Pastasaus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 81
dit is echt wel al vaker voorbij gekomen hoor, een beetje searchen en je had het wel allemaal gevonden.
in mijn omgeving wordt voornamelijk primo gebruikt om te bridgen, zelfs na 10 maanden on in totaal dan wordt bij de meesten toch nog een relatief vlot herstel bereikt in de werkelijke off periode, maar er moet wel continu gewerkt worden met hcg in de bridge en een middel om de estrogenen in check te houden.
ook moet je veel aandacht besteden aan je alghele gezondheid in de bridge, het is namelijk wel de bedoeling om alle waarden (behalve hormoonwaarden dan) terug in het normale range te krijgen, lukt dat niet kan je toch beter volledig off gaan.
Heb wel wat topics gevonden over bridgen maar niet alle vragen die ik heb.. Vind et gewoon jammer dat er continue word gereageerd op beginnende gasten die basic vragen hebben en dit soort topics krijgen weinig aandacht..
Kijk zown post heb ik wat aan.. Ervaringen van anderen.. En ik denk dat als je bb doet (en kuurt) altijd wel met je gezondheid bezig bent.. ik iig wel.. snap je punt.. Thanks..