Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
En met een iets mindere glimlach op het gezicht
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En met een iets mindere glimlach op het gezicht
Snap niet dat niemand in dit forum iets over foam rollen zegt, aangezien de casus lijkt mij dit een prima toevoeging namelijk.
Ohnee de personen die ik hierop aanspreek zijn blaaskaken
Wat bedoel je met foam rollen dan? Dingen die je om je arm/schouder zet tijdens de oefeningen?
Snap niet dat niemand in dit forum iets over foam rollen zegt, aangezien de casus lijkt mij dit een prima toevoeging namelijk.
Ohnee de personen die ik hierop aanspreek zijn blaaskaken
Dat kan wel, ik maak het nog dagelijks mee helaas.l.o.l. kun je gewrichten foamrollen dan ?
Of denk je dat gekraak uit je spieren zelf komt?
fysio... in veel basis zorgverzekeringen worden de eerste 9 behandelingen vergoed.
Het gaat erom dat verklevingen (spierknopen) die afgeleide pijn kunnen veroorzaken door middel van massagetechnieken (foamen/ dry neelde/ therapeutische massages) worden verwijderd.Met een foamroller je schouder roller?? Haha
Waarom zou je gewricht rollen ? Naaldje richting aanhechting en botHet gaat erom dat verklevingen (spierknopen) die afgeleide pijn kunnen veroorzaken door middel van massagetechnieken (foamen/ dry neelde/ therapeutische massages) worden verwijderd.
Je kunt dan beter met een theracane te werk gaan ipv foamroller (als je bv de spierenknopen rond de schouder wilt verwijderen. Heeft denk alleen weinig te maken met het krakende geluid. Merk je ook tijdens bewegingen/rotaties van de arm een instabiliteit in de schouder? Kun je al deze bewegingen maken?
Zoals kazam aangaf als het geen pijn doet, dan zou gewoon lekker doortrainen. Voel je er niet goed/ongerust bij >>> (shouder)fysio
Ik wel namelijk en die gaat de spier/pees pin pointe en vervolgens met een naaldje naar die spier/pees toe. En aangezien de pijn vaak dichtbij de aanhechting zit richting je bot zal de fysio dus met het naaldje die RICHTING op gaan.Je kunt wel merken dat jij het groentje op dit board bent. Waarom maak je je zo druk?Nog zo'n achterlijke die niet kan lezen.
Zoals ik al zei, daadwerkelijk het gewricht, dus kop en kom, foamrol je niet. Maar als om het gewricht heen spieren/pezen voor irritatie/overlast zorgen, die kun je wel foamrollen. En ik weet niet of jij ooit bij een fysio hebt gezeten die dry needling toepastIk wel namelijk en die gaat de spier/pees pin pointe en vervolgens met een naaldje naar die spier/pees toe. En aangezien de pijn vaak dichtbij de aanhechting zit richting je bot zal de fysio dus met het naaldje die RICHTING op gaan.
Man man man jij bent zeker zo'n bikkeltje van vmbo basis die een 3 haalt voor begrijpend lezen?
Je maakt je wel erg geliefd hier op het forum.