Fitness Seller

Breaking News!Cheney sluit aanval op Iran niet uit. Israël wil iran aanvallen

Bush en Cheney moeten onder een douche waaruit kokend water stroomt en daarna in het zout gerold. Het zijn oorlogsstokers.

Ja, en die Amhamidididad is heilig idd. Wordt jij ook is wakker.

Ik vind trouwens alles best wat ze doen daar in het midden-oosten of Amerika. Als die bush er voor zorgt dat ik mag blijven geloven wat ik wil, go your gang en val maar binnen bij die godsdienstwaanzinnigen.

:shoot: :shoot: Iran maakt amerika toch af :shoot: :shoot:

Hahahahahahahaha!!! :roflol:

Absoluut ondenkbaar dit! 18 jaar is Iran al bezig met uraniumverrijking en dan denk je dat die VN resolutie daar een einde aan maakt. 'tis geen Noord-Korea waar ze geen eten hebben.

Iran heeft biljoenen, 2de olieexporterende land ter wereld, de onuitputtelijke geldstromen geeft Mullah's regime zòveel geld, dat ze overal ter wereld betrokken zijn geraakt bij politieke issue's. En hèt nest zijn, van het terrorisme van het Midden-oosten, alle leiders vluchten naar Iran, en de strijders voor Irak komen er vandaan.

Iran is vèèl groter dan Irak, en Iran heeft 55 miljoen jongeren onder de 30. No ****ing way dat de US dat kan maken, de wereldopinie zal zich er tegen keren èn Rusland en China zal zich nog meer tègen de VS keren.

Verder zou het Iraanse verzet PMOI, van de zwarte lijst van terroristische organisaties moeten gehaald, het Europese Gerechtshof heeft hen in het gelijk gesteld. Alleen Europese ministers willen er niet aan, omdat zij zaken wouden doen met dit regime en zij de voorwaarde stelde dat PMOI als terreurorganisatie zou worden bestempeld. Maar zij zouden zèlf een democratiosch Iran moeten stichten èn niet niet met een invasie van buitenaf zoals de US bij Irak.

*bangs head repeatedly and vigourously @ brick wall

Als de melk al overkookt vooral het vuur hoger zetten jongens.

****ing r**ards...

/pakt de lowcarb popcorn

Terug
Naar boven