Welke DBB'ers gaan niet naar de OS kijken ivm de schending van de mensenrechten aldaar?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik, maar meer omdat het me geen ene moer interesseert
+1 maar dat protest tegen de mensenrechten is mooi meegenomen. Chinezen zijn sowieso een irri volkje. Door hun hebben wij hier nu hoge brandstof en voedselprijzen => inflatie/daling koopkracht (en wie dat niet snapt denk er eerst maar eens goed over na voor je hier op reageert).ik, maar meer omdat het me geen ene moer interesseert
+1 maar dat protest tegen de mensenrechten is mooi meegenomen. Chinezen zijn sowieso een irri volkje. Door hun hebben wij hier nu hoge brandstof en voedselprijzen => inflatie/daling koopkracht (en wie dat niet snapt denk er eerst maar eens goed over na voor je hier op reageert).
Chinezen zijn sowieso een irri volkje. Door hun hebben wij hier nu hoge brandstof en voedselprijzen => inflatie/daling koopkracht (en wie dat niet snapt denk er eerst maar eens goed over na voor je hier op reageert)
dus omdat de chinezen ook willen consumeren, zoals wij al decennia doen en jij er last van nu even last van hebt omdat de benzine wat duurder is moeten ze maar matigen en vind je ze irritant? 
Ik kijk gewoon wat ik interessant vind.
dus omdat de chinezen ook willen consumeren, zoals wij al decennia doen en jij er last van nu even last van hebt omdat de benzine wat duurder is moeten ze maar matigen en vind je ze irritant?
![]()
Ze gebruiken plastic zakjes aan de kassa terwijl wij die afgeschaft hebben!dus omdat de chinezen ook willen consumeren, zoals wij al decennia doen en jij er last van nu even last van hebt omdat de benzine wat duurder is moeten ze maar matigen en vind je ze irritant?
![]()

Hoezo kijk je roeien niet?in Beijing wil ik toch tenminste de 100m, 110m horden, 800m en nog wat andere nummer zien. Zwemmen en wielrennen volg ik ook meestal, rest wat minder.
ik, maar meer omdat het me geen ene moer interesseert
Ze gebruiken plastic zakjes aan de kassa terwijl wij die afgeschaft hebben!
Natuurlijk weet ik wel dat ze ook 'Westers' willen gaan leven, maar ik mag mijn frustratie toch uiten over welke invloed dat heeft op ons![]()