- Waardering
- 54
axestream zei:Met veel praten zijn anders heel veel conflicten voorkomen. Als men dat niet zou doen was het al jaren geleden tot een confrontatie gekomen tussen de NAVO en het voormalige Oostblok.
Grappig dat je zegt dat men eens vooruit moet gaan in de tijd. Vooruitgaan betekent ook niet dom gaan provoceren. Die krant heeft de prenten niet gepubliceerd om te kwetsen. Mensen zijn dus toch beledigd en wat doen die slimmerikken in andere landen? Juist, die gaan ondanks het feit dat ze weten dat men beledigd is, die prenten nogmaals publiseren. Dom, dom, dom of dachten ze dat die mensen nu zouden zeggen "okay, als jullie het allemaal in de krant zetten dan accepteren we het maar"?![]()
Ze kiezen nu niet voor hun thuisland als ze er openlijk niks over zeggen. Dat is jouw perceptie.
Een wereld zonder heethoofden, dat lijkt me pas wat.
Het gaat hier niet om een conflict. Het gaat hier om een constant botsen van Westerse normen en waarden en het achterlijke gedachtegoed van een stelletje r**ards.
En het publiceren is een statement. Laten zien dat wij ontwikkelden streven naar een vreedzame samenleving waarin vrijheid centraal staat. Dat kan jij dom vinden.
Ik kan zelf ook wel bedenken dat ze nu perse voor hun thuisland kiezen, maar de publieke opinie wordt wel beinvloed door dit soort acties. Het lijkt mij geen verkeerde actie door hier juist tegen te demonstreren en dan met dezelfde passie als die mafkezen.
En een heethoofd heeft een gedragsprobleem dat hij/zij kan uiten tegen ieder willekeurig persoon. Niet perse tegen homo's, ongelovigen etc.

WTF?? Lekkere vrienden/kennissen heb jij kerel..