Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik stuur je een privebericht, maar merken mogen hier ook wel genoemt worden volgens mij, als je goed zoekt vind je ze ook op het forum.
uk-petides en prime-pharma.
ps: deze is ook interessant.
GLOW en KLOw zijn vaak met disproportioneel veel GHK-Cu (bijv. een vial van BPC 157 5mg + GHK-Cu 35mg + TB500 10mg), geen idee waarom maar dat gaat dus flink pijn doen
Doe mij maar gewoon los. BPC-157 en TB-500 zijn ook meer voor de eerste fase (bij een ruptuur of tendinitis die maar niet over gaat), en op een gegeven moment stop je daarmee en neem je alleen nog maar GHK-Cu.
Ik heb al heel lang last van meer dan 15 fucked up pezen, maar ik wil niet continu (voor altijd) BPC-157 en/of TB-500 nemen, omdat ze allebei bekendstaan om de toename van angiogenese. Op een gegeven moment gaat dat teveel worden, en teveel van het goede is ook niet goed. Al helemaal niet als je er toevallig een tumor hebt groeien, dan zit je die lekker te voeren met extra bloedvaatjes. GHK-Cu zou minder voor angiogenese zorgen. Het nadeel is alleen wel dat het behoorlijk lokaal werkt, en mijn pezen natuurlijk verspreid over m'n hele lichaam zitten.