En toch moet je mij dan eens vertellen waarom er dan nog steeds geen studies zijn waaruit blijkt dat HGH die eigenschappen NIET heeft want ik ben ze nog niet tegen gekomen...
Ik ga voor een deel best mee in je gedachten hoor,begrijp me niet verkeerd maar als HGH waardeloos zou zijn zouden niet 1000en BBers het gebruiken en je kan mij niet wijsmaken dat iedereen elkaar namauwt,bro.
Hgh staat erom bekend dat het voor nieuwe spiercellen zorgt alleen moet je je afvragen hoeveel dat er daadwerkelijk zijn en hoeveel profijt je er uiteindelijk van hebt aan het einde van de rit.
Effe simpel gezegd;hgh stelt je in staat om toch je kilo's te winnen(en dat hoeft dus helemaal geen 10 kilo te zijn want we moeten kijken naar VVM)zonder dat je opblaast en een kop als een skippybal krijgt,je krijgt een volwassener spierlook met veel meer zichtbare aders en je verliest vet...
Vertel mij maar eens met welke andere middelen je dat wil gaan bewerkstelligen?
We hebben namelijk nog steeds niet de ideale kuur uitgevonden;de kuur waarvan je én kilo's gaat klappen én nog eens droger wordt ook!
Kijk de propboys maar....veel spuiten en nog hebben ze geen massa.....wel lekker kuren maar er nog steeds niet als een freak uitzien....voorbeelden te over,kerel.
Wil niet zeggen dat ik een megafreak ben maar ik kom van heel ver,ben superdik geweest en heb altijd moeten vechten tegen het vet,dankzij hgh ben ik gekomen waar ik nu ben en dat is voor mij heel wat.
Alle ecto's die hier zitten en zo ****ing moeilijk doen met een knappe kuur samen te stellen hebben het echt veel makkelijker als ze hun hersens zouden gebruiken....gewoon knallen en vreten en GEEN TEST PROP gebruiken