MuscleMeat

Brinta

Dus je kan netzo goed 2 appels en een banaan eten als onbtijt, ik lust brinta icm water niet en zuivel in cutfase kanniet? Iemand nog tips?

Ja opgewarmd water met 45 gram Vanille Whey.

Smaakt heerlijk, vindt het elke dag weer jammer dat m'n kom leeg is ;)

Hoeveel water en brinta doeje

Water weet ik niet precies, want ik doe het altijd in een kan waarin ik het vervolgens opwarm in de magnetron.

75 gram brinta + 17 gram protein 80 + 30 gram isolaat.

Eerst de brinta goed mengen met de proteinen. Daar gewoon water toevoegen totdat je het goed vind. Wil je een wat dikkere brei dan doe je wat minder water, wil je het wat dunner dan voeg je naar gelang meer water toe.

Edit: Ik zie aan je stats dat je precies 2x zoveel weegt als ik. Dus dan mag je wel iets meer Brinta nemen denk ik :D

Laatst bewerkt:
Dus je kan netzo goed 2 appels en een banaan eten als onbtijt, ik lust brinta icm water niet en zuivel in cutfase kanniet? Iemand nog tips?

En jij deadlift 500 kg (edit: X10:rolleyes:) Pics or it didnt happen;)

@isnogood: als brinta/havermout niet goed is voor je insulinespiegel zijn de snelle suikers in 2 bananen en 1 appel wel goed of beter?

en een ontbijt van 3 stuks fruit valt toch niet te vergelijken met een halve liter melk en 100 gram havermout (qua kcal)? of moet ik dan voor 700 kcal aan fruit gaan eten s'ochtends.

En wat is dan wel goed om te eten? Ik dacht altijd dat havermout complexe koolhydraten bevatte en daarom langzaam werd afgegeven en dus de insulinespiegel niet snel lieten stijgen?

Tenminste.. dat is wat hier op dbb altyd geroepen wordt. Ben erg nieuwschierig.

Laatst bewerkt:
En jij deadlift 500 kg (edit: X10:rolleyes:) Pics or it didnt happen;)

@isnogood: als brinta/havermout niet goed is voor je insulinespiegel zijn de snelle suikers in 2 bananen en 1 appel wel goed of beter?

en een ontbijt van 3 stuks fruit valt toch niet te vergelijken met een halve liter melk en 100 gram havermout (qua kcal)? of moet ik dan voor 700 kcal aan fruit gaan eten s'ochtends.

En wat is dan wel goed om te eten? Ik dacht altijd dat havermout complexe koolhydraten bevatte en daarom langzaam werd afgegeven en dus de insulinespiegel niet snel lieten stijgen?

Tenminste.. dat is wat hier op dbb altyd geroepen wordt. Ben erg nieuwschierig.

Ik eet als ontbijt meestal 2 ei-eiwitten van een ei, een kiwi en dan havermout met magere melk en schijfjes banaan erin, erg lekker! En vult heel goed!

Ik eet als ontbijt meestal 2 ei-eiwitten van een ei, een kiwi en dan havermout met magere melk en schijfjes banaan erin, erg lekker! En vult heel goed!

Ik geloof je direct jonge, maar het gaat mij erom dat isnogood zegt dat je beter 3 stuks fruit kan eten dan melk en havermout (qua vezels) omdat het een "leeg" product is en je sneller diabetes krijgt (kortgezegd) terwijl dit in mijn ogen een van de "goeie" producten is.

btw, je weegt 62 kilo en je drinkt magere melk en geen eigeel? Heb je daar een speciale reden voor? (Niet om te bashen, je bent lekker bezig.)

Ik geloof je direct jonge, maar het gaat mij erom dat isnogood zegt dat je beter 3 stuks fruit kan eten dan melk en havermout (qua vezels) omdat het een "leeg" product is en je sneller diabetes krijgt (kortgezegd) terwijl dit in mijn ogen een van de "goeie" producten is.

btw, je weegt 62 kilo en je drinkt magere melk en geen eigeel? Heb je daar een speciale reden voor? (Niet om te bashen, je bent lekker bezig.)
Ja, gewoon zo clean mogelijk bulken, heel hoog boven mijn onderhoud, ik ben pas 2/3 maand bezig en al van 56kg naar 62kg gegaan en stijgende, dus ik vrees niet dat ik te weinig eet ;)

Probeer anders havermout + melk

Brinta en Havermout zijn ongeveer even goed

hallo,

vandaag voor het eerst brinta aangeschaft en eens opgevreten maar vind er geen kraak of smaak aanzitten behoorlijk vies vink het eigenlijk...
heb het gemaakt met warme melk..

nu is mijn vraag hoe maken jullie dit lekkerder en kan het ook gewoon met koude melk/water???

alle tips/recepten welkom

Gewoon eten, et is echt zoals anderen zeiden wennen, maar na een tijdje vind je het 'lekker'. 1e keer dat ik brinta & kwark at ging ik ook bijna over men nek, maar nu vind ik het echt lekker.

9 eetlepels brinta, 1 schep whey vanille, 600 ml (koude) melk ff schudden en opdrinken...

Je kan ook bambix proberen!? Die is iets zoeter dan brinta. Anders gewoon droog in je shake `s ochtends gooien.

brinta + melk (70 gr. brinta + 440 melk warm) + soja eiwiten beetje suiker

Terug
Naar boven