Soulreaver
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
punt is dat het hoog tijd zou worden dat er eens een eerlijk beeld van bodybuidling en ook van steroiden zou komen. het probleem is alleen altijd de sensatie, bodybuilders zijn vaak te eerlijk en mensen willen overal een simpele verklaring voor hebben. zijn ze dik, iets wat ze in 12 jaar lang ongezond vreten hebben gekweekt, dan moet een pilletje ervoor zorgen dat ze binnen 6 weken slank zijn. een bodybuilder is groot, musculair met minder vet als de gemiddelde, het is geen acceptabele verklaring dat iemand daar 8 jaar dag in dag uit voor traint, eet en slaapt, nee er moet een makkelijkere verklaring voor zijn, juist!, steroiden!! ronnie coleman zei het in een late night show heel erg mooi "denk je echt dat het mogelijk is een pilletje of injectie te nemen en er dan net zo uit te zien als ik, denk je echt dat zo werkt??". mensen willen 2 dingen lezen, 1. sensatie en 2. het bereiken van iets moet altijd makkelijk, ze willen gewoon niet lezen hoeveel tijd en moeite er ingestoken wordt.
ik heb ooit met het idee gespeeld door een jaar heen een bb. te filmen en te laten zien hoe die elke avond staat te koken om ze eten te maken, alles af te wegen, op tijd eten, op tijd slapen, de trainingen, de metingen, enz. hele offseason en hele wedstrijdvoorbereiding, gewoon eens laten zien wat er werkelijk bij komt kijken. het lullige is alleen, er is geen vraag naar, mensen willen the hard way niet zien en geloven, mensen willen 2 pilletjes slikken en het perfecte lichaam hebben.
dit soort bladen zullen echt totaal geen positieve dingen bijdragen.
ik heb ooit met het idee gespeeld door een jaar heen een bb. te filmen en te laten zien hoe die elke avond staat te koken om ze eten te maken, alles af te wegen, op tijd eten, op tijd slapen, de trainingen, de metingen, enz. hele offseason en hele wedstrijdvoorbereiding, gewoon eens laten zien wat er werkelijk bij komt kijken. het lullige is alleen, er is geen vraag naar, mensen willen the hard way niet zien en geloven, mensen willen 2 pilletjes slikken en het perfecte lichaam hebben.
dit soort bladen zullen echt totaal geen positieve dingen bijdragen.

)