Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus dan is het wel een cheat meal, maar dit gebeurt zelden. Een kapsalon eet ik trouwens nooit haha 
Eet jij in een kapsalon ? xD wtf is kapsalon?Voeding dat niet binnen je macro's past en waardoor je iets hoger in kcal zit. Denk hierbij aan een kapsalon e.d.
Cheat meal is of het nu vettig is of niet... boven je macro's zitten...Het kan helemaal kloppe dat je pas bijkomt met een overschot van 9000 kcal, maar je hebt toch ook al wel gehoord over dat sommige mensen veel sneller bijkomen als andere door hun stofwisseling enzo, ik ben dus iemand die heel snel bijkomt, en het is ook de bedoeling dat ik bijkom maar zo veel mogelijk in spiermassa en weinig mogelijk in vet. Daarom probeer ik gezond te eten, maar ik ben 16 en eet dus ook wel is graag een hotdog of friet of iets vettigs, maar wanneer is dit nu een cheat meal? Is dit als het niet meer in je macros past en je bijvoorbeeld 300 kcal te veel eet die dag, of geldt dit ook als je een pizza pakt van 1000 kcal, maar de rest van de dag ervoor zorgt dat je minder eet en de pizza zo toch nog in je macro`s doet passen?
Een kapsalon is iets van in een kebabzaak met veel calorieen, allemaal groenten en vlees. En oke dus gewoon als ik niet boven men macro`s zit is het geen cheat meal. danku
---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------
Dus, ik moet zaterdag naar een familiefeest met ijs en taart. Als ik nu bijvoorbeeld 1 bol vanille ijs en een stuk bananentaart pak, maar ik pas dit wel in men macro`s van die dag, dus let wat meer op men voeding die dag, kan dit eigelijk geen kwaad? Dit is dus geen cheat meal?
Ik eet nu toch ook constant op 1800 kcal? en ik ben van plan dit in 2 weken te verhogen naar 2500 kcal, ik moet nog wat aanpassen aan zoveel te eten dus doe ik het in stappen

ik denk dat ik het beter blijf missen.Gast wtf, weet jij niet wat een kapsalon is?!?!?! Weet je wel wat je mist in leven haha serieus dat is pas echt lekker.