Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja doen! Ben benieuwd! Ik zal mijn borstomvang eens meten en de schouders.
Edit, borst ook 94 schouders 106cm. Volgens mij (op de benen na) hebben we aardig hetzelfde postuur. Jij hebt alleen behoorlijk wat meer spiermassa..haha
ha ja het trukje met de broek vernauwing, heb ik van de zomer ook een paar keer uitgehaald... geeft ook echt veel voldoening om het zelf te doen, vind ik.
Al blijf ik het ook raar vinden dat ze broeken standaart zo'n rare pasvorm geven.
want zelf al heb ik totaal ander maten dan jullie, gepaste broeken zijn in de winkel voor mij haast niet te koop.
bovenbenen 52,5 cm
heup 95 cm
lenden 79 cm
binnenbeen lengte 72 cm
wel raar hé die maten van mij
terwijl ik toch bezig was heb ik er nog maar wat meer opgemeten ook, die zet ik wel in mijn log
Ja en ik meestal in die legging broek tregging shizzle Maar echte spijkerbroeken zijn toch ook fijn om te hebben Ik snap niet dat mensen die normale spijkerbroeken kunnen passen! Dan moet je geen ass hebben of geen benen. En een rechte middel haha.