AndroidHealthClinic

breeder worden

patser1992

Cool Novice
Waardering
0
ik ben al een tijdje bezig met thuis zelf te trainen, ik zou graag mn bovelichaam wat traine zodat mn arme en borst wat breder worden enzo.
ik doe met nu deze oefening.
eerst 20x met mn halters op en neer voor mn biceps (10 per arm dus) en dan pomp ik 20x , dan rust ik een half minuutje . Deze oefening herhaal ik dan 5x
nu was mijn vraag of dit een goede oefening is voor wat bredere armen/borstkas te krijgen?

ik hoop op veel reacties

groetjes jelle ;)

Beetje weinig oefeningen om breeder te worden vindt ik. Voor al als je al een beetje bost wil kweken moet je toch al zeker gaan bankdrukken. De armen kunnen ook wat meer oefeningen gebruiken voor de biceps en triceps.

topic 30000 hierover

alleen een fancy bicep curltje gaat het niet worden patser

dat zou ik ook zeggen als ik zelf geen tiener was :p
ik zou gewoon de 'oefeningen' topics eens goed doorlezen
en het is breder ipv breeder

5 x 20 is zeker niet goed voor massa zou eerder gaan voor 4x 8 of 4x 10 met de oefeningen die je kan doen. en gelijk ze zeggen hier voor je borst zal je toch iets anders moeten gaan proberen een bankje kopen of zo iets, dan kan je met je halter als ze zwaar genoeg zijn wat verder succes.
ps in de stikys vind je meer info.

er zijn wel meer spieren die je moet trainen...
of vind je vriendinnetje alleen bicep en borst mooi??

Als je een breeder wil worden moet je op een ei gaat zitten.

• Topic Starter Topic Starter
5 x 20 is zeker niet goed voor massa zou eerder gaan voor 4x 8 of 4x 10 met de oefeningen die je kan doen. en gelijk ze zeggen hier voor je borst zal je toch iets anders moeten gaan proberen een bankje kopen of zo iets, dan kan je met je halter als ze zwaar genoeg zijn wat verder succes.
ps in de stikys vind je meer info.

bedankt voor de info
kzal mss is zo een bank gaan aanschaffen
mijn halters zijn 14kg in totaal 7 het stuk dus
is dat genoeg?

zeker, meer dan genoeg:thumbs:

Nee dat is te weinig..

:orly:

:yarly:

dus dan ga je straks je borst en armen aanpakken en dan krijg je zo'n Johnny Bravo figuur.. en dan?

Dan moet je toch echt aan de

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven