MuscleMeat

Broeken

Altijd die broekentopics ook, help ik heb grote benen. koop gewoon een broek die je mooi vind in een grote maat en laat hem dan bij de turk innemen en voila je hebt een broek op maat.

Altijd die broekentopics ook, help ik heb grote benen. koop gewoon een broek die je mooi vind in een grote maat en laat hem dan bij de turk innemen en voila je hebt een broek op maat.

Dit dus. Met shirts net zo, ik wil niet in een giga-wijd shirt hoeven lopen, gewoon mooi strakzittend shirtje. Koop er 1 die in je schouders/armen goed zit, bij de taille laten aanpassen, en klaar :)

mijn kledingproblemen zijn compleet verleden tijd na 15kg af te vallen. Alles past VEEL beter.

Spijkerbroeken pasten mij voordat ik trainde al niet goed. De taille was altijd al te wijd.
De taille is goed in te nemen, maar maximaal zo'n 4-5 cm, zonder dat het model van de broek te veel wordt verknoeid.
Stretchbroeken kopen (spijker- en nette kantoorbroeken) is altijd aan te raden.

Damh dit is en wordt alleen maar 1 groter probleem me benen meten nu 75 cm koud en de laaste keer dat ik broeken ging kopen en vooral passen werdt ik helemaal loco!
Alle bekende merken pasde ik al niet en met niet passen bedoel ik of er al niet inkomen of het gewoon uiterst benauwd krijgen kreeg ik ze aan!
Uiteindelijk vondt ik een b merk pilot denim industries bij jeans center gelijk 10 stuk ingeslagen de aller grootste maten!
Ook elke trainingsbroek die ik aantrek sneufelt binnen 1 half jaar 1 x te laag squaten is meestal al genoeg voor 1 rip va voor naar achteren.

De spijkerbroeken van Chasin passen me over het algemeen nog wel goed. Alleen slijten ze als een gek bij mijn dijen.

Daarnaast heb ik al menige broek verkloot met squaten, sta je daar in je boxer met een gescheurde broek. Nu train ik met Adidas (stretch) trainingsbroeken en dat gaat goed. Of in de zomer train ik met een wijde driekwarter...

broeken... laten we het er maar niet over hebben, want het kost mij weken dan niet maanden om een goede broek te vinden die goed past en niet te grote ppen heeft.

ik heb nooit problemen met broeken! Wilt dit zeggen dat ik een dunne ecto ben ? :(

Neej uhm ik moet ook altijd een riem gebruiken omdat men broeken (marlboro classics, pall mall, g-star, ...) anders te los rond te taille zitten. Af en toe even innemen maar niet vaak.
Als ik goed gecut heb dan is het helemaal een ramp want dan is dan verzuip ik in die taille :D
Maar eigenlijk probeer ik dure broeken te mijden want ik kan nogal makkelijk spelen met mijn gewicht en dan is het vervelend als je nieuwe dure broek niet meer past :D

Laatst bewerkt:
Hulde voor de bodybuilder. In de ELLE (tja dat krijg je met een uur wachten bij de tandaars) stond dat de nieuwe mode voor mannen zal zijn broeken die aan de bovenkant wijder zijn (qua model) dan het deel wat om je kuiten heen zit. Voor de breder gebeende man betekent dit dus eindelijk een fatsoenlijke broek. Overigens vind ik zelf (rugby-reet en squatlegs) CARS-jeans ook wel een aanrader.

In Amerika kun je makkelijker een goede broek vinden. Die dingen zijn daar gemaakt voor dikke mensen en bieden dus meer ruimte terwijl het wel de 'hippe' merken zijn.

Wel een dure oplossing maar mocht je er ooit heen gaan sla dan een paar jeans in :)

G-star broeken zitten meestal wel goed. :)

ik loop tegenwoordig met spijkerbroeken die voor mijn benen te groot zijn, te klein voor mijn ass. en dus ook strak of net goed bij mijn taille...
klote verhoudingen.

trainingsbroek gewoon in vrije tijd = dikke win situatie

Heb niet zoveel moeite met broeken vinden, gewoon grote maten en dan een riem. T-shirts alleen kan ik echt niet vinden, alle shirts hebben te dunnen mouwen. En anders moet ik in een mega tent lopen wat er ook niet uitziet.

Short guy ._.

Heuy. Ik heb hier dus ook last van omtrek bovenbenen zo *64cm mijn hoogte 1.65m beetje onhandig ._. @taille en lengte problemen laat het verstellen kost 1 knaak maar dan zit 't wel goed zit je ook niet te klooien met die ophoping van stof onder je riem. (sry voor late response @ topic) (google) .

Gewoon een joggingsbroek dragen pik.

Joggingsbroek zit gwn lkkr en draag alleen een spijkerbroek als ik uitga etc. En zoals gezegd draag dan een riem.. met shirtjes heb ik nooit zon probleem .. of die g-star shirtjes van 15 euro, zitten goed met mouwen die op je biceps aansluiten of Nike shirtjes ( pro core ofzoiets)

heb nog niet zulke dikke bennen dus G-star en jack&jones zitte me wel prima(A)

Als ik een broek ga kopen is het altijd ook een ramp. Maar bij sommige merken zoals replay en diesel zitten soms broeken tussen die gek genoeg wel kunnen..
Ik loop het liefst in adidas trainingsbroeken maar ja, op me werk kan ik zo niet verschijnen..

vraag over mensen die de middel laten afnemen, ziet dat er niet raar uit dan daarna??is wel een goed idee, ik wist niet dat het ook met spijkerbroeken kon..

haahahha :P

You wheaah shot short I weaah pijaamaas jaaah

Pall mall maat 38 36 hier.

Terug
Naar boven