AndroidHealthClinic

Obama wil Israël weerhouden van aanval Iran

• Topic Starter Topic Starter
Staat allemaal in de links die ik gaf. Je negeert bewust alle info.

Dan bedoel ik geen filmpjes van 20 minuten, geef mij een artikel, een fragment uit een filmpje, een foto, een bewijs waarop niet joden en vrouwen in Israël minderwaardig worden behandeld

Dan bedoel ik geen filmpjes van 20 minuten, geef mij een artikel, een fragment uit een filmpje, een foto, een bewijs waarop niet joden en vrouwen in Israël minderwaardig worden behandeld

Dus je verkiest dagen lang te debatteren, en vele teksten van Likud te lezen, maar een aantal links naar teksten of links naar youtube clipjes van 15 minuten waar Finkelstein alles haarfijn uitlegt,dat vindt je te moelijk of te lang?

Ik ben hier weg. Debatteer maar alleen.

Kunnen we niet het grote grote Tbeest-Yasmine-shreddedbrah topic maken zoals bij xyxyxyxyxyxyx?

Zwaarste bom ter wereld, bestemd voor Iran?
http://www.parool.nl/parool/nl/225/...er-wereld-gaat-door-100-meter-dik-steen.dhtml

Btw, lol @diegene die in discussie gaan met tbeest, die gast is gewoon een troll.

Auschwitz survivor: ‘Israel acts like Nazis’
http://www.heraldscotland.com/news/politics/auschwitz-survivor-israel-acts-like-nazis-1.1000918

anti-israel-geweld.jpg

Jews-against-Zionism.jpg

Laatst bewerkt:
Dus je verkiest dagen lang te debatteren, en vele teksten van Likud te lezen, maar een aantal links naar teksten of links naar youtube clipjes van 15 minuten waar Finkelstein alles haarfijn uitlegt,dat vindt je te moelijk of te lang?

Leuk dat je het mij zo makkelijk maakt. :)

Ik ben een troll, en iemand die zich bekeerd tot de Islam is dit niet? Lekker consequent
Als puber bekeert en als adolescent/ volwassene tot de vaststelling gekomen dat ik atheist was geworden omdat er te weinig bewijs was om in een god te geloven en omdat de wetenschap te overtuigend was.
@ tbeest, dat heet persoonlijke groei. Volgens mij zit je nog in de oedipusfase, als ik jouw opmerking over jouw moeder er bij haal. Herinner je je nog? Je zou haar wel naaien indien het je ma niet was geweest.

Hierbij roep ik tbeest tot de winaar van dit debat.

gefeliciteerd tbeest !

Iemand die in Israël de gelijkheid tussen man en vrouw, de vrijheid van godsdienst en de democratie in twijfel gaat trekken

terwijl hij wel Iran, Palestina en andere landen steunt

Te zot om los te lopen

Staat allemaal in de links die ik gaf. Je negeert bewust alle info.

http://www.btselem.org/about_btselem/human_rights_sites

Joodse organisatie die opkomt voor.de mensenrechten in Israel en de Palestijnse gebieden. Beweren dat er godsdienstvrijheid en gelijke rechten voor mannen en vrouwen zijn is hallucinant onjuist. Dat weet je best wel maar everything passes if it serves your cause, nietwaar.

Dus je geeft toe dat er geen gelijke rechten voor moslims zijn in Israel. Eindelijk.
Mbt tot je artikel. Newsflash: mainstream media wordt gemanipuleerd door de verschillende lobby's.
Waarom denk je dat men niks op het nieuws zag over de opstand in Bahrein? Omdat de VS, Saoudi-Arabie, en de Khalifa's dit liever stil willen houden. Vind jij dat geen bewijs dat onze media gemanipuleerd wordt?
Hoe verklaar jij dat die opstand werd doodgezwegen?

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 20:19 ----------

Tja, als je het land pikt en naast de lokale Palestijnen gaat wonen, dan krijg je inderdaad veel moslims als buren. Gelukkig voor jou dat de Nakba plaatsvond, nietwaar?

Tja, als je de links niet bezoekt die.we.in onze antwoorden plaatsen dan kan je natuurlijk alles blijven ontkennen.
wat betreft Bahrein: op geen enkele nieuwszender werd er over Bahrein gesproken. GEEN ENKELE.

Iemand die in Israël de gelijkheid tussen man en vrouw, de vrijheid van godsdienst en de democratie in twijfel gaat trekken

terwijl hij wel Iran, Palestina en andere landen steunt

Te zot om los te lopen

Tbeest, je valt in herhaling. De bewijzen zijn gegeven, lees ze. Dan val je niet in herhaling en lijk je niet zo dom.

Tbeest, je valt in herhaling. De bewijzen zijn gegeven, lees ze. Dan val je niet in herhaling en lijk je niet zo dom.

Geef mij dan een bewijs dat er geen gelijkheid is tussen man een vrouw, dat niet joden minder rechten hebben dan joden en dat er geen echte democratie is in Israël.

Je zit wel te roepen dat je bewijzen hebt maar weigert die te geven?

geef mij dan een bewijs dat er geen gelijkheid is tussen man een vrouw, dat niet joden minder rechten hebben dan joden en dat er geen echte democratie is in israël.

Je zit wel te roepen dat je bewijzen hebt maar weigert die te geven?

volg de links die ik postte. Jij moet leren lezen;

maar je geeft zelf toe dat je daar te lui voor bent.

denkte nu echt da ik achterlijk ben ofzo, ge kunt gewoon niets vinden
Dat is wel heel zwak, zelf voor jou.

Zie links in vorige posts!!!!!

+

2 sec gegoogled en vond dit:

http://www.jta.org/news/article/2010/02/18/1010700/op-ed-saving-equal-rights-for-israeli-women

en:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8165338.stm

"The Orr Commission, a government inquiry, concluded in 2003 that "government handling of the Arab sector has been primarily neglectful and discriminatory".

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 14:27 ----------

denkte nu echt da ik achterlijk ben ofzo, ge kunt gewoon niets vinden

Ik denk het niet, ik ben het zeker. En je haat allochtonen maar je Nederlands is erbarmelijk.

Dat is wel heel zwak, zelf voor jou.

Zie links in vorige posts!!!!!

+

2 sec gegoogled en vond dit:

http://www.jta.org/news/article/2010/02/18/1010700/op-ed-saving-equal-rights-for-israeli-women

en:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8165338.stm

"The Orr Commission, a government inquiry, concluded in 2003 that "government handling of the Arab sector has been primarily neglectful and discriminatory".

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 14:27 ----------

Ik denk het niet, ik ben het zeker. En je haat allochtonen maar je Nederlands is erbarmelijk.

wablieft? mijn nederlands erbarmelijk?

Mijn nederlands is altijd één van mijn sterkste punten geweest en ik durf met 95 % zekerheid zeggen dat ik ook op DBB een van de minste fouten schrijf. Kan je mij eigenlijk op één spelfout wijzen?

PS
uw vetgedrukt kan je ook gewoon schrijven, ik wil BEWIJZEN zien, niet iemand die zegt van "die of die worden minderwaardig behandeld" want wat bewijst zoiets?

maar bv een vrouw die wordt vernederd omdat ze zich niet bedekt
of een vrouw die haar deel van een erfenis niet krijgt omdat ze een vrouw is
of bv een bewijs dat er geen democratie is

Laatst bewerkt:
Ik heb niet ver moeten zoeken: Nederlands. En er zijn ook nog enkele grammaticale fouten.

Terug
Naar boven