Ik heb niet ver moeten zoeken: Nederlands. En er zijn ook nog enkele grammaticale fouten.
Toon mij een grammaticale fout.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb niet ver moeten zoeken: Nederlands. En er zijn ook nog enkele grammaticale fouten.
wablieft? mijn nederlands erbarmelijk?
Mijn nederlands is altijd één van mijn sterkste punten geweest en ik durf met 95 % zekerheid zeggen dat ik ook op DBB een van de minste fouten schrijf. Kan je mij eigenlijk op één spelfout wijzen?
PS
uw vetgedrukt kan je ook gewoon schrijven, ik wil BEWIJZEN zien, niet iemand die zegt van "die of die worden minderwaardig behandeld" want wat bewijst zoiets?
maar bv een vrouw die wordt vernederd omdat ze zich niet bedekt
of een vrouw die haar deel van een erfenis niet krijgt omdat ze een vrouw is
of bv een bewijs dat er geen democratie is
Meer verwacht ik ook niet van mensen die op een forum posten. Als die mensen beweren dat Nederlands één van hun sterkste punten is terwijl ze verschillende fouten maken, verandert dat de zaak natuurlijk.
Mijn nederlands is altijd één van mijn sterkste punten geweest en ik durf met 95 % zekerheid zeggen dat ik ook op DBB een van de minste fouten schrijf. Kan je mij eigenlijk op één spelfout wijzen?
PS
uw vetgedrukt kan je ook gewoon schrijven, ik wil BEWIJZEN zien, niet iemand die zegt van "die of die worden minderwaardig behandeld" want wat bewijst zoiets?
Het Israëlische rapport waarvan sprake in het artikel staat boordevol bewijzen en zijn bewijzen samengesteld door een Israëlisch onderzoeksteam. Je vroeg ze, je kreeg ze. En nu zeg je dat dit geen bewijzen zijn, en dat je bewijzen wil zien!? Wat? Moet is ze uitbeelden of zo? Je bent zo absurd onlogisch.
En je wou dat ik je een spelfout toon? In bovenstaande tekst staan minstens 4 spelfouten. En wil ik je wijzen op je grammaticale fout? De zin " Kan je me op één spelfout wijzen", is grammaticaal fout.
Ook is het woord "wablieft" geen Nederlands woord.
Je maakt je steeds meer een meer belachelijk. Eerst vond ik je een vervelend dom ventje. Nu vind ik je eigenlijk grappig. Of zielig. Ik ben er nog niet uit.
Je bent echt mong**l, dit is een forum en ik schrijf hier geen brief naar de eerste minister.
Je zegt mij wel bewijzen te tonen maar ik zie ze niet? Geef dan eens een praktisch voorbeeld van wat er wel verkeerd is in Israël?
Je zei zelf dat je geen spelfouten had. Je was er fier op. We hebben je er gewoon op gewezen dat je niet kan schrijven.
denkte nu echt da ik achterlijk ben ofzo, ge kunt gewoon niets vinden
PS