MuscleMeat

breeder worden

hier bied ik geen hulp aan! het spijt me zeer

7 kilo per halter is zeker veel te weinig daar ga je zo aanzitten. koop je wat kilo's bij dat je zeker 25 kilo per halter kan maken dan zal je eff verder kunnen.

Spreekt sociaal: Mooi man! Daar heb je zeker veel aan.

Spreekt vanuit gevoel: Je kan wel merken dat je een patser bent. Volgens mij ga je dat rack helemaal niet aanschaffen.

en de fitnes bij mij in de buurt is zeer duur dus dan heb ik dat er na 1 jaar al terug uitgehaald ofzo

83 euro per maand voor een gym abbonement? Welke zit er bij jou in de buurt?

Wil je echt thuis trainen, koop dan een verstelbare (incline/decline) bank, handhalters van minimaal 20kg, eventueel een barbell met schijven en gaan. Hiermee kun je toch wel een aantal rug, schouders, triceps, biceps, borst en benen oefeningen mee doen. Voldoende om eraan verslaafd te raken en meer willen :)

Succes.

• Topic Starter Topic Starter
Spreekt sociaal: Mooi man! Daar heb je zeker veel aan.

Spreekt vanuit gevoel: Je kan wel merken dat je een patser bent. Volgens mij ga je dat rack helemaal niet aanschaffen.

83 euro per maand voor een gym abbonement? Welke zit er bij jou in de buurt?

Wil je echt thuis trainen, koop dan een verstelbare (incline/decline) bank, handhalters van minimaal 20kg, eventueel een barbell met schijven en gaan. Hiermee kun je toch wel een aantal rug, schouders, triceps, biceps, borst en benen oefeningen mee doen. Voldoende om eraan verslaafd te raken en meer willen :)

Succes.

vanwaar haal je 83 ?
het is 54 euro per maand mer 48 omdat ik nog geen 18 ben
+135 euro instapkoste
tis nen healthcity all inclusif

suppahduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude!
NOT to the rescue...

Vind gewoon spijtig dat iemand te lui is om iets te lezen? zoek is door de forums? tstaat toch vol? Sorry maar damn >_<

Terug
Naar boven