AndroidHealthClinic

Obama wil Israël weerhouden van aanval Iran

wablieft? mijn nederlands erbarmelijk?

Mijn nederlands is altijd één van mijn sterkste punten geweest en ik durf met 95 % zekerheid zeggen dat ik ook op DBB een van de minste fouten schrijf. Kan je mij eigenlijk op één spelfout wijzen?

PS
uw vetgedrukt kan je ook gewoon schrijven, ik wil BEWIJZEN zien, niet iemand die zegt van "die of die worden minderwaardig behandeld" want wat bewijst zoiets?

maar bv een vrouw die wordt vernederd omdat ze zich niet bedekt
of een vrouw die haar deel van een erfenis niet krijgt omdat ze een vrouw is
of bv een bewijs dat er geen democratie is

niet iemand die zegt dat

• Topic Starter Topic Starter

Lol, relax man, dit is een forum xD

Ik zorg dat ik geen dt-fouten schrijf en foute woorden zul je mij hier ook zelden zien schrijven, bovendien in een voor iedereen makkelijk verstaanbare zinsbouw.

Meer moet je niet gaan verwachten op een forum denk ik

Meer verwacht ik ook niet van mensen die op een forum posten. Als die mensen beweren dat Nederlands één van hun sterkste punten is terwijl ze verschillende fouten maken, verandert dat de zaak natuurlijk.

Meer verwacht ik ook niet van mensen die op een forum posten. Als die mensen beweren dat Nederlands één van hun sterkste punten is terwijl ze verschillende fouten maken, verandert dat de zaak natuurlijk.

Dat is geen fout, dat is tussentaaltje

Misschien ben je hollander maar deze zin die je aanduidde:

"PS
uw vetgedrukt kan je ook gewoon schrijven, ik wil BEWIJZEN zien, niet iemand die zegt van "die of die worden minderwaardig behandeld" want wat bewijst zoiets?"

is gewoon vlaams tussentaaltje hoor, absoluut niets fout aan

Ik ben zelf Antwerpenaar.

"Iemand die zegt van" is iets dat ik ook wel eens gebruik wanneer ik spreek met andere Vlamingen. Maar dat het gebruikt wordt in de spreektaal, maakt het nog geen correct Nederlands.

Tis ni omda kik Antwaarps spreek da kik oek Antwaarps gon schraajve oep 'n internationoal forum (geen idee trouwens hoe je de Antwerpse klanken moet weergeven in schrijftaal)

op deze manier:

[belg]plaats uw tekst hier[/belg]

Mijn nederlands is altijd één van mijn sterkste punten geweest en ik durf met 95 % zekerheid zeggen dat ik ook op DBB een van de minste fouten schrijf. Kan je mij eigenlijk op één spelfout wijzen?

PS
uw vetgedrukt kan je ook gewoon schrijven, ik wil BEWIJZEN zien, niet iemand die zegt van "die of die worden minderwaardig behandeld" want wat bewijst zoiets?

Het Israëlische rapport waarvan sprake in het artikel staat boordevol bewijzen en zijn bewijzen samengesteld door een Israëlisch onderzoeksteam. Je vroeg ze, je kreeg ze. En nu zeg je dat dit geen bewijzen zijn, en dat je bewijzen wil zien!? Wat? Moet is ze uitbeelden of zo? Je bent zo absurd onlogisch.

En je wou dat ik je een spelfout toon? In bovenstaande tekst staan minstens 4 spelfouten. En wil ik je wijzen op je grammaticale fout? De zin " Kan je me op één spelfout wijzen", is grammaticaal fout.
Ook is het woord "wablieft" geen Nederlands woord.

Je maakt je steeds meer een meer belachelijk. Eerst vond ik je een vervelend dom ventje. Nu vind ik je eigenlijk grappig. Of zielig. Ik ben er nog niet uit.

Het Israëlische rapport waarvan sprake in het artikel staat boordevol bewijzen en zijn bewijzen samengesteld door een Israëlisch onderzoeksteam. Je vroeg ze, je kreeg ze. En nu zeg je dat dit geen bewijzen zijn, en dat je bewijzen wil zien!? Wat? Moet is ze uitbeelden of zo? Je bent zo absurd onlogisch.

En je wou dat ik je een spelfout toon? In bovenstaande tekst staan minstens 4 spelfouten. En wil ik je wijzen op je grammaticale fout? De zin " Kan je me op één spelfout wijzen", is grammaticaal fout.
Ook is het woord "wablieft" geen Nederlands woord.

Je maakt je steeds meer een meer belachelijk. Eerst vond ik je een vervelend dom ventje. Nu vind ik je eigenlijk grappig. Of zielig. Ik ben er nog niet uit.

Je bent echt mong**l, dit is een forum en ik schrijf hier geen brief naar de eerste minister.

Je zegt mij wel bewijzen te tonen maar ik zie ze niet? Geef dan eens een praktisch voorbeeld van wat er wel verkeerd is in Israël?

Leger Israël in verlegenheid om 'smakeloze' foto

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het Israëlische leger is in verlegenheid gebracht door een foto van de 20-jarige soldaat Mor Ostrovski. Op de foto is een jongetje te zien die van achter door de soldaat in het vizier van een vuurwapen wordt gehouden.

Het jongetje heeft duidelijk niets door en kijkt uit over een stadje.

Omdat de gebouwen Arabisch ogen, lijkt het erop dat het om een Palestijns jongetje gaat.

Instagram

De jonge soldaat Ostrovski plaatste de foto op zijn Instagram-pagina. Het Palestijnse nieuwsblog Electronic Intifada pikte de foto op waarna het beeld een grote digitale vlucht nam.

De ophef is groot. 'Het belichaamt het idee dat Palestijnse kinderen doelwitten zijn,' schrijft Electronic Intifada.

Moordenaar

Op Twitter is er veel kritiek op het plaatsen van de foto. 'Dit is het gedrag van een moordenaar, geen soldaat zou dit ooit doen,' zegt het account van een federatie voor Israëlische militaire veteranen.

Het Israëlische leger heeft een onderzoek ingesteld naar de zaak.

Je bent echt mong**l, dit is een forum en ik schrijf hier geen brief naar de eerste minister.

Je zegt mij wel bewijzen te tonen maar ik zie ze niet? Geef dan eens een praktisch voorbeeld van wat er wel verkeerd is in Israël?

Je zei zelf dat je geen spelfouten had. Je was er fier op. We hebben je er gewoon op gewezen dat je niet kan schrijven.

De bewijzen zijn ook gegeven, het is echt te belachelijk voor woorden dat je feiten tracht te ontkennen; Kijk jij 's morgens in de spiegel terwijl je zegt: " ik ben eigenlijk een zeer mooie vrouw", terwijl het duidelijk is dat je een man bent? Je kan niet ontkennen wat duidelijk bewezen en aangetoond is; Dit wel doen zorgt er alleen maar voor dat je je voor schut zet. Maar goed, het is geen verrassing, iedereen hier kent je niveau. Je bent een leuk tijdverdrijf.

Je zei zelf dat je geen spelfouten had. Je was er fier op. We hebben je er gewoon op gewezen dat je niet kan schrijven.

Euhm, het is niet eens een schrijffout, het is gewoon geschreven zoals ik praat tegen mijn vrienden via computer

Ik ga geen ABN schrijven op een forum, maar schrijffouten? nee, die maak ik niet en heb ik ook niet gemaakt, en dat weet je best

denkte nu echt da ik achterlijk ben ofzo, ge kunt gewoon niets vinden

"Denkte" is geen correct Nederlands.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 07:11 ----------

PS

Correcties:

het moet zijn: "Mijn Nederlands..."
En ik ook in het begin van een zin moet je een hoofdletter gebruiken.

Inderdaad, je zegt dat het een forum is en dat het geen brief is naar een eerste minister. Klopt. Maar dan moet je niet gaan beweren dat je geen schrijffouten maakt. Erger nog, je vraagt het aan te tonen. En als we dat doen, dan ontken je het nog. Hallucinant.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven