Fitness Seller

Bruine teint!?

TrainingTzr

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m76
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal,

ik ben op dit moment 16 jaar en ik wil echt een bruine teint hebben. Ik ben van me zelf een beetje bleek, en ik vind het zelf echt lelijk.
Nou ben ik terug mijn vakantie in spanje, waar ik lekker bruin ben geworden(gezicht valt wel tegen). Nou wilde ik dus net aan de zonnebank beginnen maar zoals jullie weten is nu opeens vast gesteld dat het 75 % meer kans maakt op huidkanker. Nou weet ik dus echt geen raad meer hoe ik aan een bruine teint ga komen?

-zonnebank; blijkt dus ineens vastgesteld slecht(ouders doen nu ook beetje moeilijk)
-zelfbruiners; gaan altijd afgeven wanneer ik sport en dus ga zweten, heel irritant.
-Melanotan; geen ervaring mee, maar ik lees dat het bij sommige allemaal sproeten laat komen, en ik weet niet of mn ouders het wel ok vinden als ik me ga lopen injecteren om bruin te worden...

Hoe doen jullie het tegenwoordig?

Je hebt de 3 mogelijkheden zelf al genoemd ;)

Ik zelf ga gewoon af en toe onder de zonnebank. Het liefst zou ik gewoon Melanotan doen, maar die sproeten/moedervlekken heb ik echt geen zin in.

En die zelfbruiners, kun je die niet gewoon opdoen op momenten dat je niet gaat sporten? Of geeft het een dag later nog af.

I smell superdude.
Ga gewoon af en toe in de zon, en wees blij met de kleur die je hebt gekregen anders zult gij nooit tevreden zijn.

Hallo allemaal,

ik ben op dit moment 16 jaar en ik wil echt een bruine teint hebben. Ik ben van me zelf een beetje bleek, en ik vind het zelf echt lelijk.
Nou ben ik terug mijn vakantie in spanje, waar ik lekker bruin ben geworden(gezicht valt wel tegen). Nou wilde ik dus net aan de zonnebank beginnen maar zoals jullie weten is nu opeens vast gesteld dat het 75 % meer kans maakt op huidkanker. Nou weet ik dus echt geen raad meer hoe ik aan een bruine teint ga komen?

-zonnebank; blijkt dus ineens vastgesteld slecht(ouders doen nu ook beetje moeilijk)