Nosferatu010
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 107
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat dit betreft ben ik blij dat ik deze sport doe en op dit forum zit. Tenminste beetje mensen met dezelfde mening. Tegenwoordig loopt iedereen maar faggy te doen bij het leven en dat wordt gewoon geaccepteerd als modebewust. 10 jaar geleden liep je gewoon voor lul en was je een fag. K*thipsters
Koop "Tapered-fit" broeken
De meeste merken broeken hebben 4 pasvormen;
- loosefit (wijde broeken, wijde taille wijde ppen
- straightfit (normale broek met rechte ppen)
- taperedfit (normale/wijde taille en smallere ppen)
- skinny (homo broek)
Jammerlijk genoeg leven we in een tijd (qua mode enzo) dat zogenaamd; 'alles kan'Wat dit betreft ben ik blij dat ik deze sport doe en op dit forum zit. Tenminste beetje mensen met dezelfde mening. Tegenwoordig loopt iedereen maar faggy te doen bij het leven en dat wordt gewoon geaccepteerd als modebewust. 10 jaar geleden liep je gewoon voor lul en was je een fag. K*thipsters
Maar ja.. ik word dan ook oud he (over 3 weken 30)
Hulde voor de bodybuilder. In de ELLE (tja dat krijg je met een uur wachten bij de tandaars) stond dat de nieuwe mode voor mannen zal zijn broeken die aan de bovenkant wijder zijn (qua model) dan het deel wat om je kuiten heen zit. Voor de breder gebeende man betekent dit dus eindelijk een fatsoenlijke broek. Overigens vind ik zelf (rugby-reet en squatlegs) CARS-jeans ook wel een aanrader.

Skinny jeans met huge Squatreet en dikke Quads doet veel chicks kijken.
Probeer maar.
Wat dit betreft ben ik blij dat ik deze sport doe en op dit forum zit. Tenminste beetje mensen met dezelfde mening. Tegenwoordig loopt iedereen maar faggy te doen bij het leven en dat wordt gewoon geaccepteerd als modebewust. 10 jaar geleden liep je gewoon voor lul en was je een fag. K*thipsters
Maar ja.. ik word dan ook oud he (over 3 weken 30)
Koop "Tapered-fit" broeken
De meeste merken broeken hebben 4 pasvormen;
- loosefit (wijde broeken, wijde taille wijde ppen
- straightfit (normale broek met rechte ppen)
- taperedfit (normale/wijde taille en smallere ppen)
- skinny (homo broek)