XXL Nutrition

Broeken

In vrije tijd alleen maar trainingsbroeken, jeans alleen waar ik een beetje netjes voor de dag moet komen. Heb trouwens wel een aanrader: Dragster stud.
Vrij onbekend Nederlands merk volgens mij maar op de een of andere manier zit die maat 33 daarvan bij mij perfect. Cars doen het ook goed.

Koop "Tapered-fit" broeken
De meeste merken broeken hebben 4 pasvormen;

1. loosefit (wijde broeken, wijde taille wijde ppen
  2. straightfit (normale broek met rechte ppen)
  3. taperedfit (normale/wijde taille en smallere ppen)
  4. skinny (homo broek)

[*]skinny (homo broek)
[/LIST]
Wat dit betreft ben ik blij dat ik deze sport doe en op dit forum zit. Tenminste beetje mensen met dezelfde mening. Tegenwoordig loopt iedereen maar faggy te doen bij het leven en dat wordt gewoon geaccepteerd als modebewust. 10 jaar geleden liep je gewoon voor lul en was je een fag. K*thipsters
Maar ja.. ik word dan ook oud he (over 3 weken 30)

Hugo Boss regular fit

4. skinny (homo broek)

Wat dit betreft ben ik blij dat ik deze sport doe en op dit forum zit. Tenminste beetje mensen met dezelfde mening. Tegenwoordig loopt iedereen maar faggy te doen bij het leven en dat wordt gewoon geaccepteerd als modebewust. 10 jaar geleden liep je gewoon voor lul en was je een fag. K*thipsters
Jammerlijk genoeg leven we in een tijd (qua mode enzo) dat zogenaamd; 'alles kan'
Door figuren als lady gaga wordt dit aangemoedigd. Helaas wordt tegenwoordig "er-achterllijk-uitzien" foutief aangezien voor modebewust

Heb veel G-Star broeken, JC Rags zit overigens ook erg goed.
Heb tijd terug inderdaag ook wat cars broeken gehad, zeker niet slecht.
Skinny jeans kan inderdaad niet, leeftijd maakt niet uit daarin haha, vinden meer mensen^^

je kunt pall mall proberen. valt altyd wat groter uit dan g-star enz btw

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 15:41 ----------

Hulde voor de bodybuilder. In de ELLE (tja dat krijg je met een uur wachten bij de tandaars) stond dat de nieuwe mode voor mannen zal zijn broeken die aan de bovenkant wijder zijn (qua model) dan het deel wat om je kuiten heen zit. Voor de breder gebeende man betekent dit dus eindelijk een fatsoenlijke broek. Overigens vind ik zelf (rugby-reet en squatlegs) CARS-jeans ook wel een aanrader.

dat heeft niets te maken met die tandarts! heb er vaak genoeg een uur gezeten en geen Elle aangeraakt:P

En voor de mensen die wat verder kijken dan G-star, Diesel, etc. : Atelier La Durance goede jeans zowel qua fit (voor de squatters) als details..

waar kun je die Atelier La Durance jeans kopen?

Heb van Nudie Jeans, kost wel ****ing veel maar is wijd bij bovenbenen en strak bij je kuiten. Is ook fijn dan loop je ze niet kapot achter bij je hak.

Pull and bear

Altijd fijn om te weten dat ik niet de enige ben.. Had pas geleden een Levi's 501 gekocht voor 130 euro, heel even gedragen en als ik dat ding nu aandoe kan ik zo bij een jaren '80 rockband.
Ik wil gewoon een normale broek die een beetje normaal aansluit rond m'n taille en m'n reet, maar wat losser is bij m'n bovenbenen. Heb je eindelijk een reet als man zijnde hangt er zo'n bungelende broek omheen.

130 euro voor een 501? de meeste wassings en kleuren zijn 89,95 tot 100 euro. had je special edition ofzo?

Skinny jeans met huge Squatreet en dikke Quads doet veel chicks kijken.

Probeer maar.

Ja, naar een dik wijf in een strakke legging kijken de meeste mannen ook, maar niet omdat ze het mooi vinden :P

hehe +10

4. skinny (homo broek)

taperd fit, dat is dan eigenlijk een beetje skinny

ik draag altijd g-star broeken en uitzonderlijk van tommy hilfigher.
ik heb nooit problemen met mijn lange tandenstokers.:p

Terug
Naar boven