MuscleMeat

brood in de koelkast?

Lumey

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
hoi,

omdat ik sinds gisteren weer naar school ga, neem ik zo'n 16 plakken brood mee naar school. Nu heb ik geen zin om dit smorgens vroeg te smeren dus zou ik dit gewoon savonds kunnen smeren voordat ik naar bed ga en dan in de koelkast leggen en dan morgenvroeg meenemen? Of wordt het brood dan droog ofzo?

gaat perfect, tegen lunch zijn ze toch al trug opgewarmd(of in de klas:p)...ik deed het vroeger vaak;)

idd gewoon in een dicht boterhamzakje in de koelkast leggen, doe ik ook meestal.

Doe het ook altijd, gaat prima.

Doe er alleen soms kaas op en dan is dat aan het einde van de dag zacht en ranzig, maar goed, het gaat in ieder geval.

Ik smeer het 's avonds altijd in bevroren toestand. Plakjes kipfilet d'r op en hup, in m'n voederbak de koelkast in. 's Ochtends is het dan nog steeds vrij hard, maar een uur later op m'n werk kan ik al genieten van heerlijk verse boterhammen!

ik beleg mn boterhammetjes zo al jaren de avond ervoor (boterhammetjes met gerookte zalm, kippewit, kalkoenfilet, rosbief, kaas) gaat perfect , frigo in en s'ochtends gewoon uithalen en meenemen voor gebruik.

Best handig zo als je s'ochtends weinig tijd hebt en om 06.45 de deur uit moet.

Terug
Naar boven