Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squats, lunges en al die zooi zorgen ervoor dat je benen groeien. Skiën is veeeeeeel mindere mate haha.
G-star past altijd redelijk aardig (shirts en spijkerbroeken). Ik heb behoorlijke bovenbenen (draai setjes met 180 a 190kg squat), maar G-star past nog steeds (strak) om mijn benen.
Pantalons? Op maat laten maken. Or else, forget it.
Iedereen maar zeuren al met breedte 34... Ik heb zelf 38(b)/32(l). Probeer daar maar eens goede broeken voor te vinden.![]()
Jij bent toch die gast wat niet meer zo fanatiek ging trainen he? ? ?
Maar damn...jij hebt zeker dikke bovenbenen....woooooooooooooooooooooooooow
Boeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..
Sorry man.. heeeel veel success met het vinden van een broek die past over jouw mega bovenbenen..
pling!!!!
. Zolang het niet overdreven is is het wel goed te doen met een riem.[/COLOR]
loop niet graag met zo'n broeken rond, liever jeans broeken. Heb je ook een antwoord op mijn laatste vraag?
Kuki's broek tip nummer 100 inmiddels. Voor de echte big boy problem shopper heb ik gisteren bij de bijenkorf zeer vette donkere olijf groene cargo pants gezien van gstar. Ze lopel vrij smal af naar je enkels, dus het is geen wijde skater shit kleding die je maagdelijkheid beschermd. Prijs 120 euro, zeker een aanrader. Ga hem zelf van de week ook kopen![]()
check deze kraagje