Fitness Seller

Broodje Gezond en Calorieen.....

timorkim

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
107kg
hallo,ik ben nieuw hier op het forum dus iedereen een hallo uit eindhoven.....:)
ik begin de dag altijd met magere yoghurt, 4 lepels havermout, een kom blauwe bessen, 2 sinasappels uitgeperst, en dan in de blender......
daarna maak ik middags een broodje gezond.....een bruin waldorf broodje,wat sla, 2 tomaten,wat komkommer,3 radijsjes erbij, 2 walnoten,een scheut olijfolie, en 4 blokjes feta.... dat het gezond is weet ik maar hoeveel calorieën bevat mijn broodje gezond.....

s avonds idem maar dan doe ik er een stuk kipfilet bij (150 gram)....

ook neem ik s avonds een hand vol hazelnoten of walnoten.

elke dag een glas wortelsap met een rode biet uitgeperst/ of 3 granaatappels uitgeperst.

graag jullie mening hoeveel cal. dit ongeveer is.

ik sport 4x in de week(anderhalf uur) en zwem 2x in de week een uur.

groetjes timorkim.

hallo,ik ben nieuw hier op het forum dus iedereen een hallo uit eindhoven.....:)
ik begin de dag altijd met magere yoghurt, 4 lepels havermout, een kom blauwe bessen, 2 sinasappels uitgeperst, en dan in de blender......
daarna maak ik middags een broodje gezond.....een bruin waldorf broodje,wat sla, 2 tomaten,wat komkommer,3 radijsjes erbij, 2 walnoten,een scheut olijfolie, en 4 blokjes feta.... dat het gezond is weet ik maar hoeveel calorieën bevat mijn broodje gezond.....

s avonds idem maar dan doe ik er een stuk kipfilet bij (150 gram)....

ook neem ik s avonds een hand vol hazelnoten of walnoten.

elke dag een glas wortelsap met een rode biet uitgeperst/ of 3 granaatappels uitgeperst.

graag jullie mening hoeveel cal. dit ongeveer is.

ik sport 4x in de week(anderhalf uur) en zwem 2x in de week een uur.

groetjes timorkim.

5600kcal 126gram eiwitten en 256gram koolhydraten ;)

Nee maar even serieus je moet niet denken dat mensen hier dat allemaal gaan uit rekenen voor jou, en het meeste ken je al zeker zelf zoals de yoghurt, havermout..

en ohja er bestaat nog altijd google :)

Lijkt me niet dat dit een gezonde voeding voor heel de dag is... denk dat je niet veel zal bereiken als je zo weinig eet...

Lees de kcals op de verpakkingen en do the math.

Dit kon je zelf niet opzoeken en uitrekenen, want?

1.76 107kg

damn

Voer het in en Excel doet de magie voor je;)
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
met het schema kom ik al een heel stuk verder.....bedankt....

op zich vind ik het allemaal heel gezond wat ik eet. hebben jullie nog ideeën wat ik erbij zou kunnen eten of wat er zeker bij zou moeten....

groenten zoals broccoli, bloemkool,sperziebonen doe ik vaak extra erbij, zoook quinoa.

Havermout, Brinta, Zilvervliesrijst, volkoren pasta, kipfilet, tonijn, zalm, eieren, pindakaas, olijfolie, avocado, noten, groenten en fruit, melk en kwark.

pff wat een held.. wil je misschien een compleet trainingsschema en voedingsschema op maat erbij?? ja?? astuu..

met het schema kom ik al een heel stuk verder.....bedankt....

op zich vind ik het allemaal heel gezond wat ik eet. hebben jullie nog ideeën wat ik erbij zou kunnen eten of wat er zeker bij zou moeten....

groenten zoals broccoli, bloemkool,sperziebonen doe ik vaak extra erbij, zoook quinoa.

Begin al te eten als een vent...

Kies 1 van de 2:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven