MuscleMeat

Broodnodige toevoeging aan voedingsschema

lukeraai

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
84kg
Vetpercentage
23%
Beste DBB'ers,

Zoals sommige misschien al gelezen hebben wil ik serieuzer aan mn lichaam werken.
Nu heb ik al een voedings en trainingsschema, nu vroeg ik me af wat ik er nog voor extra supplementen bij moet gebruiken?
Bij mn voedingsschema zit whey en ik neem 3 caff. pillen per dag, maar wat moet hier nog bij?
vitaminepillen?
Fatburners? zo ja welke raad je aan?
Iets anders?

Zoals je aan mn stats ziet kan ik makkelijk wat procenten kwijt ;)

Train nu 3 jaar maar met mn Endo lichaamstype is droogtrainen toch een stukje moelijker.

Ik hoor graag van jullie!

Afvallen vanaf 25% is heel makkelijk hoor, zorg datjouw voeding in orde is, wat blijkbaar het geval is.

• Topic Starter Topic Starter
Afvallen vanaf 25% is heel makkelijk hoor, zorg datjouw voeding in orde is, wat blijkbaar het geval is.

Het is alleen dat ik van 95kg af ben gekomen jaartje geleden. Nu zijn bij onze sportschool de vetmetingen niet accuraat.. We hebben zo'n weegschaal daar kom ik op 25% uit wat ik logischer vind. denk dat ik rond 20-25 zit. hij ziet namelijk vocht ook als vet. En afgelopen donderdag hadden we gevraagd of de voedingsdeskundige huidplooimeting mee wilde nemen en hierbij kwam ik uit op 5.38% uit????????? dit zal wss liggen aan het feit dat mijn armen behoorlijk droog zijn wat dan ook het enigste is.

Dus we houden het erop dat mijn bf 25% is. 1.5 jaar geleden ben ik op 34% begonnen dus het is al een behoorlijke stap vooruit. We zullen zeggen dat de ondergrond van mn lichaam er is, nu alleen mn winterjasje eraf.

Enige toevoeging van supps zijn welkom

Supps zijn niet nodig imo.

In het begin heb ik ook veel geprobeerd met fatburners e.d., maar het hangt vooral af van veel cardio in eerste instantie. Zelf sport ik nu anderhalf jaar, en elke dag (minimaal 5x per week) doe ik 25 minuten aan cardio.

Je kunt natuurlijk harder gaan als je dat wil, dat ligt aan jezelf. Maar supplementen maken nu nog niet de doorslag imo.
Whey kan je overigens wel goed blijven gebruiken. Ik doe het zelf standaard als ontbijt (met wat oats erdoorheen) en daarnaast na een training.
Verder nada noppes.

Zorg dat je voeding spot on is.

Dan doe drie keer KT + 30-60 min cardio er direct achteraan.

Op die manier ben je het in een paar maanden kwijt.

Ik gebruik Hydroxycut SX7 als fatburner. Ik vind ze heel chill qua gevoel (or lack thereof), of ze echt helpen weet ik niet maar voor mijn gevoel wel.

In het begin heb ik ook veel geprobeerd met fatburners e.d., maar het hangt vooral af van veel cardio in eerste instantie. Zelf sport ik nu anderhalf jaar, en elke dag (minimaal 5x per week) doe ik 25 minuten aan cardio.

Je kunt natuurlijk harder gaan als je dat wil, dat ligt aan jezelf. Maar supplementen maken nu nog niet de doorslag imo.
Whey kan je overigens wel goed blijven gebruiken. Ik doe het zelf standaard als ontbijt (met wat oats erdoorheen) en daarnaast na een training.
Verder nada noppes.

Hangt niks af van cardio. Ik ben van 30+% naar 10% gegaan zonder maar een minuut cardio te hebben gedaan. Als je meer calorieen verbrandt dan je naar binnen krijgt val je af. Dat tekort kun je doen door meer te bewegen (kan ook krachttraining zijn), of door minder te eten.

• Topic Starter Topic Starter
ik train momenteel 6x per week, waarbij 4x alleen kracht, 1x alleen cardio en buik en 1x kt en daarna nog 45 min synergy training 45 sec oefening zoals pull ups, dippen, dp van alles met 20 sec rust.. is geregeld vanuit de sportschool.

maar bedankt iig jongens!

Hangt niks af van cardio. Ik ben van 30+% naar 10% gegaan zonder maar een minuut cardio te hebben gedaan. Als je meer calorieen verbrandt dan je naar binnen krijgt val je af. Dat tekort kun je doen door meer te bewegen (kan ook krachttraining zijn), of door minder te eten.

Touche.

Terug
Naar boven