Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een idioot
genoeg veiligere plekken met minder aders enz.
wel apart trouwens, ik merk dat gasten op tren ace altijd wel een cough hebben gehad.
heb op tren E hier nooit problemen mee gehad.
Die bostin injecteerd meerder keren op een dag , hij had vast geen plek meer om te injecteren doet die op ****ed up plekken waar veel aders zitten.
Hij zet al voor 2 jaar elke dag iets van 3 + injecties man, hij zei ook al dat die geen plek meer had en zn vriendin moest roepen om zn achterkant schouder en traps te injectenNaja ookal injecteer je elke dag, dan nog zijn er in je glute altijd nog wel veiligere en niet zo voor de hand liggende plekjes te vinden met veel minder kans op het raken van een ader. Het is niet zo alsof de man al 10 jaar ED inects zet natuurlijk.
Hij zet al voor 2 jaar elke dag iets van 3 + injecties man, hij zei ook al dat die geen plek meer had en zn vriendin moest roepen om zn achterkant schouder en traps te injecten
Dus steeds meer plek lijkt me

Nja zijn spieren groeien toch ookDus steeds meer plek lijkt me
![]()
![]()
Hij zet al voor 2 jaar elke dag iets van 3 + injecties man, hij zei ook al dat die geen plek meer had en zn vriendin moest roepen om zn achterkant schouder en traps te injecten
Ik snap ook niet echt waarom hij dat nog allemaal doet, hij gaat geen wedstrijden meer doen zei die..
goeie comeback not srs/10
Yes, maar zijn doses zijn dan ook wel abnormaal, nog even te zwijgen over de middelen die hij erbij stackt tegen de sides
Maar als je groot wilt worden, moet je er wat voor over hebben zo blijkt maar weer.
Hij geeft een heel realistische beeld hoor en overdrijft echt niks. Meer is beter

Hij wil niet groot worden. Hij wil heel snel heel groot worden hehe. Die gast is nu 21/22? En groter dan wie dan ook hier wss.