MuscleMeat

Broeken

Ah ok, dan zijn het inderdaad wel lomp ruime broeken!

kan je idd niets mee. Jammer dat ik de adres van coleman niet heb anders had ik hem voor hem op de post gedaan haha. Ik geloof niet eens dat ik die broek vol krijg met benen van 80cm als je ziet wat een ruimte er nog in zit. En zoals je ziet zijn die broeken ook nog eens rond je knie even dik als helemaal aan de bovenkant. Alsof je hams en quads net boven je knie even dik zijn...Zelfs een pro in deze broeken gaat er niet in uitzien.

die van gasp lopen aan de onderkant ook te wijd vind ik. En die t*ring broeken kosten ook 140euro exclusief verzendkosten. Mocht je perse gasp willen kopen raad ik je zeker aan om ze zelf te gaan passen in de winkel. Je hebt maten van S tot XXL, ik heb er een thuis liggen van L en geloof me maar met 73cm benen en een negerinnen kont pas ik er alsnog 2x in.

/edit het is zelfs maat M wat ik heb liggen LOL

vaag, dacht dat ze juist op bb'ers gemaakt waren! zijn zo te zien idd meer voor mensen met mijn fysiek :) (al vind ik 140 euro ook teveel voor een broek)

• Topic Starter Topic Starter
Al met al moeten we dus gewoon dure broeken nemen en laten innemen aan alle kanten! :P Idd heb nu benen van 70 cm en begin nu aardig de problemen te kennen. Maar jammer dan we gaan gewoon door!

Ik heb tot nu toe nog geen echte problemen gehad. Benen meten 68cm ongeveer.

Enige nadeel dat ik er zo snel uitgroei telkens :( Maarja, heb nu paar broeken die passen me in de cut waarschijnlijk weer, en dan zijn de broeken die ik nu draag waarschijnlijk weer te groot .. Heb twee garderobes onderhand!

hahaha ben dus niet de enigste heb bovenbenen van 85 cm en vrij lang dus als ik al een goede breedtemaat gevonden heb is de lengte weer k*t.
Draag broeken van Pall Mall deze zitten redelijk met een goede riem las ook dat iemand hier ze laat innemen goed idee had ik nog nooit over na gedacht.
heb het zelfde probleem met truien als ik al de goede breedte gevonden heb mouwen te kort dus zeg dan tegen de verkoper de mouwen zijn te kort waar ik altijd het zelfde antwoord op krijg de mouwen zijn prima maar je schouders zijn te breed! Klinkt natuurlijk wel leuk maar is wel behoorlijk k*t als je nieuwe kleren gaat kopen winkel in winkel uit en winkelen is niet mijn hobby.

Laatst bewerkt:
pff 85 cm. gaat ook nergens meer over. Met 73 cm is het al bijna niet te doen.

kuiten 38 cm
bovenbenen 65 cm
middel 97 cm
borst 125 cm
bovenarmen 41 cm
onderarmen 33 cm
gewicht 98 kg
vetpercentage volgens 4-punts meting 13% maar schat dit zelf hoger de spiegel liegt immers nooit!
lengte 187 cm

jou benen zijn 20 cm gegroeit in 2 maanden?

jou benen zijn 20 cm gegroeit in 2 maanden?

Nog even nagemeten en klopt niet meer 74 nu ben veel vocht en/of vet kwijt geraakt de laatste weken lees de rest van mn kuurlog maar door was vlak nadat ik gestopt was met d-bol die 85 of ik moet een verschrikkelijke meetfout gemaakt hebben maar dat lijkt me sterk meet alles 2x na.
Maar t broekenprobleem blijft hetzelfde.

11 centimeter verschil...? Dat moet haast wel een meetfout zijn!

houden we t daarop wil geen misverstanden vandaar dat ik het ook nagemeten heb ben geen keyboardwarrior

[Link niet meer beschikbaar]

vond deze site, dus voor de liefhebber met wat dikkere pootjes. zelf net ook wat broekjes besteld.

Ik haal broeken bij de Makro, die hebben veel uitzonderlijke maten :thumbs:

Nja ik hoef niet perse grote maten zolang me quads er maar in passen.

ik draag altijd van die katoen broeken kan je kopen bij clockhouse zit erg lekker en gewoon grote maat nemen en dan riem om je middel om strak te trekken problem sovled

[Link niet meer beschikbaar] dit merk valt goed als je een beetje mannelijke taille hebt ook :cool:

Heb gelukkig maar een klein broekenprobleem :'). Heb vooral een squatkont zeg maar , bovenbenen vallen goed mee van massa. Alhoewel ze toch ook altijd al redelijk spannen.

Heb veel meer problemen met T-shirts.. Die zitten gewoon nooit meer goed. Maat L is relatief goed rond de schouders ( nog niet perfect) maar bij de taille is er dan weer te veel.

Ik denk eraan om mijn oma wat T shirts op maat te laten maken :')

Terug
Naar boven