- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje weinig oefeningen om breeder te worden vindt ik. Voor al als je al een beetje bost wil kweken moet je toch al zeker gaan bankdrukken. De armen kunnen ook wat meer oefeningen gebruiken voor de biceps en triceps.

kga denk deze koope :
http://www.fitness-seller.nl/produc...em-incl--Utility-Bench---140kg-Halterset.html
dan heb ik inees iets deftig
en de fitnes bij mij in de buurt is zeer duur dus dan heb ik dat er na 1 jaar al terug uitgehaald ofzo

en de fitnes bij mij in de buurt is zeer duur dus dan heb ik dat er na 1 jaar al terug uitgehaald ofzo

Spreekt sociaal: Mooi man! Daar heb je zeker veel aan.
Spreekt vanuit gevoel: Je kan wel merken dat je een patser bent. Volgens mij ga je dat rack helemaal niet aanschaffen.
83 euro per maand voor een gym abbonement? Welke zit er bij jou in de buurt?
Wil je echt thuis trainen, koop dan een verstelbare (incline/decline) bank, handhalters van minimaal 20kg, eventueel een barbell met schijven en gaan. Hiermee kun je toch wel een aantal rug, schouders, triceps, biceps, borst en benen oefeningen mee doen. Voldoende om eraan verslaafd te raken en meer willen
Succes.
dat zou ik ook zeggen als ik zelf geen tiener was
ik zou gewoon de 'oefeningen' topics eens goed doorlezen
en het is breder ipv breeder
Volgens mijn bedoelt hij breezer ipv breeder..
if so, dan ben je iig goed op weg