MuscleMeat

Break Out! zoekt bodybuilder voor interview

breakout

Novice
Waardering
0
Hoi!

Jongerenblad Break Out! wil naast luchtige nieuwtjes over de sterren ook aandacht besteden aan serieuzere onderwerpen. Daarom zijn we voor onze rubriek Real Life op zoek naar een jongen tussen de 15 en 19 jaar die zeer intensief aan bodybuilden doet en hierover wil vertellen. Wil jij hieraan meewerken of wil je meer info? Stuur dan een mail naar r.jansen1@sanoma-uitgevers.nl samen met een foto van jezelf en ik neem contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Rhijja Jansen, redactie Break Out!

wat is dat tegenwoordig met al die journalisten hier joh?

Steroïden :rolleyes:

Ik voldoe aan de eisen :p Ik weet echter niet in hoeverre het een eerlijk artikel gaat worden en of het niet zoals vrijwel elk ander artikel in de media weer negatief geportreteerd wordt.

greetz,
Ron

Weeral in de roids sectie. Zegt al genoeg :rolleyes: .

En dan een jongen tussen de 15 en 19 ? :rolleyes: Sensatiezoekers dus.

Bannen!!!!

:D

Precies! Bannen die sensatiezoekers.
Ik ben al benaderd door tientallen bladen, maar werk er niet meer aan mee als ze niet vooraf beloven geen woord over steroiden te praten, alsof ze nooit iets nieuws kunnen bedenken, sukkels.

Mensen die niet bij de sport betrokken zijn moeten niet dit soort sensatieverhalen gaan plaatsen.

Ik zou het alleen doen als die persoon een paar maanden die-hard meetraind en eet als een bodybuilder. Dan zullen ze is zien hoeveel moeite alles kost.

De Break-Out? Was dat niet dat blad dat voor een poos terug naaktfoto’s plaatsten van zogenaamde doorsnee Hollandse jongeren die zogenaamd vrijwillig poseerden, terwijl het eigenlijk gewoon ingehuurde modellen uit Oost-Europa waren.

Het lijkt me niet het soort blad waarbij je 100% zeker weet dat je niet als een steroïden gebruikende freak wordt neergezet.

hey Breakout! en wie leest de breakout, wie is hun doelgroep? jaaa de BREEEZAHHHH GuRlZ F0r SuRE!
k weet het niet fellaz, maar als je via breakout een hele grote groep jonge/frisse breezahwijven ken bereiken waarom niet?? palen voor het leven :D :D

Tussen de 15 en 19, :mad: :mad:

Mag je ook en klein beetje ouder en geinteresseerd zijn in het jonge Break out publiek? Potjandorie, kan ik indruk maken ben ik weer te oud. Ik had me zo verheugd op allemaal fan mail van kleine breezertjes...

Gemeen hoor :( , niet dan?

Ik wil wel meedoen, als ik een babe van de week naar eigen keuze mag palen.

Buffster zei:
Ik voldoe aan de eisen :p Ik weet echter niet in hoeverre het een eerlijk artikel gaat worden en of het niet zoals vrijwel elk ander artikel in de media weer negatief geportreteerd wordt.

greetz,
Ron

Te oppervlakkig geanalyseerd. Ik werk zelf ook in de media en die interpretatie heb je zelf in de hand.
Laat een contract opstellen, waarbij je laat afspreken dat je inzage hebt, voordat het naar de drukker gaat en dat jij het recht hebt om het te laten wijzigen, als je het niet mee eens bent.

ban the ****er! :mad:

wat schuift het?

Ehh breakout..? Only Dball makes me breakout.

Paleo

Terug
Naar boven