Poepiemonster
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 903
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 112kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je snapt het echt niet he haha. Geld, medicatie, kennis en lef, dat heb je nodig. Ik denk niet dat iedereen het er voor over heeft om een minimum aan 10 naalden te verslijten per dag.ik sprak daarnaast niet over hgh en insuline alleen over AAS.
en jij denkt dat alles middel gerelateerd is ik ben dit niet met je eens.
Hoe snel je groeit => Medicijnen
Hoe je er op reageert => Medicijnen
Hoe snel je kan afvallen => Medicijnen
Hoe snel je kan opblazen net voor je on stage gaat => Medicijnen
Water verliezen => medicijnen (quote)
natuurlijk pakken ze allemaal medicijnen om bovenstaande te realiseren, maar het genetic potential speelt hierbij de beslissende rol, dit ben ik tenminste van mening.
Genen in een potje. Ken jij een amateur die claimt 20 iu te nemen ? Nee omdat ze het niet kunnen betalen. 5 gr is ongeveer het gemiddelde.. in offseason zullen ze er zeker niet bovengaan.Geld, medicatie, kennis en lef(quote) genen spelen in jouw opinie geen rol dus?
Een van de enige die eerlijk is over het gebruik in de sport.Genen in een potje. Ken jij een amateur die claimt 20 iu te nemen ? Nee omdat ze het niet kunnen betalen. 5 gr is ongeveer het gemiddelde.. in offseason zullen ze er zeker niet bovengaan.
Om je een voorbeeldje te geven van een van de beste BB van aller tijden :
Nasser el sonbaty zat op 30iu hgh en 5gr Testosterone-e in de offseason. Het weekend van zijn shows liet hij 2 kennissen elke spiergroep meermaals injecteren met nolotil waardoor hij meermaals flauwviel op de hotel kamer. Ja hoor dat is de realiteitEen van de enige die eerlijk was over het gebruik in de sport.
ik had over in mijn eerste post over Kevin Levrone (genetic freak) wat betreft die 2gr AAS, in het tijdperk 1998+ zal het denk ik als je naar de gemiddelde dosering in de arnold en Mr O kijkt wat betreft AAS tussen de 2.5gr en 3.gr liggen (pharmacuetical grade) (met nadruk op gemiddeld) zullen wel een paar uitschieters zijn.
maar we zullen dit nooit weten ik heb dit van de vele mensen die in het wereldje hebben gezeten en nu bv een youtube kanaal hebben (ze zouden ook allemaal kunnen liegen) Ric Drasin, Jerry Ward, Dave Palumbo Jerry Brainum zijn er bv een paar

Ik verspil hier geen moeite meer aande discussie ging niet over drugsgebruik. maar dat kan inderdaad wel kloppen.
nee als al die amateurs die geen wedstrijden doen met 3gr per week en al 10 jaar kuren opeens de beschikking hadden over HGH(genen in een potje)
dan zouden ze langs Phil Heath en Kai Greene staan zeker.

Bostin loyd => te veel gear , te weinig hgh , niet genoeg kennis over de peptiden, fout gebruik van insuline.waar is jullie kennis op gebaseerd op wat Bostin Loyd neemt? Beginner doseringen? 3 gr Pharmacuetical grade? wat neer komt op 5+gr UG.
Eerlijk is hij trouwens helemaal, duim omhoog daarvoor. Dan kunnen we toch een heel klein percentage van de fitnessindustrie uit hun waanbeelden halen.Bostin loyd => te veel gear , te weinig hgh , niet genoeg kennis over de peptiden, fout gebruik van insuline.
Te veel gear => kan wijzen op slechte ug
Te weinig hg => Geld, hij neemt ook chinese als basis. Zegt ook al genoeg
Ja klopt, een pro neemt maar 3iu hgh na de training met 2gr aas per week. Mooie gedachten om mee te gaan slapen.inderdaad duim omhoog daarvoor. maar hij praat over zichzelf toch?
mis kunnen we het erover eens zijn dat we het oneens zijn.
begrijpend lezen is ook moeilijk, 2gr refereerde ik aan Kevin Levrone (jaren 90) en in het specifiek aan hem. Daarnaast praat ik over het gemiddelde dus jaarlijks aantal gedeeld door aantal weken. Ik ben van mening dat velen of gaan voor 3 maanden per jaar. dus de tijd dat ze gebruiken pakken ze meer en AAS is maar een klein deel wat ze gebruiken