XXL Nutrition

Break Out! zoekt bodybuilder voor interview

punt is dat het hoog tijd zou worden dat er eens een eerlijk beeld van bodybuidling en ook van steroiden zou komen. het probleem is alleen altijd de sensatie, bodybuilders zijn vaak te eerlijk en mensen willen overal een simpele verklaring voor hebben. zijn ze dik, iets wat ze in 12 jaar lang ongezond vreten hebben gekweekt, dan moet een pilletje ervoor zorgen dat ze binnen 6 weken slank zijn. een bodybuilder is groot, musculair met minder vet als de gemiddelde, het is geen acceptabele verklaring dat iemand daar 8 jaar dag in dag uit voor traint, eet en slaapt, nee er moet een makkelijkere verklaring voor zijn, juist!, steroiden!! ronnie coleman zei het in een late night show heel erg mooi "denk je echt dat het mogelijk is een pilletje of injectie te nemen en er dan net zo uit te zien als ik, denk je echt dat zo werkt??". mensen willen 2 dingen lezen, 1. sensatie en 2. het bereiken van iets moet altijd makkelijk, ze willen gewoon niet lezen hoeveel tijd en moeite er ingestoken wordt.

ik heb ooit met het idee gespeeld door een jaar heen een bb. te filmen en te laten zien hoe die elke avond staat te koken om ze eten te maken, alles af te wegen, op tijd eten, op tijd slapen, de trainingen, de metingen, enz. hele offseason en hele wedstrijdvoorbereiding, gewoon eens laten zien wat er werkelijk bij komt kijken. het lullige is alleen, er is geen vraag naar, mensen willen the hard way niet zien en geloven, mensen willen 2 pilletjes slikken en het perfecte lichaam hebben.

dit soort bladen zullen echt totaal geen positieve dingen bijdragen.

O ja, dat zullen m'n ouders leuk vinden. M'n kop in de BO! met mijn AAS ervaringen erbij. :D

als er dan een posetief beeld zou moeten neer gezet worden,met alle respect voor de 15 tot 19 jarigen onder ons,zou dat dan niet beter gedaan kunnen worden door iemand die bijwijze van 15 tot 19 jaar ervaring heeft!

Op de voorpagina: een tiener met een spuit in zijn kont :)

Neeheee! Dan wel slikken natuurlijk!

En dan voor de sensatie een (natuurlijk vervalste) uitdraai van een bloedonderzoek met een bruut verhoogde SGPT waarde.

TylW zei:
Een tiener aan tafel met een bord vol roze bolletjes, en dan in grote letters: BREAKFAST FOR CHAMPIONS :cool:

En op de achtergrond: een poster van Arnold aan de muur en op de grond nog wat dumbbells met losse gewichten en lege tabletten-strips. :cool:

En wat lege Primo ampullen gecodeerd "AEM:EN".

[Link niet meer beschikbaar]

BO aan BB :

Maar na al dat gespuit werkt het beneden dan nog ?

BB aan BO :

Ja hoor, geef je vriendin maar, dan hoeft ze jouw nooit meer terug, en voor alle sletjes, mijn msn adres is : :P

Mwa denk niet dat het per definitie slecht is een en ander te vertellen over bb. Voor zover ik wel eens enige serieuze artikelen heb gelezen in BO! valt het me best nog mee met de verdraaiing van feiten. Natuurlijk willen ze een interessant verhaaltje maar het zou je verbazen te zien hoeveel mensen er oprecht geinteresseerd zo een stukje lezen. Er staan immers al genoeg bladen vol met verhalen over roid rage bij bb'ers.

Eventueel zouden ze wat vragen uit het forum kunnen publiceren, die voor de verandering eens NIET over roids gaan. Ik neem aan dat BO! als vooraanstaand jongerenblad toch wel de verantwoording wil nemen een correct beeld te creëren naar de buitenwereld. Zij zullen vast weten dat hun blad dus idd door enigzins labiele tieners gelezen word, pubers zijn onzeker, doen rare dingen etc etc.

In die context zullen ze vast wel weten dat het een vrij riskante actie is om zulk soort lezers een artikel met fotos voor te schotelen waarin een getrainde jongeman staat met een lichaam waar 16 jarige kereltjes van dromen ( al zien wij dat zelf niet ) waarna ze vervolgens gaan roepen dat dat allemaal van de injects komt. Dat zou voor die lezertjes een verkapte aansporing zijn om toch eens naar die dealer te stappen in de gym en ik denk niet dat zij dat op hun geweten willen hebben.

Ik vind het van onze kant ook wat hypocriet om te laten beloven niet over steroiden te praten, maar doe dan zelf het verhaal ! Vertel een beetje wat er gebeurt en wat er mee samen hangt. Je kunt mensen beter in een paar zinnen een beetje uitleggen hoe het werkt dan dat je de bladen in onwetendheid zelf een heel verhaal laat verzinnen.

Op superdudes forum zaten een tijd terug ook members van hier te roepen over joaah ik gebruik zus en zoveel anabolen. Doe dan zelf ook dat soort uitspraken niet maar geef fatsoenlijke voorlichting met kennis van zaken zonder te overdrijven en of er te diep op in te gaan. Daar heeft een buitenstaander wat aan.

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Eeeeh....wat voor forum is dat?

:D

Een breezerforum waarop wij allen geband zijn, hét bolwerk van de boze buitenwereld die maar niets begrijpt van bb. Dat er dus vooral om vraagt om bestookt te worden met zogenaamde stoere roid verhalen :rolleyes:

Damn mensen wees dan gewoon eerlijk en zeg hoe het zit. Het stikt van de 17 jarigen die geen k*t verstand hebben van bb en zichzelf verkloten door dboll en weet ik wat te slikken omdat ze ergens horen dat dat goed werkt.

Ik vind dat dat een van de grootste misverstanden is die uit de wereld geholpen moet worden daar zit hem juist het grote gevaar en afkeuring in. Met zwijgen en je terug trekken in je bb wereldje word de verstandhouding met de buitenwereld er ook niet beter op.

Amen. :o

Oww ja das die site waar GuRlsS en BoYzZ hun ervaringen ten aanzien van het puberen kunnen uitwisselen.....dezelfde site alwaar ik

Je bent geband
Vanwege het breken van de regels, waarmee je bij registratie akkoord bent gegaan,
is je de toegang tot alle diensten van zowel Sugababes.nl als Superdudes.nl ontzegt.

Als je dit onterecht acht kun je contact opnemen met info@sugababes.nl.

te zien krijg wanneer ik m onder het motto 'jeugdsentiment' weer s wil aandoen.

Chemical zei:
kijk mensen deze reacties helpen natuurlijk niet mee aan het verbeteren van het beeld dat de buitenstaanders hebben van bb'ers. Begrijp me niet verkeerd als ze je woorden verdraaien en er een negatief sensatie verhaal van maken mogen ze van mij aan de hoogste boom gehangen worden (niet door mij ben maar 1.68 dus i kom er niet bij maar kan ze we een eind gooien)

Ik heb zelf eens een intervieuw gegeven voor hart van NL dit waren keurige mensen die leuke vragen stelde als wat er voor nodig was om het als wedstrijdatleet te kunnen redden. Niet alle journalisten zijn dus slecht.

Als je meewerkt aan dit soort intervieuws wees dan gewoon verstandig en spreek desnoods van te vooren af waar je het wel en niet over wilt hebben.
kep dat interview gezien ! Was zeker wel leuk interview ! :thumb:
verder nooit interviews meer gedaan Jerry?

Frenkpie zei:
kep dat interview gezien ! Was zeker wel leuk interview ! :thumb:
verder nooit interviews meer gedaan Jerry?

Iemand nog toevallig een link naar een stream oid??

Ben wel s benieuwd.

MightyDuck zei:
Mwa denk niet dat het per definitie slecht is een en ander te vertellen over bb. Voor zover ik wel eens enige serieuze artikelen heb gelezen in BO! valt het me best nog mee met de verdraaiing van feiten. Natuurlijk willen ze een interessant verhaaltje maar het zou je verbazen te zien hoeveel mensen er oprecht geinteresseerd zo een stukje lezen. Er staan immers al genoeg bladen vol met verhalen over roid rage bij bb'ers.

Eventueel zouden ze wat vragen uit het forum kunnen publiceren, die voor de verandering eens NIET over roids gaan. Ik neem aan dat BO! als vooraanstaand jongerenblad toch wel de verantwoording wil nemen een correct beeld te creëren naar de buitenwereld. Zij zullen vast weten dat hun blad dus idd door enigzins labiele tieners gelezen word, pubers zijn onzeker, doen rare dingen etc etc.

In die context zullen ze vast wel weten dat het een vrij riskante actie is om zulk soort lezers een artikel met fotos voor te schotelen waarin een getrainde jongeman staat met een lichaam waar 16 jarige kereltjes van dromen ( al zien wij dat zelf niet ) waarna ze vervolgens gaan roepen dat dat allemaal van de injects komt. Dat zou voor die lezertjes een verkapte aansporing zijn om toch eens naar die dealer te stappen in de gym en ik denk niet dat zij dat op hun geweten willen hebben.

Ik vind het van onze kant ook wat hypocriet om te laten beloven niet over steroiden te praten, maar doe dan zelf het verhaal ! Vertel een beetje wat er gebeurt en wat er mee samen hangt. Je kunt mensen beter in een paar zinnen een beetje uitleggen hoe het werkt dan dat je de bladen in onwetendheid zelf een heel verhaal laat verzinnen.

Op superdudes forum zaten een tijd terug ook members van hier te roepen over joaah ik gebruik zus en zoveel anabolen. Doe dan zelf ook dat soort uitspraken niet maar geef fatsoenlijke voorlichting met kennis van zaken zonder te overdrijven en of er te diep op in te gaan. Daar heeft een buitenstaander wat aan.

Dikke kern van waarheid! :thumb:

Terug
Naar boven