Fitness Seller

Broeken :wat en waar?

Justifire

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben nu dus op het punt aangekomen dat ik echt geen broeken meer kan vinden die:
-goede lengte hebben
-niet van me reet afzakken
-wijde ppen hebben (bovenbenen)
-casual tot netjes zijn

Misschien kunnen jullie me wat advies geven.
Door mijn lengte van 2.02M word het lastig.
Taille is 34
Lengte is 36 (liefst 38 maar dat word dus echt onmogenlijk)

Ben geen pantalontype, weet dat die wat wijdere ppen hebben.
En heb ook een hekel aan van die legerbroeken.

Als jullie tips hebben graag, nog meer info nodig, vraag maar.

same here, ik dacht juist dat je daar in NL geen probleem mee zou hebben ...

maar ik ga es shoppen en zoek ook naar 34- 36 ... op goed geluk vind er soms 1 , ik weet niet echt speciaal zaken zijn , en voor schoenen (48,5) ga ik naar NL

Mwa jou maat is nog niet extreem. Probeer Jack&Jones jeans eens :)

Gewoon hetzelfde wat ik doe. Ik heb voor mijn bovenbenen momenteel 42 nodig. En heb hem dus laten inkorten bij de middel enzo. Kost 10-15 euro maar dan heb je wel weer een broek.

• Topic Starter Topic Starter
Dus je koopt een broek en dan laat je de taille inkorten?
En dat doet je moeder dan voor je? :D
Nee ff serieus, wat moet ik me er bij voorstellen?
Als je je taille inkort krijg je toch een raar model of zie ik dat verkeerd?

Het gaat me ook niet om de lengte (36 is redelijk te vinden als je maar op tijd bent bij nieuwe collectie) maar meer om de combinatie lengte/wijdte/beenruimte

Kijk eens in de dumpzaak, camouflage broeken enzo....die dingen zijn best stevig, en er op gemaakt je er goed in te kunnen bewegen, ruim op de juiste plekken dus. Ik heb ze zelf ook een tijdje gedragen.

G star, idd jack and jones heeft lengte 38 ( gaat inverhouding ook wat wijder in de ppen bij lange maat) Ik kan alleen lengte 38 hebben met me lengte, 36 is gewoon te kort. Gewoon eff wat zaken afgaan en vragen naar maat 38, het wordt steeds normaler dat er ook lengte 38 is. Tis idd nog veel zoeken. Ik draag nu ook pantalon broeken. Mooie broeken, niet duur,juiste lengte, maarja dat wil je niet :P

Waar ik laatste tijd goed naar zoek is: broeken met een redelijke grote naad. (broek met maat 36, die bij verlenging een 38 wordt) kheb daar twee broeken van.

suc6!

haazebr zei:
G star, idd jack and jones heeft lengte 38 ( gaat inverhouding ook wat wijder in de ppen bij lange maat) Ik kan alleen lengte 38 hebben met me lengte, 36 is gewoon te kort. Gewoon eff wat zaken afgaan en vragen naar maat 38, het wordt steeds normaler dat er ook lengte 38 is. Tis idd nog veel zoeken. Ik draag nu ook pantalon broeken. Mooie broeken, niet duur,juiste lengte, maarja dat wil je niet :P

Waar ik laatste tijd goed naar zoek is: broeken met een redelijke grote naad. (broek met maat 36, die bij verlenging een 38 wordt) kheb daar twee broeken van.

suc6!

Ben je van plan om iets bij je te gaan dragen wat niet mag opvallen, houdt er rekening mee dat die dingen trillen en ook wat geluid maken :D.

Ik heb laatst nog 2 broeken gekocht bij een wazige zaak in den haag. Was de grootste maat die ze hadden. Pijpen wat ingekort en klaar.

Ben benieuwd hoe ik dit volgend jaar ga oplossen als ze over de 70cm gaan.

Heb laatst de Diesel Rumbum gekocht.. hierbij zijn bij de ppen in de lengte stukken tussen gezet waardoor ze wijder vallen. ook vallen ze erg lang. Helaas zitten ze flink aan de prijs:(

Terug
Naar boven