Fitness Seller

Britse moslims welke demonstreren tegen de cartoons

Zelda zei:
Weet je wat trouwens ook wel interessant is?

Als er hoofden worden afgehakt of vliegtuigen in gebouwen vliegen in naam van dezelfde profeet, protesteert vrijwel geen enkele moslim. Maar als er een plaatje van hem getekend wordt staat de Islamitische wereld plots op z'n kop. Geeft wat mij betreft wel te denken over wie nou eigenlijk de minderheid is, de extremisten of de gematigde moslims...
bij wie ga je protesteren dan? dat bedoel ik, dat weet je dus niet, die lieve jongen van mijn basisschool gooide in den haag ook met een handgranaat waardoor hij nu een flinke tijd de bak indraaid. maar in dit geval weet je tegen wie je (redelijk overdreven mijns inziens) kan gaan rellen en dat word dus gedaan, alleen jammer van de manier waarop, dit is nogal vergaand:o

daar komt ook nog eens bij dat moslims hier tegen niet moslims protesteren, en wat gebeurd er als dat vliegtuigje die torentjes tikt? dan word het andersom gedaan. maar na die tijd het aantal amerikanen dat tot de Islam komt wel drastisch toegenomen, vreemd? denk wat je wilt:)

Ik blijf erbij dat ze zich daar in die landen vrijwel alleen door emotie laten leiden.

Een greintje rationaliteit is er in die hele Islam bijna niet te vinden (uitzonderingen daargelaten).

Lekker belangrijk die prents. Wij Westerlingen worden al jaren door die Moslims daar voor ongelovige varkens uitgemaakt.

Oww wee als je ook maar 1 scheve opmerking over hun, dikwijls, achterhaalde geloof plaatst.

Lekker belangrijk dat de 1 God aanbidt en de ander Hem Allah noemt. Maar een ander in de waarde laten kennen ze daar niet.

Ik zag net nog een fragment van moslims in België die tijdens een demonstratie de bekende slogan "er is geen god dan Allah en Mohammed is zijn profeet" riepen.

Ik was het even vergeten maar dat roepen ze al jaren. Zij mogen beweren dat de heiligen uit andere geloven niet bestaan, maar als 'wij' een grapje maken over hun heiligen is het hek van de dam. :rolleyes:

Eigenlijk moet ik hier ook geen woorden aan vuilmaken, het is zo duidelijk.

Maar helaas ziet nog niet iedereen het in dus ik blijf het maar zeggen.

Zelda zei:
Ik zag net nog een fragment van moslims in België die tijdens een demonstratie de bekende slogan "er is geen god dan Allah en Mohammed is zijn profeet" riepen.

Ik was het even vergeten maar dat roepen ze al jaren. Zij mogen beweren dat de heiligen uit andere geloven niet bestaan, maar als 'wij' een grapje maken over hun heiligen is het hek van de dam. :rolleyes:

My point exactly! :thumbs:

Dat volk is zo schijnheilig als de builenpest!

Zelda zei:

Leviathan zei:
My point exactly! :thumbs:

Dat volk is zo schijnheilig als de builenpest!
ik begrijp uit je verhaal (correct me if i'm wrong) dat je met heiligen, de profeten bedoelt. mag ik dan de eerste zijn om je te vertellen dat moslims in alle profeten geloven, dus ook die van de joden en christenen. . . maar blijf rustig je verkeerde mening scanderen:cool:

Sport2000 zei:
ik begrijp uit je verhaal (correct me if i'm wrong) dat je met heiligen, de profeten bedoelt. mag ik dan de eerste zijn om je te vertellen dat moslims in alle profeten geloven, dus ook die van de joden en christenen. . . maar blijf rustig je verkeerde mening scanderen:cool:

Beste Sport2000, "er is geen god dan Allah" is een erg duidelijke zin, die door heel veel moslims regelmatig wordt uitgesproken. Ga je me nou vertellen dat ze daar eigenlijk mee bedoelen dat alle andere geloven net zo waardevol zijn als de Islam? Vind ik wel een hele kromme interpretatie. Ik weet dat figuren uit de Bijbel ook voorkomen in het Islamitisch geloof, maar de god van de christenen niet, en ze zijn er vrij duidelijk in dat die ook niet bestaat door deze zin uit te spreken.

Hoe zou de gemiddelde Moslim in pakweg Iran reageren als ik zou roepen dat alleen God (van de christenen) bestaat, en dat Jezus zijn profeet is?

Sport2000 zei:

Je mist het punt hier kerel.

Het gaat erom dat men vanuit de Islam wel andere culturen belachelijk maakt, en wanneer het balletje n keer wordt omgedraaid wordt men kwaad.

Wil er het nog niet eens over hebben hoe dom je wel niet bent als je kwaad wordt omdat een ander de spot drijft met je geloof.

Iedereen met een IQ boven de 80 kan zich ook bedenken om daar boven te staan.

Zelda zei:
Beste Sport2000, "er is geen god dan Allah" is een erg duidelijke zin, die door heel veel moslims regelmatig wordt uitgesproken. Ga je me nou vertellen dat ze daar eigenlijk mee bedoelen dat alle andere geloven net zo waardevol zijn als de Islam? Vind ik wel een hele kromme interpretatie. Ik weet dat figuren uit de Bijbel ook voorkomen in het Islamitisch geloof, maar de god van de christenen niet, en ze zijn er vrij duidelijk in dat die ook niet bestaat door deze zin uit te spreken.

Hoe zou de gemiddelde Moslim in pakweg Iran reageren als ik zou roepen dat alleen God (van de christenen) bestaat, en dat Jezus zijn profeet is?
als ze verstand hebben geven ze je gelijk, je redenatie geeft namelijk aan hoe weinig je van het geloof an sich weet. met andere goden worden o.a afgoden bedoelt, zoals beelden en die hele reutemeteut.
de god van de christenen zoals jij die noemt staat gelijk aan die van de joden, en aan die van de moslims, 1 en dezelfde god, vraag maar na. en jezus is ook een profeet van die god. mocht je meer helderheid willen hebben dan pm je me maar voordat dit een godsdienst-les-topic word:D

Leviathan zei:

Het gaat erom dat men vanuit de Islam wel andere culturen belachelijk maakt, en wanneer het balletje n keer wordt omgedraaid wordt men kwaad.

Wil er het nog niet eens over hebben hoe dom je wel niet bent als je kwaad wordt omdat een ander de spot drijft met je geloof.

Iedereen met een IQ boven de 80 kan zich ook bedenken om daar boven te staan.
dat men vanuit de Islam andere culturen belachelijk maakt, is dat volgens de Islam of is dat volgens de moslims, want deze discussie laait iedere keer weer op, en ik zou graag zien dat we dan over die mensen spreken en niet over de islam, zoals we spreken over spiertje en fietsen stelen, en niet over alle mocro's:p j/k bro:D

Sport2000 zei:
als ze verstand hebben geven ze je gelijk, je redenatie geeft namelijk aan hoe weinig je van het geloof an sich weet. met andere goden worden o.a afgoden bedoelt, zoals beelden en die hele reutemeteut.
de god van de christenen zoals jij die noemt staat gelijk aan die van de joden, en aan die van de moslims, 1 en dezelfde god, vraag maar na. en jezus is ook een profeet van die god. mocht je meer helderheid willen hebben dan pm je me maar voordat dit een godsdienst-les-topic word:D

Waarom noemen ze ons Westerlingen (nietmoslims) dan een stel ongelovige zwijnen?

Leviathan zei:

Sport2000 zei:
dat men vanuit de Islam andere culturen belachelijk maakt, is dat volgens de Islam of is dat volgens de moslims, want deze discussie laait iedere keer weer op, en ik zou graag zien dat we dan over die mensen spreken en niet over de islam, zoals we spreken over spiertje en fietsen stelen, en niet over alle mocro's:p j/k bro:D

No offence, maar je mag wel ff wat beter lezen......

Moslims mogen in hun eigen landen (én natuurlijk in nederland, in Den haag, op het Malieveld bij de jaarlijkse anti-Israel-demonstratie) roepen dat 'Joden aan het gas' moeten. Dat mag dus wel. En het gebeurt ook openlijk. Dus waar trekken we de lijn? Die plaatjes verschenen goddomme in september 2005 in die Deense krant. Die Moslim-broekies hebben dus een aardige campagne opgezet de afgelopen maanden, met als doel een oorlog tegen Europa te ontketenen. NIEMAND nam er aanstoot aan, tot ineens maanden na publicatie een stel hoogeplaatste hakbars beginnen te blèren dat dat ene van toen iun die ene krant niet mag. Ja dahaag! Vooropgezette haat is dit.

En nu dus spotprenten uit Iran over de Holocaust? Wát een vergelijking. Het IQ van die mensen daar, door een vergelijking te trekken tussen één historisch persoon en 6 miljoen slachtoffers is wel heel laag.

Niettemin: Feest in het midden-oosten: http://www.glumbert.com/media/rave.html

Laatst bewerkt:
leuke cartoon weer he van de AEL die voorstander is van een separatiesamenleving

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ze willen lachen met de europeanen .

zie je de ironie van het nken (trouwen) met beesten :roflol:

zie [Link niet meer beschikbaar] (volgens mij hebben ze hun negazionistische cartoons van hun site gehaald)

Ja zij nken ze in de bergen maar willen er niet mee trouwen.
Dat doen de scooter-Muhammeds ook met Amsterdamse Breeza-sletjes.

"Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities."
Voltaire
French author, humanist, rationalist, & satirist (1694 - 1778)

Ik snap echt totaal niks van alle ophef die er gaande is.

Wat een gedoe om NIKS. Wat voor een scheinheilige t*ring homo's zijn die protesterende moslims !

Als je om zo weinig al zo gek kan worden ben je voor mij voer voor een kogel.
Achterlijke randebielen.

AEL will systematically publish daring cartoons produced by our own AEL cartoonist "Nabucho" and breaking many taboos in Europe.

After the lectures that Arabs and Muslims received from Europeans on Freedom of Speech and on Tolerance. And after that many European newspapers republished the Danish cartoons on the Prophet Mohammed. AEL decided to enter the cartoon business and to use our right to artistic expression.

Just like the newspapers in Europe claim that they only want to defend the freedom of speech and do not desire to stigmatise Muslims,we also do stress that our cartoons are not meant as an offence to anybody and ought not to be taken as a statement against any group, community or historical fact.

If it is the time to break Taboos and cross all the red lines, we certainly do not want to stay behind.

bron AEL

dit maakt me zo kwaad . prentjes van moslims en moorden , vandaaltje uithangen en protesteren .

zullen we hierbij , morgen allemaal ook gaan betogen:rolleyes: omdat we een cartoon van een cristen zien ? ja natuurlijk want wij maken ons ook erg boos om hun cartoons :D

Sport2000 zei:

Die demonstrerende moslims lijken anders nog minder van hun geloof te weten. Je kan hoog en laag springen Sport2000, maar als je roept dat Allah de enige god is en dat niet-islamieten ongelovige honden zijn valt daar volgens mij weinig verkeerd aan te begrijpen. De enige die jij voor de gek houdt door te roepen dat ik er niks van snap ben je zelf. In plaats daarvan zou je ook gewoon met argumenten kunnen komen.

Misschien is het wel zo dat de ware islam het niet zo slecht bedoelt, maar een aanzienlijk deel van de moslims vat de Koran zo op dat er geen ruimte is voor andere geloven en overtuigingen, en daar zien we nu de gevolgen van.

Zelda zei:
Misschien is het wel zo dat de ware islam het niet zo slecht bedoelt, maar een aanzienlijk deel van de moslims vat de Koran zo op dat er geen ruimte is voor andere geloven en overtuigingen, en daar zien we nu de gevolgen van.

Laten we bovenstaande quote meenemen in de strijd om quote van het jaar. :thumbs:

Terug
Naar boven