MuscleMeat

Bostin Loyd 21 Jarige Bodybuilder over AAS

Wat een brosience toch [emoji23]

Wat is er mis met brosciense?

Als je ergens in gelooft dan maakt het niet uit of het wel of niet onderbouwd kan worden.
Het feit dat je erin gelooft zal resulteren dat het werkt, het mentale aspect vind ik persoonlijk het meest doorslaggevende onderdeel als het over bodybuilding gaat.

Kijk ook wat die in ze koekast heb staan ... ziek gewoon haha

Inderdaad ja. Ik denk dat hij nog weleens een inval kan verwachten van de politie. Het is immers illegaal in de V.S. Ik weet dat het in Nederland ook illegaal is maar zoals je weet zijn ze niet zo streng bij ons gelukkig.

Inderdaad ja. Ik denk dat hij nog weleens een inval kan verwachten van de politie. Het is immers illegaal in de V.S. Ik weet dat het in Nederland ook illegaal is maar zoals je weet zijn ze niet zo streng bij ons gelukkig.

Eigen gebruik is niets illegaals aan..

Ik bedoel meer de hoeveelheid die hij in zijn koelkast had liggen zou uitgelegd kunnen worden als dealerhoeveelheid(dan maakt het niks uit als hij zegt ik pak 15000mg)In de V.S kunnen ze wat strenger zijn en met de bewijslast wordt ook niet altijd even degelijk omgegaan, daarnaast begeleidt hij mensen die hij ook van alles voorschrijft.

Laatst begeleidde hij zelfs een jongen van 15 die al aan de AAS zat.

Ik bedoel meer de hoeveelheid die hij in zijn koelkast had liggen zou uitgelegd kunnen worden als dealerhoeveelheid(dan maakt het niks uit als hij zegt ik pak 15000mg)In de V.S kunnen ze wat strenger zijn en met de bewijslast wordt ook niet altijd even degelijk omgegaan, daarnaast begeleidt hij mensen die hij ook van alles voorschrijft.

Tja, afgaande op zijn filmpjes heeft hij ook zeker geen IQ van 135+ :o Dus die loopt vast nog wel een keer tegen de lamp.. Al heeft de war on drugs andere prioriteiten dan een paar chemische fabrieken die rondlopen in de gyms daar..

Ik denk dat die jongen in een internaat zit of intensief word begeleidt(dit zijn gewoon aannames). Het is natuurlijk best wel een groot verschil of iemand 15 is of 17 en bijna 18 dus. 15 vind ik veels te jong om te beginnen met AAS en ik zou iedereen die die jongen AAS levert toch wel aangeklaagd willen zien.
Ik ben geen tegenstander van AAS zou willen dat het legaal te verkrijgen was.

Wat is er mis met brosciense?

Als je ergens in gelooft dan maakt het niet uit of het wel of niet onderbouwd kan worden.
Het feit dat je erin gelooft zal resulteren dat het werkt, het mentale aspect vind ik persoonlijk het meest doorslaggevende onderdeel als het over bodybuilding gaat.

Ik ben lid bij de kerk van het vliegend spaghetti monster. Ik geloof maar kan niks onderbouwen. Het feit dat ik erin geloof zal resulteren dat ik altijd eerst tegen me bord spaghetti praat voordat ik erin prik. Het mentale aspect is doorslaggevend als het om pasta gaat.

al die peptides zijn legaal in de vs dacht ik

Terug
Naar boven