Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pascalletjuhh zei:ik moet zeggen dat jullie wel een hele goede indruk maken als bodybuilders hier![]()
Misschien dat er dan geen journalisten meer komenpascalletjuhh zei:ik moet zeggen dat jullie wel een hele goede indruk maken als bodybuilders hier![]()
boogie zei:Nou, ik wil best op de voorkant van Breakout! Je kunt me pm-en![]()

jopiepoekie zei:Hy,
mijn naam is John Ab Doe en ik schrijf over artikel over bodybuilding in de kerkelijke kringen. Ik zoek (het liefst een verslaafde) bodybuilder die mij wat meer wil vertellen over het bodybuilding leven.
Ik ben bereid om na de interview je te zegenen en een dank woord tot god tot jou te brengen. Ook zullen er enkele nonnen aktief deel nemen met deze geschenk.
Afzender
John
email: Johnabdoe@dekerksebodybuilders.nl

boogie zei:daar heb je zeker gelijk in Chemical, alleen vraag ik me dan af waarom dit in godsnaam in de steroïden sectie gepost wordt?
hey, dat is een erg goede omschrijving van mijn bodybuilding doel. helaas ben ik al 26.....Soulreaver zei:men wil 15 jarigen horen die half doorgedraaid zijn van de vele injecties met hormonen, opgepompte monsters met 1 hersencel die voortdurend alles en iedereen molestreren.