XXL Nutrition

Brainstormen![igf-1,tren,eq,sust,test-e,test-prop,winny]

SCREWBEAST

Freaky Bodybuilder
Waardering
220
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Olla Amigo's

De winter staat weer voor de deur dus ik ben al weer aan het brain stormen over mijn volgende kuur,Deze zal medio feb gaan aanvangen.

Ik zit aan dit te denken:

WEEK 1:
1500MG TEST-E(FRONTLOAD)
1000MG EQ(FRONTLOAD)

WEEK 1 T/M 15
0,5ML LIQUDEX

WEEK 2 T/M 6
750MG TEST-E (WEEK)

WEEK 2 T/M 10
600MG EQ (WEEK)

WEEK 3 T/M 6
100MCG IGF-1 L3 (e.d)

WEEK 7 T/M 10
750MG SUSTANON (WEEK)
75MG TRENBOLONE (E.O.D)

WEEK 11 T/M 13
100MG PROP (E.O.D)
50MG WINNY (E.O.D)

WEEK 14 T/M 17
100MCG IGF-1 L3(E.D)

WEEK 15 T/M 18
40MG NOLVADEX(E.D)
50MG CLOMID(E.D)

Graag jullie visie op deze kuur!

is 2,5 gr as als frontload niet een beetje teveel vh goede. daar krijg je denk ik gigantische hoofdpijn van. weet niet of je al eens eerder zoveel hebt gezet, maar ik persoonlijk zou het nooit doen.
in mijn vorige kuur kreeg ik zo'n hoofdpijn dat ik amper kon functioneren.
je kunt ook gedurende 3 weken 800mg bold zetten, dan verspreid je het een beetje. geldt ook voor test, zet bv. gedurende 3 weken een gram

• Topic Starter Topic Starter
Heb al eerder een vette frontload gezet en moet zeggen dat dat goed bevallen was.

heb zelf nooit last van hoofdpijn.. frontload is gewoon LEKKA :D

vind het er goed uitzien, ik zou alleen de sustanon eruit laten en de enanthaat doortrekken naar week 10 en de prop daarop aansluiten.

drie weken sustanon waarvan de langste ester 3 wkn halfwaarde tijd heeft is zonde imo!

verder ziet het er lekka uit;)

G21 zei:
vind het er goed uitzien, ik zou alleen de sustanon eruit laten en de enanthaat doortrekken naar week 10 en de prop daarop aansluiten.

drie weken sustanon waarvan de langste ester 3 wkn halfwaarde tijd heeft is zonde imo!

verder ziet het er lekka uit;)

idd niet zo slim van mij :D

Nou dan kunnen we nu Rev 1.0 gaan maken :cool:

Gooi er de eeste 4 tot 6 weken wat oxy of dian pillen bij.

jongen doe niet zo raar joh met die doseringen :-)

Kuur ziet er wel goed uit maar een paar kleine tips.

Begin met de sust die begint deels sneller te werken dan enanthate en schakel na de sust over op enanthete op prop.

Ik heb igf zelf al een aantal keer geprobeerd en vindt dat je hier alleen echt baat bij hebt wanneer je erg laag in je kcal zit vanwege de extra slin productie die je lichaam ervan krijgt. Met een aardig dieet krijg je voldoende kcal binnen om zelf ruim voldoende slin aan te maken. Gaat het je om winnen van spiermassa houdt het dan gewoon bij sth ipv igf.

Met zulke doseringen is het wel aan te raden om in week 6 te beginnen met 4 injects van 2500iu hcg om de 5 dagen 1.
Zo ligt je eigen zakie niet te lang plat.

succes maat

Chemical zei:
jongen doe niet zo raar joh met die doseringen :-)

Kuur ziet er wel goed uit maar een paar kleine tips.

Begin met de sust die begint deels sneller te werken dan enanthate en schakel na de sust over op enanthete op prop.

Ik heb igf zelf al een aantal keer geprobeerd en vindt dat je hier alleen echt baat bij hebt wanneer je erg laag in je kcal zit vanwege de extra slin productie die je lichaam ervan krijgt. Met een aardig dieet krijg je voldoende kcal binnen om zelf ruim voldoende slin aan te maken. Gaat het je om winnen van spiermassa houdt het dan gewoon bij sth ipv igf.

Met zulke doseringen is het wel aan te raden om in week 6 te beginnen met 4 injects van 2500iu hcg om de 5 dagen 1.
Zo ligt je eigen zakie niet te lang plat.

succes maat

Maar ik dacht dat je STH min 12 wkn moest zetten?

Moet je ook....en dan nog is het de vraag wat je er nou echt aan hebt want ik vind 12 weken nog veel tekort.

je kan ook opstarten met prop ipv zo'n hoge frondload.

het is wel lekker dat je gelijk reageerd met prop,het is mij zekker bevallen.

en tren zou ik toch elke dag zetten vergelekken met de rest van je kuur vind ik die juist weer wat laag gedoseerd.

suc6......groeise

Ik geloof dat de hcg ontbreekt omda de igf ervoor zorgt dat het zaakje in orde blijft. verder vind ik dat je nogal een gedurfde frontload neemt en wens ik je succes met je monsterlijke kuur!

Testo zei:
Moet je ook....en dan nog is het de vraag wat je er nou echt aan hebt want ik vind 12 weken nog veel tekort.

Helemaal mee eens. Pas vanaf maand 3/4 begint het pas echt. OP naar 1 jaar :P

oeeeh ik ga ook lekker aan de STH :) LEKKA!

Conclusie: starten met sus, daarna over op enth en afsluiten met prop :)

De enige reden waarom wordt gezegd dat je HGH /STH langer dan 12 weken moet gebruiken is omdat het voor echte spiergroei bijna geen zak doet. Zou het wel toegevoegde waarde hebben dan zie je dat enkel in een HGH only kuur en wel na een aantal maanden. Dan noch moet je jezelf afvragen of het wel spiermassa is en niet vocht, bindweefsel, orgaanverdikking etc.
In een kuur als deze is STH niet meer dan het drinken van wat pilsjes nadat je al 2 flessen Jenever hebt gezopen.

Testo zei:

Terug
Naar boven