ment0s
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.302
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Titel zegt al genoeg, Rami lost all his gains. Haha denk niet dat pro's dat kunnen gebruiken. Je snapt toch zelf ook wel dat pro's er alles aan doen om te winnen. Hoezo zouden ze dan off gaan [emoji23]
Dat zou nergens op slaan, AAS-receptoren worden niet downgereguleerd en hebben dus geen 'rust' nodig. Daarnaast werkt HCG onderdrukkend, dus dan herstel je nog minder dan je al zou doen in die korte periode zonder HCG.wat ik denk is dat ze wel off gaan bv 8-10 weken per jaar maar dat ze dan die 10 weken aan de pregnyl gaan en dat ze dan weinig verliezen en om ze de AAS receptoren een rust te geven.
En over die 10 weken, AAS blijven nog 3-4 weken door werken dus als je 10 weken stopt met injecteren of 8 dan is dit 4-6 weken wat niet zo lang is in een jaar.
Ik weet dat pregnyl hier op het forum en bij de recreant op een andere manier word gebruikt, vooral tijdens de kuur maar op deze manier word het ook toegepast.
ik denk ik denk ik denk.. als je het niet weet zeg dan niks. Al die aannames wordt niemand wijzer van.

En dorian yates met 500 test + 400 deca + beetje dbol zoals hij zelf zei in de MD magazine..
Zag er gisteren ook zo 1 in 't zwembad haha.Elke prof of amateur die prof wil worden neemt dosisissen AS die je niet voor mogelijk houd. De uitvluchten van, we gebruiken niet zoveel want we gebruiken enkel hg producten enz zijn enkel smoesjes. Ze gebruiken genoeg tot hun lichaam het gewoonweg opgeeft.
In het begin gain je voldoende op 2 gram gear maar eens je op een 100-115 kilo zit en je wilt er nog extra massa bij dan is het gewoon een kwestie van duwen. Ik kende vroeger wel een paar topbegeleiders van België en Nederland en uiteindelijk gaven ze ook toe dat je een sterk lichaam nodig hebt als je ver wil komen met bb'ing. Heb ook topamateurs gekend die ook gewoon 5 ml 6x per week moesten wegduwen tijdens het offseason. En ja hoor ik heb de kuur schema's voor me gehad en dan slik je wel even.
Pro's gaan idd off MAAR dan gaan ze ook helemaal off en geen pregnyl of pct. Gewoon minstens 2 maanden off. Daarna knallen ze weer voor de komende 10 maanden.
Alles wat ik hier Typ is niet van ik denk ik denk maar met mijn ogen gezien.
En over Boston.... Tja tuurlijk lusten ze hem niet want hij toont en zegt maar effe hoe het er in grote lijnen aan toe gaat. Bbing is een chemische sport. Wil je gaan fitnessen oké dat is jouw zaak maar wil je er als een bodybuilder gaan uitzien dan zal je wel iets moeten gaan wegduwen.
Alleen die peptides(excl HGH) worden iets te serieus genomen maar dat is gewoon omdat er daar heel veel geld mee verdient word dat dit zo word aangeprezen.
K doe het niet want k krijg toch geen eerlijk antwoord maar zou dan wel is willen vragen wat daar allemaal in gaat
wow

4 de van wereld zijn bij de amateurs is vrij top vind ik voor een Belg.
De andere 3 (niet belgen) hebben op het Olympia podium gestaan.
Nee ik noem geen namen want is mij toen in vertrouwen verteld en dan respecteer ik dat.