Fitness Seller

Brainstormen![igf-1,tren,eq,sust,test-e,test-prop,winny]

• Topic Starter Topic Starter
Elmo zei:
De enige reden waarom wordt gezegd dat je HGH /STH langer dan 12 weken moet gebruiken is omdat het voor echte spiergroei bijna geen zak doet. Zou het wel toegevoegde waarde hebben dan zie je dat enkel in een HGH only kuur en wel na een aantal maanden. Dan noch moet je jezelf afvragen of het wel spiermassa is en niet vocht, bindweefsel, orgaanverdikking etc.
In een kuur als deze is STH niet meer dan het drinken van wat pilsjes nadat je al 2 flessen Jenever hebt gezopen.

Heerlijk weer die reply's van jou!!

Maar wat denk je van de rest IGF-1 weg of....? STH?

Elmo zei:
De enige reden waarom wordt gezegd dat je HGH /STH langer dan 12 weken moet gebruiken is omdat het voor echte spiergroei bijna geen zak doet. Zou het wel toegevoegde waarde hebben dan zie je dat enkel in een HGH only kuur en wel na een aantal maanden. Dan noch moet je jezelf afvragen of het wel spiermassa is en niet vocht, bindweefsel, orgaanverdikking etc.
In een kuur als deze is STH niet meer dan het drinken van wat pilsjes nadat je al 2 flessen Jenever hebt gezopen.

Zoals jij het nu schetst is hgh dus waardeloos,bro?

Waarom gebruikt elke wedstrijd BBer het dan eigenlijk?

Ik heb het nu een jaar gebruikt en heb er eindelijk eens wat resultaat van gezien....een paar maanden is gewoon veel te weinig.

Het is niet waardeloos als je maar weet waarvoor je het gebruikt. Voor spiermassa is hgh behoorlijk waardeloos laat staan de kosten/baten-verhouding die niet deugt.
Jij onderschrijft mijn stelling: na 1 jaar zie je eindelijk wat resultaat. Is dat het waard? En was het de HGH in dat jaar wat resultaat gaf?

En wat die wedstrijdbodybuilders betreft kan ik kort zijn. Ieder wedstrijdsporter is bang de boot te missen , achterop te raken en daardoor de aansluiting te verliezen. Vaak uit pure angst wordt er dan maar met de kudde meegedaan. Recreatieve bodybuilders hebben die angst al maar voor de laatste groep speelt vooral de illusie in een korte tijd te realiseren waar de grote jongens soms 10 jaar over hebben gedaan.

Testo zei:
Zoals jij het nu schetst is hgh dus waardeloos,bro?
Waarom gebruikt elke wedstrijd BBer het dan eigenlijk?
Ik heb het nu een jaar gebruikt en heb er eindelijk eens wat resultaat van gezien....een paar maanden is gewoon veel te weinig.

Laatst bewerkt:
Dat moet je zelf bepalen. Ben het grotendeels met Chemical eens. IGF-1 is mijns inziens vaak meer een last dan een lust. Het geeft soms zo'n pomp dat de training er negatief door beinvloedt wordt. Wat heb je aan een zware AAS-kuur als je na 3 setjes je biceps zo volpompt dat je amper nog kunt trainen. En mensen praten dan vaak over een "heerlijke pomp". Het zal wel, voor spiergroei doet het meestal geen zak. Toegevoegde waarde voor spiergroei heeft IGF-1 alleen als je het in de betreffende spier zet. Dus site injections. Circulerend "systeem" IGF-1 helpt niet voor spiergroei.

IGF-1 en Insuline hebben toegevoegde waarde als je ze met mate (en VEEL verstand) gebruikt om de voedingstoffentoevoer naar je spiercellen een boost te geven. Prima om de energievoorraad snel te herstellen.

Greetz

SCREWBEAST zei:
Heerlijk weer die reply's van jou!!

Maar wat denk je van de rest IGF-1 weg of....? STH?

Elmo zei:
Jij onderschrijft mijn stelling: na 1 jaar zie je eindelijk wat resultaat. Is dat het waard? En was het de HGH in dat jaar wat resultaat gaf?

Voor mij was het zeker waard!!

Ik ben van een vadsige papz*k veranderd in iemand die niet te klagen heeft over zn lichaam en dat is zeker MEDE aan de hgh te danken ja.

De reden waarom jij zo denkt is omdat je veel k*tervaringen hebt gelezen(je hebt het bij mijn weten niet zelf gebruikt)en dat komt omdat al die gasten VEEL TE WEINIG EN VEEL TE KORT gebruiken!!

Ik ga toch met heel wat wedstrijdjongens om die echt niet achterlijk zijn en zweren bij HGH simpelweg omdat het werkt.

Ik ben wél met je eens dat je je af kunt vragen of de prijs/resultaat verhouding wel okay is want het is gewoon allejezus duur om het GOED te gebruiken.

Ik ben zelf nu net gestopt met de hele zooi en ga ff 3 maanden off maar voor volgend jaar staat er weer een leuk programma en daar zit absoluut zeker weten weer HGH bij.

Dus eindconclusie is? of een jaar lang STH zetten of...?

En wat denken we van de IGF-1?

En als ik 12 wkn STH zet is dat te kort? (IMO wel maar goed ik kan het maar vragen)

als je geld hebt beide en dan gh op 4-6 maanden en omdat gh de insulinegevoeligheid verhoogt, neem je er ook wat insuline bij. En omdat je slin gebruikt, heb je wat kans om vet te worden kan je t-3 erbij nemen. Zo heb je een superkuur waar je gewoon alles kan eten en gewoon vet verliezen.
Niet dat ik er ervaring mee heb, maar lees er veel over.

maar IGF1 heeft ook wel z'n waarde

Nee, de reden waarom ik zo denk is omdat HGH voor spiergroei simpelweg amper iets doet. Dat het je helpt om en scherper en droger uit te zien is zeker waar. Maar dat was de discussie ook niet. En om er scherper en droger uit te gaan zien kun je mijns inziens ook andere middelen gebruiken die veel goedkoper zijn. Naast dieet en cardio wel te verstaan! Mijn stelling is dat HGH en IGF-1 nauwelijks iets voor spiergroei doen. In het geval van IGF-1 slechts lokale toepassing. Ik ken wel mensen die door "HGH only" leaner zijn geworder. Ik ken er geen die er 5 kilo spier mee gepakt hebben, zelfs niet na 6 tot 8 maanden!

Testo zei:
Ik ben van een vadsige papz*k veranderd in iemand die niet te klagen heeft over zn lichaam en dat is zeker MEDE aan de hgh te danken ja.
De reden waarom jij zo denkt is omdat je veel k*tervaringen hebt gelezen(je hebt het bij mijn weten niet zelf gebruikt)en dat komt omdat al die gasten VEEL TE WEINIG EN VEEL TE KORT gebruiken!!
Ik ga toch met heel wat wedstrijdjongens om die echt niet achterlijk zijn en zweren bij HGH simpelweg omdat het werkt.
Ik ben wél met je eens dat je je af kunt vragen of de prijs/resultaat verhouding wel okay is want het is gewoon allejezus duur om het GOED te gebruiken.
Ik ben zelf nu net gestopt met de hele zooi en ga ff 3 maanden off maar voor volgend jaar staat er weer een leuk programma en daar zit absoluut zeker weten weer HGH bij.

Testo zei:
Gabber, je maakt me nieuwsgierig... :D

Elmo zei:
Nee, de reden waarom ik zo denk is omdat HGH voor spiergroei simpelweg amper iets doet. Dat het je helpt om en scherper en droger uit te zien is zeker waar. Maar dat was de discussie ook niet. En om er scherper en droger uit te gaan zien kun je mijns inziens ook andere middelen gebruiken die veel goedkoper zijn. Naast dieet en cardio wel te verstaan! Mijn stelling is dat HGH en IGF-1 nauwelijks iets voor spiergroei doen. In het geval van IGF-1 slechts lokale toepassing. Ik ken wel mensen die door "HGH only" leaner zijn geworder. Ik ken er geen die er 5 kilo spier mee gepakt hebben, zelfs niet na 6 tot 8 maanden!

Dus jij ondersteund de theorie niet van dat IGF nieuwe cellen aanmaakt?

En idd met een tren,winny,EQ combie kom je ook heel erg scherp uit de kuur :D

Het gaat er om WAT VOOR en WAAR de cellen gemaakt worden. Wat je wilt is spiercellen. De enige manier om daar profijt van te hebben is IGF-1 te spuiten in de spier die je net hebt getraind. In een plooi in je buik of been is dus zinloos als je je armen of schouders etc hebt getraind. Site injections in de getrainde spier.

SCREWBEAST zei:
Dus jij ondersteund de theorie niet van dat IGF nieuwe cellen aanmaakt?

En idd met een tren,winny,EQ combie kom je ook heel erg scherp uit de kuur :D

Elmo zei:

En toch moet je mij dan eens vertellen waarom er dan nog steeds geen studies zijn waaruit blijkt dat HGH die eigenschappen NIET heeft want ik ben ze nog niet tegen gekomen...

Ik ga voor een deel best mee in je gedachten hoor,begrijp me niet verkeerd maar als HGH waardeloos zou zijn zouden niet 1000en BBers het gebruiken en je kan mij niet wijsmaken dat iedereen elkaar namauwt,bro.

Hgh staat erom bekend dat het voor nieuwe spiercellen zorgt alleen moet je je afvragen hoeveel dat er daadwerkelijk zijn en hoeveel profijt je er uiteindelijk van hebt aan het einde van de rit.

Effe simpel gezegd;hgh stelt je in staat om toch je kilo's te winnen(en dat hoeft dus helemaal geen 10 kilo te zijn want we moeten kijken naar VVM)zonder dat je opblaast en een kop als een skippybal krijgt,je krijgt een volwassener spierlook met veel meer zichtbare aders en je verliest vet...

Vertel mij maar eens met welke andere middelen je dat wil gaan bewerkstelligen?

We hebben namelijk nog steeds niet de ideale kuur uitgevonden;de kuur waarvan je én kilo's gaat klappen én nog eens droger wordt ook!

Kijk de propboys maar....veel spuiten en nog hebben ze geen massa.....wel lekker kuren maar er nog steeds niet als een freak uitzien....voorbeelden te over,kerel.

Wil niet zeggen dat ik een megafreak ben maar ik kom van heel ver,ben superdik geweest en heb altijd moeten vechten tegen het vet,dankzij hgh ben ik gekomen waar ik nu ben en dat is voor mij heel wat.

Alle ecto's die hier zitten en zo ****ing moeilijk doen met een knappe kuur samen te stellen hebben het echt veel makkelijker als ze hun hersens zouden gebruiken....gewoon knallen en vreten en GEEN TEST PROP gebruiken:D

Hoi Testo

Hier mijn antwoord:

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?p=835203#post835203

Testo zei:
En toch moet je mij dan eens vertellen waarom er dan nog steeds geen studies zijn waaruit blijkt dat HGH die eigenschappen NIET heeft want ik ben ze nog niet tegen gekomen...
Ik ga voor een deel best mee in je gedachten hoor,begrijp me niet verkeerd maar als HGH waardeloos zou zijn zouden niet 1000en BBers het gebruiken en je kan mij niet wijsmaken dat iedereen elkaar namauwt,bro.
Hgh staat erom bekend dat het voor nieuwe spiercellen zorgt alleen moet je je afvragen hoeveel dat er daadwerkelijk zijn en hoeveel profijt je er uiteindelijk van hebt aan het einde van de rit.
Effe simpel gezegd;hgh stelt je in staat om toch je kilo's te winnen(en dat hoeft dus helemaal geen 10 kilo te zijn want we moeten kijken naar VVM)zonder dat je opblaast en een kop als een skippybal krijgt,je krijgt een volwassener spierlook met veel meer zichtbare aders en je verliest vet...
Vertel mij maar eens met welke andere middelen je dat wil gaan bewerkstelligen?
We hebben namelijk nog steeds niet de ideale kuur uitgevonden;de kuur waarvan je én kilo's gaat klappen én nog eens droger wordt ook!
Kijk de propboys maar....veel spuiten en nog hebben ze geen massa.....wel lekker kuren maar er nog steeds niet als een freak uitzien....voorbeelden te over,kerel.
Wil niet zeggen dat ik een megafreak ben maar ik kom van heel ver,ben superdik geweest en heb altijd moeten vechten tegen het vet,dankzij hgh ben ik gekomen waar ik nu ben en dat is voor mij heel wat.
Alle ecto's die hier zitten en zo ****ing moeilijk doen met een knappe kuur samen te stellen hebben het echt veel makkelijker als ze hun hersens zouden gebruiken....gewoon knallen en vreten en GEEN TEST PROP gebruiken:D

Ik heb je al gereplied,bro.

We hebben een meningsverschil en ik zie niet hoe we dat gaan oplossen.:D

Ach,we hoeven het niet altijd eens te zijn met elkaar.;)

Testo zei:
Ik heb je al gereplied,bro.

We hebben een meningsverschil en ik zie niet hoe we dat gaan oplossen.:D

Ach,we hoeven het niet altijd eens te zijn met elkaar.;)

Ik volg het draadje vol spanning.

Beetje jammer dat MrJ zich er niet inmengt want hij is toch ook een IGF-1 ervaring rijker.

Terug
Naar boven