Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ik nog iets kunnen doen met die blessure.. Beetje deca erbij?? Maar dan lijkt et eigenlijk n normaal klein kuurtje.. 250test 200deca?
Ik hoorde ook ergens over igf tegen blessures??
Heb nog geen igf ervaring denk er wel over maar dan meer voor de cel hyperplasie
wat heb je voor een blessure? gh op 5iu zou je kunnen nemen..
IGF-1 L3 op normale doseringen doet weinig voor spiergroei. vind het meer een soort insuline zonder kans om vetter te worden (wordt zelfs droger)
wat heb je voor een blessure? gh op 5iu zou je kunnen nemen..
IGF-1 L3 op normale doseringen doet weinig voor spiergroei. vind het meer een soort insuline zonder kans om vetter te worden (wordt zelfs droger)
dus insuline doet volgens jou ook niet veel voor spiergroei??
niet direct! tuurlijk meer vocht+voedingsstoffen in de spiercel zorgt uiteindelijk voor groei!
+ verhoogde eiwitsynthese...maw hetzelfde als aas dus doet, slin op de juiste manier gebruikt is anaboler dan whatever van aas of hgh.
Heb erge pijn in me schouder.. Hoop niet dat et n ontsteking is maar zo voelt et wel n beetje..
HGH wil ik nog ff niet aan denk ik..
Ik zit nu met 3 opties:
anavar 20-30mg pd (twijfel over libido)
test 250mg ew
test 250mg+deca 200mg ew (voor me blessure)
ik denk dat test al genoeg je spieren smeerd.
zou imo voor test gaan maar ieder zijn mening
Ja ik heb er wel flink last van.. Dus twijfel erg.. Maar deca is ook niet zown gezond goedje.. En heb net 14weken kuur achter de rug waarvan 6weken tren ace.. Dus n beetje rust mag wel..

+ verhoogde eiwitsynthese...maw hetzelfde als aas dus doet, slin op de juiste manier gebruikt is anaboler dan whatever van aas of hgh.
ja lijkt me ook en deca legt compleet je axes plat en kills je libido, liever dan test en bokkengeil wezen
als je test met deca gaat gebruiken is het niet meer bridgen is het gewoon weer een kuur.
iets meer rust nemen om je blessures te laten herstellen en nadruk leggen op cardio en niet zozeer op kracht training
Mickey86 zei:100mg deca/ew was toch al genoeg voor blessures?
je kunt dus 250mg test e + 100mg deca nemen per week
Ja denk je dat je libido daar onder leidt als je er 250 test bij zet??
Zou et toch aardig moeten opvangen..
Ja denk je dat je libido daar onder leidt als je er 250 test bij zet??
Zou et toch aardig moeten opvangen..
Dat zou beter zijn.. Kan ik dat ergens vinden?? Bron?