XXL Nutrition

broeken :)

Squats, lunges en al die zooi zorgen ervoor dat je benen groeien. Skiën is veeeeeeel mindere mate haha.

Capsize van de Sting passen mij altijd goed, niet duur en fijne broeken.

• Topic Starter Topic Starter
Squats, lunges en al die zooi zorgen ervoor dat je benen groeien. Skiën is veeeeeeel mindere mate haha.

ik ski al 20 jaar, 3-4 keer per week. Zoek maar eens wat foto's op in google van skiërs, ze hebben goeie benen.

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 15:25 ----------

G-star past altijd redelijk aardig (shirts en spijkerbroeken). Ik heb behoorlijke bovenbenen (draai setjes met 180 a 190kg squat), maar G-star past nog steeds (strak) om mijn benen.

Pantalons? Op maat laten maken. Or else, forget it.

Wat is de omtrek van je benen? Ik heb op zich niet super grote benen maar heb toch problemen om jeansbroeken te vinden. Als ik maat 34-35 neem dan past het net om mijn bovenbenen, maar dan is het aan de kuiten te groot en aan mijn middel heb ik echt 5 cm of meer plaats. En het is echt niet mooi om dan een riem aan te doen, want je krijgt een bult en als je zit komt de broek naar boven.

Iedereen maar zeuren al met breedte 34... Ik heb zelf 38(b)/32(l). Probeer daar maar eens goede broeken voor te vinden. ;)

Iedereen maar zeuren al met breedte 34... Ik heb zelf 38(b)/32(l). Probeer daar maar eens goede broeken voor te vinden. ;)

tja zal niet gemakkelijk zijn maar voor ons is het ook al niet gemakkelijk dus zie het probleem niet om dit te vragen en je hebt dus blijkbaar ook niet mijn eerste post volledig gelezen.

levi 501 is sowieso ruimer dan de gemiddelde straight. 501 kun je tot waist 42 kopen in nederland.

Jij bent toch die gast wat niet meer zo fanatiek ging trainen he? ? ?

Maar damn...jij hebt zeker dikke bovenbenen....woooooooooooooooooooooooooow

Jij bent toch die gast wat niet meer zo fanatiek ging trainen he? ? ?

Maar damn...jij hebt zeker dikke bovenbenen....woooooooooooooooooooooooooow

Bedankt voor je zinvolle antwoord. Zeg dan gewoon niets.

En mss moet je eerst eens wat leren lezen. Ik heb nooit gezegd dat ik niet meer fanatiek ging trainen, het ging mij om het eten. Dus ga ergens anders whinen als je niets te zeggen hebt.

Boeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

Sorry man.. heeeel veel success met het vinden van een broek die past over jouw mega bovenbenen..

pling!!!!

Boeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

Sorry man.. heeeel veel success met het vinden van een broek die past over jouw mega bovenbenen..

pling!!!!

Jij geeft er mss niet om hoe je erbij loopt en of je met een joggingsbroek overal naar toe moet maar sommige mensen geven daar wel om. En heb niet eens gezegd dat ik mega bovenbenen heb, bewijst nog maar eens dat je niet eens een topic leest voor je post.

Nog veel plezier verder hé

Big John wijde kof.

past zelfs Hulk

Zelf ook een G-Star die goed zit maar het is toch ook al nipt. Het is wel een gekend probleem. Ik koop nu ook vaak meer beige-achtige broeken van zincton bv, die zitten al iets beter. Maar dat probleem van die bobbel blijft altijd wel een beetje :). Zolang het niet overdreven is is het wel goed te doen met een riem.

Jack&Jones. Antifit modellen, maar ook de regular modellen zijn best. Een riem zul je altijd nodig hebben.

Dickies workwear! :cool:

Kuki's broek tip nummer 100 inmiddels. Voor de echte big boy problem shopper heb ik gisteren bij de bijenkorf zeer vette donkere olijf groene cargo pants gezien van gstar. Ze lopel vrij smal af naar je enkels, dus het is geen wijde skater shit kleding die je maagdelijkheid beschermd. Prijs 120 euro, zeker een aanrader. Ga hem zelf van de week ook kopen :D

Tnx voor de tip, zeker het proberen waard!

kijk deze vest die ik gekocht heb vriend

Terug
Naar boven