Fitness Seller

Boycot 'Spelen' DBB'ers om mensenrechten.

ik, maar meer omdat het me geen ene moer interesseert

Ik kijk alleen naar voetbal. De rest interesseert me niet die boycot ook niet. Als ik die andere sporten wel interesant had gevonden zou ik gewoon gekeken hebben. Als ze hadden willen boycotten had er een echte 'boycot' vanuit het westen moet zijn.

ik, maar meer omdat het me geen ene moer interesseert
+1 maar dat protest tegen de mensenrechten is mooi meegenomen. Chinezen zijn sowieso een irri volkje. Door hun hebben wij hier nu hoge brandstof en voedselprijzen => inflatie/daling koopkracht (en wie dat niet snapt denk er eerst maar eens goed over na voor je hier op reageert).

Haha.. OS boycotten maar ondertussen wel je hele huis volproppen met "Made in China" troep.

Ik ga gewoon kijken naar de olympische takken van krachtsporten.

Zou het uit laten van je tv nou werkelijk bijdragen aan de mensenrechten daar?:rolleyes:

lijkt me ook niet idd

+1 maar dat protest tegen de mensenrechten is mooi meegenomen. Chinezen zijn sowieso een irri volkje. Door hun hebben wij hier nu hoge brandstof en voedselprijzen => inflatie/daling koopkracht (en wie dat niet snapt denk er eerst maar eens goed over na voor je hier op reageert).

Er zitten best goede tussen. Ze hebben mij van de kat van de buren verlost.

:roflol: Ik in ieder geval al niet.

Ik kijk gewoon wat ik interessant vind.

Chinezen zijn sowieso een irri volkje. Door hun hebben wij hier nu hoge brandstof en voedselprijzen => inflatie/daling koopkracht (en wie dat niet snapt denk er eerst maar eens goed over na voor je hier op reageert)

:roflol: dus omdat de chinezen ook willen consumeren, zoals wij al decennia doen en jij er last van nu even last van hebt omdat de benzine wat duurder is moeten ze maar matigen en vind je ze irritant?

:roflol:

Heb gisteren Zembla zitten kijken. Wat een volk joh.

Overigens kijk ik alleen basketbal en waarschijnlijk voetbal. Voor de rest interesseert het me niet zoveel.

Ik kijk gewoon wat ik interessant vind.

:roflol: dus omdat de chinezen ook willen consumeren, zoals wij al decennia doen en jij er last van nu even last van hebt omdat de benzine wat duurder is moeten ze maar matigen en vind je ze irritant?

Jep.

Ik gun het die Chinezen zeker niet.

Ze gebruiken plastic zakjes aan de kassa terwijl wij die afgeschaft hebben!

Natuurlijk weet ik wel dat ze ook 'Westers' willen gaan leven, maar ik mag mijn frustratie toch uiten over welke invloed dat heeft op ons ;)

Ik zal redelijk veel zien, voor zover de uitzendtijden het toestaan. In 1996 stond ik regelmatig 's nachts op om atletiekfinales te zien en in Beijing wil ik toch tenminste de 100m, 110m horden, 800m en nog wat andere nummers zien. Zwemmen en wielrennen volg ik ook meestal, rest wat minder.

Of nou de USA, China, Rusland, Uganda, Antartica of weet ik veel welk land de OS organiseert boeit me weinig. Sport en politiek behoren gescheiden te zijn, mensenrechten gaan echt niet verbeteren als niemand kijkt of als iedereen opeens Chinese producten gaat boycotten.

Laatst bewerkt:
Ze gebruiken plastic zakjes aan de kassa terwijl wij die afgeschaft hebben!

Natuurlijk weet ik wel dat ze ook 'Westers' willen gaan leven, maar ik mag mijn frustratie toch uiten over welke invloed dat heeft op ons ;)

Eehhh....... in Nederland niet hoor.

Ik ga zeker wel kijken.

Terug
Naar boven