Sport2000
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 29
bij wie ga je protesteren dan? dat bedoel ik, dat weet je dus niet, die lieve jongen van mijn basisschool gooide in den haag ook met een handgranaat waardoor hij nu een flinke tijd de bak indraaid. maar in dit geval weet je tegen wie je (redelijk overdreven mijns inziens) kan gaan rellen en dat word dus gedaan, alleen jammer van de manier waarop, dit is nogal vergaandZelda zei:Weet je wat trouwens ook wel interessant is?
Als er hoofden worden afgehakt of vliegtuigen in gebouwen vliegen in naam van dezelfde profeet, protesteert vrijwel geen enkele moslim. Maar als er een plaatje van hem getekend wordt staat de Islamitische wereld plots op z'n kop. Geeft wat mij betreft wel te denken over wie nou eigenlijk de minderheid is, de extremisten of de gematigde moslims...

daar komt ook nog eens bij dat moslims hier tegen niet moslims protesteren, en wat gebeurd er als dat vliegtuigje die torentjes tikt? dan word het andersom gedaan. maar na die tijd het aantal amerikanen dat tot de Islam komt wel drastisch toegenomen, vreemd? denk wat je wilt

j/k bro