AndroidHealthClinic

Break Out! zoekt bodybuilder voor interview

ik moet zeggen dat jullie wel een hele goede indruk maken als bodybuilders hier :rolleyes:

we zulle die journalist eens een kuurtje voorschrijven :D

Je moet dit gewoon niet serieus nemen... ;)

Nou, ik wil best op de voorkant van Breakout! Je kunt me pm-en :)

Waarom moet bodybuilding altijd geassocieerd worden met steroiden??

Althans die indruk wordt hier wel gewekt door een dergelijke vraag in de steroidensectie te plaatsen. Enne...Breakout is idd een BrEeZaH blaadje.

Welke zichzelf respecterende bb-er wil met zn kop tussen de Backstreet Boys en n een of ander Idols figuur staan? :rolleyes:

Das net zoiets als een artikel over basketbal in de Voetbal International zetten.

Interview voor blad over nonnen

Hy,

mijn naam is John Ab Doe en ik schrijf over artikel over bodybuilding in de kerkelijke kringen. Ik zoek (het liefst een verslaafde) bodybuilder die mij wat meer wil vertellen over het bodybuilding leven.

Ik ben bereid om na de interview je te zegenen en een dank woord tot god tot jou te brengen. Ook zullen er enkele nonnen aktief deel nemen met deze geschenk.

Afzender
John
email: Johnabdoe@dekerksebodybuilders.nl

De grap was leuk, nu wordt het weer uit z'n verband gerrukt.

jopiepoekie zei:
Hy,

mijn naam is John Ab Doe en ik schrijf over artikel over bodybuilding in de kerkelijke kringen. Ik zoek (het liefst een verslaafde) bodybuilder die mij wat meer wil vertellen over het bodybuilding leven.

Ik ben bereid om na de interview je te zegenen en een dank woord tot god tot jou te brengen. Ook zullen er enkele nonnen aktief deel nemen met deze geschenk.

Afzender
John
email: Johnabdoe@dekerksebodybuilders.nl

:roflol:

Ik ben ook al benaderd (als admin van b&f) en diverse keren al, maar geloof me wanneer ze vragen om 15-19 jaar en het in de steroiden sectie posten zegt het al genoeg. er is bijna nog NOOIT een niet sensatieverhaal geschreven. waarom niet? NIEMAND wil horen dat wij die spieren krijgen door keihard trainen 5 dagen in de week, eeuwig en altijd consequent en schoon eten, voldoende rusten en je niet 3 dagen per week naar de klote zuipen. dat verkoopt niet! men wil 15 jarigen horen die half doorgedraaid zijn van de vele injecties met hormonen, opgepompte monsters met 1 hersencel die voortdurend alles en iedereen molestreren. dat is wat ze willen zien, dat verkoopt! ik zou niemand aanraden mee te werken aan dit soort dingen.

Als ze nog iemand zoeken voor in de Seventeen, JAAAAAAAAAA! :D

Puur sensatie, dat ruik je van ver. Als je hier aan meedoet dan verslechter je waarschijnlijk alleen het beeld dat buitenstaanders hebben.

laat die pisnichten eerst is een jaartje mee discuseren hier op het board en er dan het nog eens vragen :o het liefst dan ook trainen en dieeten kijken op wat voor manier ze er dan over zouden willen schrijven,zoals ze het nu voorstellen is wel erg dom.

kijk mensen deze reacties helpen natuurlijk niet mee aan het verbeteren van het beeld dat de buitenstaanders hebben van bb'ers. Begrijp me niet verkeerd als ze je woorden verdraaien en er een negatief sensatie verhaal van maken mogen ze van mij aan de hoogste boom gehangen worden (niet door mij ben maar 1.68 dus i kom er niet bij maar kan ze we een eind gooien)

Ik heb zelf eens een intervieuw gegeven voor hart van NL dit waren keurige mensen die leuke vragen stelde als wat er voor nodig was om het als wedstrijdatleet te kunnen redden. Niet alle journalisten zijn dus slecht.

Als je meewerkt aan dit soort intervieuws wees dan gewoon verstandig en spreek desnoods van te vooren af waar je het wel en niet over wilt hebben.

daar heb je zeker gelijk in Chemical, alleen vraag ik me dan af waarom dit in godsnaam in de steroïden sectie gepost wordt?

boogie zei:
daar heb je zeker gelijk in Chemical, alleen vraag ik me dan af waarom dit in godsnaam in de steroïden sectie gepost wordt?

Misschien willen ze een intervieuw met een jong persoon die al ervaring heeft met as. Daar is op zich niets mis mee. Dan kan er eindelijk een keer iemand duidelijk maken dat we geen hersenloze speldenkussens zijn maar dat wij ons hele leven toewijden aan de sport en ons lichaam met meer zorg behandellen dan welke andere atleet dan ook. Maar ik weet waar je naartoe wilt en je hebt wel gelijk dat eerlijkheid in onze sport niet altijd even gewaardeerd wordt. En soms kun je je beter als een wielrenner gedragen die meer as gebruikt dan welke bb er ook en zeggen nee ik neem niets dar doe ik niet aan

Ik heb thuis de breakout (don't shoot me!). Dus ik wacht vol spanning op het sensatiestukje! :rolleyes:

PS: Het is dat ik geen plaats meer in m'n sig heb, anders zou ik Soulreavers post daar inzetten! :thumb:

Soulreaver zei:
men wil 15 jarigen horen die half doorgedraaid zijn van de vele injecties met hormonen, opgepompte monsters met 1 hersencel die voortdurend alles en iedereen molestreren.
hey, dat is een erg goede omschrijving van mijn bodybuilding doel. helaas ben ik al 26.....

Terug
Naar boven