erna wel ondervinden, soms sta je te kijken van wat er nog kan,
die dokters nemen altijd 17 slagen om de arm, en zijn altijd voorzichtig in hun uitspraken
als het zover is ga je dat toch zelf uitzoeken, en niet kijken naar wat er niet meer kan, maar kijken naar wat je nog wel kunt.
NO way!!Het is altijd een herstel stapje voor stapje.... Het mag dan nog lang niet dicht zijn maar heel langzaam kan er toch nog verbetering komen.
Dus rustig aan doorgaan en wie weet wat de toekomst brengt. Geduld is soms lastig op te brengen... maar toch kan er altijd nog wat veranderen.
Het lichaam is soms een wonderlijk iets (zowel in voors en tegens... ) Dus uitgaan van het positieve. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik hou dat mezelf ook nog altijd voor... na 17 jaar aankloten... want opgeven doen we niet he!NO way!!
Enig idee wat je morgen kan verwachten met het gesprek? zelf heb ik een slechte ervaring met het uwv....
Succes in ieder geval.

Ik snap je wel hoor. Ik heb dat zelf ook.... het wordt niet meer zo als voorheen... maar neemt niet weg dat je gaat voor verbetering en dat het beter wordt dan nu! Behelpen is op zich niet eens zo een ramp... als je maar vooruit blijft kijken.
Weet je.. ik zie op dit moment ook geen eindje aan de tunnel... maar ooit komt er echtw el weer een lichtpuntje! Dat weet ik zeker![]()
T begint te komen. Het is gewoon een hele lange weg....
Maar elk beetje beter is al beter! Ik duim gewoon voor je door!