JeePee18
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nou al die middelen die hij erbij stackt, sorry hoor meer is vaak wel beter met AAS als je groot wilt worden. Maar die kerel is een wandelende apotheek man. Zoals ik al zei; je moet er wat voor over hebben als je echt zo nodig zo groot moet worden. Maargoed, dat hoef ik jou niet te vertellen toch Kelvin?!![]()

Ik weet dat als je groot wilt worden je ook groot moet gebruiken veel moet eten en hard moet trainen. Deze man wil dat ook alleen dan heel snel en hij heeft gevonden hoe het voor hem werkt en blijkbaar is dat allemaal voor hem nodig kon het met minder deed ie dat wel.
Ik groei evht hard nu
Maar zal aan rebound liggen denk ik
Ben nu al 100+ vorige week nog 96/7
Plus spirgel ook goed
Niet verl vet, wel bietje vochtig
je neemt ook grammen aasIk groei evht hard nu
Maar zal aan rebound liggen denk ik
Ben nu al 100+ vorige week nog 96/7
Plus spirgel ook goed
Niet verl vet, wel bietje vochtig
Ik denk niet dat hij slim genoeg is om zo te kunnen redeneren bro.
Het is jammer dat er eindelijk iemand is die er open over praat etc., maar ik vind het jammer dat het nou net weer iemand moet zijn met het IQ van een 12 jarige. Nu weet je feitelijk nog niks; enkel dat je met megadoses AAS en andere farmaceutische middelen in rap tempo groot kunt worden. Maar dat is niet iets wat de meeste AAS gebruikers nog niet wisten..
---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 23:06 ----------
Smeer je ook spirgel? Waar kun je dat kopen?? En werkt goed ja?
Pfoe best kuurtje maat haha. Gewoon 14 weken die dosis? Of ga je wel opbouwen?
SpiegelIk denk niet dat hij slim genoeg is om zo te kunnen redeneren bro.
Het is jammer dat er eindelijk iemand is die er open over praat etc., maar ik vind het jammer dat het nou net weer iemand moet zijn met het IQ van een 12 jarige. Nu weet je feitelijk nog niks; enkel dat je met megadoses AAS en andere farmaceutische middelen in rap tempo groot kunt worden. Maar dat is niet iets wat de meeste AAS gebruikers nog niet wisten..
---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 23:06 ----------
Smeer je ook spirgel? Waar kun je dat kopen?? En werkt goed ja?

zo lang is hij niet 
Niks opgebouwd zit nu in week 2 en vp 10-11 en gewicht 107kg klein beetje terug gevallen na laatste kuur dus nu planks gas erop
Spiegel
Lol ik zat 2 weken op 250 200 test deca
Sinds maandag 500 400
Vandaag 2e inject van dr week
Dat zijn geen grammen

Kan bestzo lang is hij niet
---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 23:17 ----------
Welke wedstrijd is je volgende eigenlijk?
Orly??![]()
Mijn volgende is nog niet gepland. Ik doe pas weer mee als ik echt weer een heel stuk groter ben

120 @ 8% minimaal?
---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 23:21 ----------
Ha! Betrapt![]()