MuscleMeat

Interview Bostin Loyd 21 Year Old Bodybuilder

als je hem volgt zou je weten dat hij 100% natty is, hij zit op zware bulk momenteel, heeft altijd dikke armen gehad, is natuurlijk gevolg van zijn bulk.. borst en schouders lopen nog altijd zwaar achter

zou erg zijn dat je moest gebruiken om zijn fysiek te kunnen bekomen

did not read

als je hem volgt zou je weten dat hij 100% natty is, hij zit op zware bulk momenteel, heeft altijd dikke armen gehad, is natuurlijk gevolg van zijn bulk.. borst en schouders lopen nog altijd zwaar achter

Slechte troll

Net als kali muscle die is ook natty.

Als je voor een Nick Wright lichaam al moet kuren.. :roflol: Die gast staat op 16% of zo op dit moment? Hij heeft wel hoge krachstats, maar qua lichaam stelt het echt weinig voor. Iets van 86kg @ 1.74m @ 16% dacht ik.

En buiten dat heeft hij echt totaal geen schouders wat de 9 v/d 10 op gear toch wel hebben.

En buiten dat heeft hij echt totaal geen schouders wat de 9 v/d 10 op gear toch wel hebben.

Klopt, borst loopt ook nog steeds achter.. Qua kracht niet verkeerd (onderstaand filmpje doet hij toch wel 1 rep 150kg), waarschijnlijk omdat zijn armen in vergelijking enorm voorlopen. Zijn merk is nou eenmaal gebouwd op 'natural bodybuilding', daarom durft hij het niet aan om toch te gaan gebruiken.

http://www.youtube.com/watch?v=bYNe9-zsOIs
http://www.youtube.com/watch?v=IOHmhMB9LNE

Daarnaast vind ik zijn video's de laatste tijd niet geweldig, vooral die fanboy Scott Herman en supplementen video's waren lachwekkend. Die vrienden van hem, Nick Pinheiro (AAS gebruiker) en Bob (Olympus Iron) maken veel interessantere video's. Ook jongere gasten als Christian Guzman heb ik veel meer bewondering voor.

haha, de onzekerheid is weer gigantisch hier

tuurlijk jongens, nick wright gebruikt gear.... dat zie je toch aan zijn onmenselijke fysiek......................

only on dbb

Hij is buffer dan de meeste hier die kuren. Mensen denken echt dat je een monster word van een paar kuurtjes dus niet he

Bostin Roid machine

haha, de onzekerheid is weer gigantisch hier

tuurlijk jongens, nick wright gebruikt gear.... dat zie je toch aan zijn onmenselijke fysiek......................

only on dbb

Mwah die armen zijn wel aardig toch?
Of stelt weer niks voor ofzo 2 bakkies kwark?

Mwah die armen zijn wel aardig toch?
Of stelt weer niks voor ofzo 2 bakkies kwark?

ik volg hem al een jaar, krijg al z'n updates enzo, en zijn armen zijn altijd zijn sterke punt geweest.. nu is hij al een hele tijd zwaar aan het bulken en je ziet dan ook dat zijn armen nog groter worden, dit terwijl de rest een beetje achterblijft.. schouders, chest zijn niet in verhouding ook al probeert hij al geruime tijd deze beter te doen uitkomen

een van de voornaamste kritieken op zijn work out video's is ook dat hij bij het merendeel van de oefeningen steeds weer teert op zijn armen, waardoor hij in een vicieuze cirkel terecht komt

ik volg hem al een jaar, krijg al z'n updates enzo, en zijn armen zijn altijd zijn sterke punt geweest.. nu is hij al een hele tijd zwaar aan het bulken en je ziet dan ook dat zijn armen nog groter worden, dit terwijl de rest een beetje achterblijft.. schouders, chest zijn niet in verhouding ook al probeert hij al geruime tijd deze beter te doen uitkomen

een van de voornaamste kritieken op zijn work out video's is ook dat hij bij het merendeel van de oefeningen steeds weer teert op zijn armen, waardoor hij in een vicieuze cirkel terecht komt
Nee okee daar heb je ook wel gelijk in.
Maar om nou een soort reactie geven van "stelt niks voor dat haal ik ook zo wel even dat fysiek"tja ik zie ze bij mij in de buurt niet veel lopen in ieder geval.
Maar als jouw armen groter zijn dan de zijne heb ik niks gezegd:D

Nee okee daar heb je ook wel gelijk in.
Maar om nou een soort reactie geven van "stelt niks voor dat haal ik ook zo wel even dat fysiek"tja ik zie ze bij mij in de buurt niet veel lopen in ieder geval.
Maar als jouw armen groter zijn dan de zijne heb ik niks gezegd:D

haha nee hoor, mijn armen komen niet in de buurt :) maar je ziet zo dat hij gefixeerd is op zen 'ceps, hij heeft waarschijnlijk de eerste jaren niets anders dan curls gedaan

kijk, op deze foto's zie je erg duidelijk hoezeer hij uit proportie is

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als zijn schouders en chest op het niveau van zijn armen waren, dan zou ik mss geneigd zijn om te geloven dat hij aan gear zat

en het stelt zeker wél iets voor om zijn fysiek te bekomen, maar hij trained dan ook ongelooflijk hard en is geen amateur

op deze foto is hij in de cut, en stond hij goed droog, zelfs hier heeft hij nog beestige armen... als je dit ziet dan is zijn huidige bicepomtrek toch niet onmogelijk aangezien hij nu 20kg meer weegt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met 1.74m kan ik het ook wel :P

• Topic Starter Topic Starter
Damn jij bent er altijd snel bij haha

Terug
Naar boven