Ah ok, dan zijn het inderdaad wel lomp ruime broeken!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ok, dan zijn het inderdaad wel lomp ruime broeken!
die van gasp lopen aan de onderkant ook te wijd vind ik. En die t*ring broeken kosten ook 140euro exclusief verzendkosten. Mocht je perse gasp willen kopen raad ik je zeker aan om ze zelf te gaan passen in de winkel. Je hebt maten van S tot XXL, ik heb er een thuis liggen van L en geloof me maar met 73cm benen en een negerinnen kont pas ik er alsnog 2x in.
/edit het is zelfs maat M wat ik heb liggen LOL
(al vind ik 140 euro ook teveel voor een broek)
Maarja, heb nu paar broeken die passen me in de cut waarschijnlijk weer, en dan zijn de broeken die ik nu draag waarschijnlijk weer te groot .. Heb twee garderobes onderhand!kuiten 38 cm
bovenbenen 65 cm
middel 97 cm
borst 125 cm
bovenarmen 41 cm
onderarmen 33 cm
gewicht 98 kg
vetpercentage volgens 4-punts meting 13% maar schat dit zelf hoger de spiegel liegt immers nooit!
lengte 187 cm
Jullie hebben wel echt totaal andere lichaamsverhoudingen... Allebei ongeveer zelfde gewicht/lengte, maar huge verschil beenomvangpff 85 cm. gaat ook nergens meer over. Met 73 cm is het al bijna niet te doen.
11 centimeter verschil...? Dat moet haast wel een meetfout zijn!
[Link niet meer beschikbaar]
vond deze site, dus voor de liefhebber met wat dikkere pootjes. zelf net ook wat broekjes besteld.