AndroidHealthClinic

Bram Ladage patat

Bezoekers in dit topic

Invincible

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 jan 2013
Berichten
292
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
88kg
Weet een van jullie wat de voedingswaarde is van Bram Ladage patat (exc./inc. sauzen)?

Zo niet, hoe reken je dit mee als het geen cheatday enzovoort is?
 
Hoezo zou je dat willen weten, want waarom eet je bram ladage buiten cheatdagen en sowieso zou ik het niet eten ookal is het een cheatdag..
 
Hoezo zou je dat willen weten, want waarom eet je bram ladage buiten cheatdagen en sowieso zou ik het niet eten ookal is het een cheatdag..

Omdat ''als het in je schema past, waarom niet?''.

Weet een van jullie wat de voedingswaarde is van Bram Ladage patat (exc./inc. sauzen)?

Zo niet, hoe reken je dit mee als het geen cheatday enzovoort is?

http://www.fatsecret.nl/calorieën-voedingswaarde/bram-ladage/patat/1-portie

Excl saus, zoals je ziet.
 
Omdat ''als het in je schema past, waarom niet?''.

Sinds ik bram ladage patat eet maak ik de gains van me leven... hoevaak zie jij iemand met patat in z'n eetschema?
 
Als je een dagje hebt dat je met je familie patat gaat eten of jij hebt een dagje zin in patat, maar het is niet gelijk cheat, dan prop je dat gewoon in je schema..
Je hoeft er niet per se gains op te maken, maar eens in de zoveel tijd kan je best wat eten ''binnen je schema, maar niet als cheat''. Al met al is het gewoon aardappel lijkt me.
 
Als je een dagje hebt dat je met je familie patat gaat eten of jij hebt een dagje zin in patat, maar het is niet gelijk cheat, dan prop je dat gewoon in je schema..
Je hoeft er niet per se gains op te maken, maar eens in de zoveel tijd kan je best wat eten ''binnen je schema, maar niet als cheat''. Al met al is het gewoon aardappel lijkt me.

"Gewoon aardappel" Roger!
 
"Gewoon aardappel" Roger!

Ja. Patat is toch aardappel?
Als je het er niet mee een bent, is verder uitleg ook wel handig ;) Het kan best zijn dat ik er naast zit hoor, maar dan wil ik wel weten waarom en hoe het dan wél zit.
 
Ik begrijp het nu, die patat is vast voorbewerkt met vetten en dergelijke (voorgekookt).
Ik kende die hele patat soort niet.

Beter is het inderdaad om zelf aardappelen te snijden in patat vorm en deze te bakken in de oven.
Toch ben ik van mening dat als patat geen transvet bevat, je dit prima kan eten, zolang het dus in je schema te verwerken is.

Je hebt wel gelijk dat het toch anders is, excuses ;)
 
Back
Naar boven