AndroidHealthClinic

Bridge vs. Herstel

wat heb je voor een blessure? gh op 5iu zou je kunnen nemen..
IGF-1 L3 op normale doseringen doet weinig voor spiergroei. vind het meer een soort insuline zonder kans om vetter te worden (wordt zelfs droger)

Zou ik nog iets kunnen doen met die blessure.. Beetje deca erbij?? Maar dan lijkt et eigenlijk n normaal klein kuurtje.. 250test 200deca?

Ik hoorde ook ergens over igf tegen blessures??

Heb nog geen igf ervaring denk er wel over maar dan meer voor de cel hyperplasie

neem nu ook 250 test en 200 tren. echt een bridge is het natuurlijk niet. neem er 25 mcg t3 bij. mischien verhoog ik deze naar 50 mcg.

doel is op een 5% te staan over 10 weken. doe het nu anders dan voorheen.

probeer het zonder cafeine ephedrine enz. mischien dat ik een halfuur cardio ED eraan toevoeg op een hartslag van 150. maar dat zal denk snel tot overtraining lijden

• Topic Starter Topic Starter
IGF-1 L3 op normale doseringen doet weinig voor spiergroei. vind het meer een soort insuline zonder kans om vetter te worden (wordt zelfs droger)

Heb erge pijn in me schouder.. Hoop niet dat et n ontsteking is maar zo voelt et wel n beetje..

HGH wil ik nog ff niet aan denk ik..

What about anavar+provi??

dus insuline doet volgens jou ook niet veel voor spiergroei??

Ik denk dat ik toch voor anavar only ga.. Hou test prop bij de hand als mn libido verdwijnt..

Niemand die ervaring heeft met n blessure en n dosis 250test 200deca??

Daarbij alleen cardio en licht krachttraining wanneer dat zich toelaat??

Ben niet n klein beetje twijfelachtig hoor maar dit word em denk ik:

8 weken 250test+200deca..

daarna 6-8weken 250test met t3..

hoop nu 2-3 weken te gaan cardioen.. daarnaa hoop ik mn blessure genoeg herstelt te hebben om mn kt weer op te bouwen..

Ben dan wel n flink poossie on maarja.. eigenlijk wil ik daarna gelijk n clean bulk kuur nemen maar dat zien we dan wel..

Ik zit nu met 3 opties:

anavar 20-30mg pd (twijfel over libido)
test 250mg ew
test 250mg+deca 200mg ew (voor me blessure)

ik denk dat test al genoeg je spieren smeerd.

zou imo voor test gaan maar ieder zijn mening

Ja ik heb er wel flink last van.. Dus twijfel erg.. Maar deca is ook niet zown gezond goedje.. En heb net 14weken kuur achter de rug waarvan 6weken tren ace.. Dus n beetje rust mag wel..

Ja ik heb er wel flink last van.. Dus twijfel erg.. Maar deca is ook niet zown gezond goedje.. En heb net 14weken kuur achter de rug waarvan 6weken tren ace.. Dus n beetje rust mag wel..

ja lijkt me ook en deca legt compleet je axes plat en kills je libido, liever dan test en bokkengeil wezen :D
als je test met deca gaat gebruiken is het niet meer bridgen is het gewoon weer een kuur.

iets meer rust nemen om je blessures te laten herstellen en nadruk leggen op cardio en niet zozeer op kracht training

100mg deca/ew was toch al genoeg voor blessures?

je kunt dus 250mg test e + 100mg deca nemen per week

ja lijkt me ook en deca legt compleet je axes plat en kills je libido, liever dan test en bokkengeil wezen :D
als je test met deca gaat gebruiken is het niet meer bridgen is het gewoon weer een kuur.

iets meer rust nemen om je blessures te laten herstellen en nadruk leggen op cardio en niet zozeer op kracht training

Ja denk je dat je libido daar onder leidt als je er 250 test bij zet??
Zou et toch aardig moeten opvangen..

Mickey86 zei:
100mg deca/ew was toch al genoeg voor blessures?

je kunt dus 250mg test e + 100mg deca nemen per week

Dat zou beter zijn.. Kan ik dat ergens vinden?? Bron?

denk ook wel dat het opvangt en deca erbij zou zeker weten je blessures beter verhelpen als test alleen maar vergeet niet je wilt bridgen en 250 test met 200 deca vind ik weer een kuur en geen bridge.

snap je wat ik bedoel ?

Dat zou beter zijn.. Kan ik dat ergens vinden?? Bron?

Goh heb dat ergens gelezen op de CEM forums, dacht dat Real Gains er iets over te zeggen had.

Terug
Naar boven