MuscleMeat

Bridge vs. Herstel

• Topic Starter Topic Starter
dit is echt wel al vaker voorbij gekomen hoor, een beetje searchen en je had het wel allemaal gevonden.
in mijn omgeving wordt voornamelijk primo gebruikt om te bridgen, zelfs na 10 maanden on in totaal dan wordt bij de meesten toch nog een relatief vlot herstel bereikt in de werkelijke off periode, maar er moet wel continu gewerkt worden met hcg in de bridge en een middel om de estrogenen in check te houden.
ook moet je veel aandacht besteden aan je alghele gezondheid in de bridge, het is namelijk wel de bedoeling om alle waarden (behalve hormoonwaarden dan) terug in het normale range te krijgen, lukt dat niet kan je toch beter volledig off gaan.

Heb wel wat topics gevonden over bridgen maar niet alle vragen die ik heb.. Vind et gewoon jammer dat er continue word gereageerd op beginnende gasten die basic vragen hebben en dit soort topics krijgen weinig aandacht..

Kijk zown post heb ik wat aan.. Ervaringen van anderen.. En ik denk dat als je bb doet (en kuurt) altijd wel met je gezondheid bezig bent.. ik iig wel.. snap je punt.. Thanks..

dit is echt wel al vaker voorbij gekomen hoor, een beetje searchen en je had het wel allemaal gevonden.
in mijn omgeving wordt voornamelijk primo gebruikt om te bridgen, zelfs na 10 maanden on in totaal dan wordt bij de meesten toch nog een relatief vlot herstel bereikt in de werkelijke off periode, maar er moet wel continu gewerkt worden met hcg in de bridge en een middel om de estrogenen in check te houden.
ook moet je veel aandacht besteden aan je alghele gezondheid in de bridge, het is namelijk wel de bedoeling om alle waarden (behalve hormoonwaarden dan) terug in het normale range te krijgen, lukt dat niet kan je toch beter volledig off gaan.

hoe bedoel je hcg ?

alleen in de bridge dan met 500-1000 iu ew ? moet je die dan niet door trekken in je werkelijke kuur want je test aan maak liggen constant plat mits je hcg gebruikt natuurlijk

juist zat er ook aan te denken.

vanaf deze week ben ik gestopt met kuren en ik zat ook heeeeeeeeel erg over te twijfelen om te gaan bridgen en van me 15% naar 12% te brengen met lage dosis test en t3 en dan een massa kuur erachter aan.

heb me eigen rot gezocht en het enigste wat ik kon vinden zijn tegen strijdige meningen maar jammer genoeg geen ervaringen.

pm me aub als je wat te weten komt, ben erg benieuwd

imo is de beste bridge primo, ik heb met men eigen ogen kunnen zien dat dan i.t.t. bij test je hormoon waarden toch een beetje terug naar de normale waarden gaan, niet helemaal zoals het hoort maar toch voor pakweg 60-70% en dan spreken we van ongeveer 250mg primo ew.

hoe bedoel je hcg ?

alleen in de bridge dan met 500-1000 iu ew ? moet je die dan niet door trekken in je werkelijke kuur want je test aan maak liggen constant plat mits je hcg gebruikt natuurlijk

nja, eigenlijk is dat wat zoeken, meestal is het de algehele cycle en de eerste paar weken van de bridge en ook min of meer pct tijdens die bridge, dan na een paar weken worden de bloedwaarden bekeken, en dan is het de bedoeling om toch een gering herstel van de axis te hebben, al is dat niet bij iedereen het geval, is denk ik ook wat leeftijdgebonden....

edit: dat van die hcg is natuurlijk ook middelgebonden, als jij gaat bridgen met test ga je geen herstel hebben van de axis, primo onderdrukt een stuk minder hard en als je dan een dosis geluk erbij hebt herstel je wel voor een bepaald %

juist zat er ook aan te denken.

vanaf deze week ben ik gestopt met kuren en ik zat ook heeeeeeeeel erg over te twijfelen om te gaan bridgen en van me 15% naar 12% te brengen met lage dosis test en t3 en dan een massa kuur erachter aan.

heb me eigen rot gezocht en het enigste wat ik kon vinden zijn tegen strijdige meningen maar jammer genoeg geen ervaringen.

pm me aub als je wat te weten komt, ben erg benieuwd

Doe ik.. heb al wel wat ervaring..

Vorige kuur was:
week 1-3 Anavar 50 mg/d
week 1-14 Test E 750 mg/w
week 1-7 Primo 700 mg/w
week 9-14 Tren Ace 150 mg/eod
week 1-6 T3 tot 100mcg
week 11-14 T3 25mcg/d

stats voor: 103kg 14% 88,5kg vvm
stats na: 107kg 10% 96kg vvm

Dus eerst droger geworden en daarna nog wat kilo's gepakt.. Maar kwam al vvm aan tijdens mn t3 cycle.. liep erg lekkr..

ik zat ook heeeeeeeeel erg over te twijfelen om te gaan bridgen en van me 15% naar 12% te brengen met lage dosis test en t3 en dan een massa kuur erachter aan.

kom op nou hey! dat doe ik in 1week... laatste week van een cycle of zelf OFF cycle. die 3% zakken!

MENSEN STEL JE DOELEN HOOG!

mijn vraag is dan, krijgt je recpetoren dan wel enige rust als je constant blijft gebruiken. dan zou de volgende kuur toch moeilijker aan slaan of je moet weer hoog gaan doseren.

heef uberhaupt de kuur na de bridge wel een effect.

de bridge is natuurlijk laag gedoseerd+ je gaat HEEEEEEEEEL zwaar cutten totdat je rond de 5% staat. (in PCT kan je dit nooit doen want dan raak je alles kwijt)

als je zo laag staat in bf, voer je de dosering op+de kcals+de cardio schrap je+ de T3 drop je naar beneden...

je zal exploderen;)

veel mensen zien een bridge ook verkeerd. het is dus NIET voor mensen die geen zin/tijd hebben om te PCTen en te knokken om alles te behouden.

voor wie is het dan wel?

voor de mensen die er 100% voor gaan. en tussen hun HIGH dose kuurtjes flink willen primen voor de volgende cycle.

zou dat kunnen als je PCT toepast tussen de cycles?

NEE dat kan niet, vandaar bridgen ze hun cycles aan elkaar met net genoeg roids om te cutten en niet alles te verliezen

Kan nou niemand mijn vraag over me libido beantwoorden?? Ik heb al besloten dat ik ga bridgen met anavar.. Ik wil alleen weten hoe mn libido hier onder gaat zijn..

Sava???

volgens mij bridged er hier nog iemand met anaver, ben even zijn naam kwijt

kuurde ook met gh, moet je hem even PMen

Myjector.. maar die had wat problemen met online komen.

Kan nou niemand mijn vraag over me libido beantwoorden?? Ik heb al besloten dat ik ga bridgen met anavar.. Ik wil alleen weten hoe mn libido hier onder gaat zijn..

Sava???

Ben benieuwd...denk dat je van een koude douche gaat thuiskomen. Als je perse wilt bridgen doe het dan goed...nu blijf je nog altijd de kans houden dat alles zo goed als plat blijft liggen en waarvoor? Die paar mg anavar gaat echt geen zoden aan de dijk zetten.

Hoe langer je iets drukt hoe trager het herstel zal zijn.

Eigenlijk is er heel moeilijk wat op te zeggen, logisch ook das individueel bepaalt, de 1ne lichaam is de ander niet.

Dus of je libido er onder gaat lijden.....i dunno

Denk ook dat er weinig mensen zijn die je vraag heel concreet kunnen beantwoorden.

Ik heb al besloten dat ik ga bridgen met anavar..

met 100mg anaver only had ik 0,0 libido. maar nam de tabs 2xED

volgens mij heeft var een halfwaardetijd van 12 uur? dus de andere 12 uur zou je lichaam zelf testaanmaak gaan opstarten is de theorie... dan lijkt d-boll me beter aangezien deze een korte halfwaarde tijd hebt.

maar zoiezo wat GFG zegt. is het te gek voor woorden bridgen met var. het is te mild om bijvoorbeeld te cutten direct na je kuur... (je zal alsnog massa verliezen) en het is weer te sterk om goed te herstellen..

neem dan 25mg provi. hier zijn de meningen over verdeeld: of het je blijft onderdrukken of juist helpt opstarten.

Wel is bijna iedereen die het doet (bridgen met provi tussen de kuren) ZEER te spreken over het resultaat

geen libido verlies, geen puffy look of gyno, niets

trouwens.. ben ook paar verhalen tegengekomen over een bekende PLer (dave tate mischien? even naam kwijt)

maar deze persoon nam 1000mg test year round met 400mg deca (Laurabolin in zijn geval)

en zo nu en dan upte hij de test naar 2000mg en nam er oxy oid bij. best freaky :)

zn theorieen waren trouwens erg goed. als je niets meer won aan kracht, was het tij dom te cutten en een gewichtsklasse (of2) te dalen! zo denk ik er dus ook over! zo bereik je altijd wel iets..

met 100mg anaver only had ik 0,0 libido. maar nam de tabs 2xED

volgens mij heeft var een halfwaardetijd van 12 uur? dus de andere 12 uur zou je lichaam zelf testaanmaak gaan opstarten is de theorie... dan lijkt d-boll me beter aangezien deze een korte halfwaarde tijd hebt.

maar zoiezo wat GFG zegt. is het te gek voor woorden bridgen met var. het is te mild om bijvoorbeeld te cutten direct na je kuur... (je zal alsnog massa verliezen) en het is weer te sterk om goed te herstellen..

neem dan 25mg provi. hier zijn de meningen over verdeeld: of het je blijft onderdrukken of juist helpt opstarten.

Wel is bijna iedereen die het doet (bridgen met provi tussen de kuren) ZEER te spreken over het resultaat

geen libido verlies, geen puffy look of gyno, niets
Ik heb ook vaak proviron gebruikt na de kuur,geen last van libido problemen en dip gehad,kon mijn massa ook aardig vasthouden.

Ben benieuwd...denk dat je van een koude douche gaat thuiskomen. Als je perse wilt bridgen doe het dan goed...nu blijf je nog altijd de kans houden dat alles zo goed als plat blijft liggen en waarvoor? Die paar mg anavar gaat echt geen zoden aan de dijk zetten.

Nee maar ik wil gewoon zo min mogelijk aas in mn lichaam hebben.. net genoeg om nix kwijt te raken..

Ik zit nu ook met n blessure en kan alleen cardioen en licht mn benen trainen..

Mischien ga ik dan wel gewoon met 250 test bridgen.. Dan primen naar mn nieuwe kuur..

Laatst bewerkt:
Zou ik nog iets kunnen doen met die blessure.. Beetje deca erbij?? Maar dan lijkt et eigenlijk n normaal klein kuurtje.. 250test 200deca?

Ik hoorde ook ergens over igf tegen blessures??

Heb nog geen igf ervaring denk er wel over maar dan meer voor de cel hyperplasie

Terug
Naar boven