Fitness Seller

Bruine teint!?

TrainingTzr

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m76
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal,

ik ben op dit moment 16 jaar en ik wil echt een bruine teint hebben. Ik ben van me zelf een beetje bleek, en ik vind het zelf echt lelijk.
Nou ben ik terug mijn vakantie in spanje, waar ik lekker bruin ben geworden(gezicht valt wel tegen). Nou wilde ik dus net aan de zonnebank beginnen maar zoals jullie weten is nu opeens vast gesteld dat het 75 % meer kans maakt op huidkanker. Nou weet ik dus echt geen raad meer hoe ik aan een bruine teint ga komen?

-zonnebank; blijkt dus ineens vastgesteld slecht(ouders doen nu ook beetje moeilijk)
-zelfbruiners; gaan altijd afgeven wanneer ik sport en dus ga zweten, heel irritant.
-Melanotan; geen ervaring mee, maar ik lees dat het bij sommige allemaal sproeten laat komen, en ik weet niet of mn ouders het wel ok vinden als ik me ga lopen injecteren om bruin te worden...

Hoe doen jullie het tegenwoordig?

Je hebt de 3 mogelijkheden zelf al genoemd ;)

Ik zelf ga gewoon af en toe onder de zonnebank. Het liefst zou ik gewoon Melanotan doen, maar die sproeten/moedervlekken heb ik echt geen zin in.

En die zelfbruiners, kun je die niet gewoon opdoen op momenten dat je niet gaat sporten? Of geeft het een dag later nog af.

I smell superdude.
Ga gewoon af en toe in de zon, en wees blij met de kleur die je hebt gekregen anders zult gij nooit tevreden zijn.

Hallo allemaal,

ik ben op dit moment 16 jaar en ik wil echt een bruine teint hebben. Ik ben van me zelf een beetje bleek, en ik vind het zelf echt lelijk.
Nou ben ik terug mijn vakantie in spanje, waar ik lekker bruin ben geworden(gezicht valt wel tegen). Nou wilde ik dus net aan de zonnebank beginnen maar zoals jullie weten is nu opeens vast gesteld dat het 75 % meer kans maakt op huidkanker. Nou weet ik dus echt geen raad meer hoe ik aan een bruine teint ga komen?

-zonnebank; blijkt dus ineens vastgesteld slecht(ouders doen nu ook beetje moeilijk)
-zelfbruiners; gaan altijd afgeven wanneer ik sport en dus ga zweten, heel irritant.
-Melanotan; geen ervaring mee, maar ik lees dat het bij sommige allemaal sproeten laat komen, en ik weet niet of mn ouders het wel ok vinden als ik me ga lopen injecteren om bruin te worden...

Hoe doen jullie het tegenwoordig?

de zonnebank is niet schadelijker dan urenlang in de spaanse zon liggen hoor
je kunt er gewoon 1 x per week/2weken ondergaan en dan zal je een normaal kleurtje krijgen

• Topic Starter Topic Starter
haha no dont worry, bruine teint kan bij niemand kwaad.

Ik zelf ga gewoon af en toe onder de zonnebank. Het liefst zou ik gewoon Melanotan doen, maar die sproeten/moedervlekken heb ik echt geen zin in.

En die zelfbruiners, kun je die niet gewoon opdoen op momenten dat je niet gaat sporten? Of geeft het een dag later nog af.

Ja ik ben dus ook bang voor die melanotan, en tis ook nog niet echt op de markt en nog beetje in de test fase. Maar aan de andere kant, ik bedacht me net dit: sommige mensen krijgen ook ineens spontaan sproeten als ze in de zon gaan liggen. Misschien heeft het gewoon met je lichaam te maken, dat je sproeten aanmaakt, als je melanine(wat dus prigment/teint geeft) wordt gestimuleerd. Want verschil tussen de zon en melanotan is dat je bij melanotan zonder UV-b stralen hoeft te ontvangen, je melanine kan stimuleren. Dus ik denk dat als iemand in de zon niet spontaan sproeten krijgt, het ook niet bij melanotan zou krijgen. Of er moeten echt dingen in verwerkt zijn die het laat komen. in ieder geval heb ik wel gelezen dat het gewoon een exacte kopie is van de hormoon die melanine stimuleerd, dus.
Zou daar een kern van waarheid in zitten?
ideaal lijkt me trouwens ook zn staafje, die wordt ook ontwikkeld. Die wordt dan in je lichaam geplaatst, en die geeft gewoon de hele jaar hormoon af die je pigment stimuleerd, en je dus eigenlijk bruin blijft. Dat zou echt een oplossing zijn, en ik voel dat het eraan komt.

En die zelfbruiners, dat doe ik ook altijd 's avonds op, en meestal ga ik de volgende dag niet sporten, dan blijft het er wel lekker op, maar als je nog een dagje later gaat zweten enzo, en je veegt je zweet eraf, ziet het er bruin uit. Ook geeft het dan af bij die kraaggebied bij je t-shirt. Heel irritant als het daar wit of grijs is...
En ja zn kleurtje is er snel weer af.

Maarja ik ga denk ik toch maar gewoon onder de zonnebank, 1 x in de week, als ik mn gewenste teint heb. als ik mn ouders kan overtuigen.

Gewoon voor de zonnebank gaan idd! Rustig opbouwen totdat je je gewenste teint hebt.

Als je bruin wilt worden moet je gewoon zonlicht of zonnebanklicht pakken. K*tte is dat het allebei slecht voor je huid is.. hier is niets aan te doen. Ik lig zelf toch regelmatig in de zon om bruin te worden.

Als je bruin wilt worden moet je gewoon zonlicht of zonnebanklicht pakken. K*tte is dat het allebei slecht voor je huid is.. hier is niets aan te doen. Ik lig zelf toch regelmatig in de zon om bruin te worden.

Hoe doe je dat in nederland, tijdens winter maanden:rolleyes: of wil je dan niet getint te zijn?
Probleem is dat ik me zelf naar binnen moet smokkelen. Ik lijk wel 18 enzo, maar ben bang dat ze na die onderzoek verplicht ID gaan vragen...

zonnebank is ondertussen verboden onder de 18, in belgie toch

ja ook in nederland. Maar bij sommige studio's mag je er wel in als je een ouder mee neemt, iemand boven de 18 jaar. Maar heb op dit moment niemand die mee kan, en mn ouders zijn er niet in geinteresseerd dus...

Zijn hier ook veel melanotan gebruikers? Want ik begin wel heel erg geinteresseerd te raken in dat spul. Waar bestel je dat nou eigenlijk, want het is me echt onduidelijk.

moet niet veel gekker worden. 16jarig menneke dat spuitjes wilt gaan zetten om bruin te worden ;/

jaa ik vind het ook maar een gek idee, daarom wil ik het eerst helemaal researchen. Maarja opzich, waarom zou het zo vreemd zijn. Door het te injecteren bereikt het eerder de plekken waar het nodig is.

Ik ga op verzoek van een vriend caroteen tabletten gebruiken, hij heeft er wel mooie resultaten mee bereikt, ik ga het is proberen.

ja en over een maandje zie je een maatje van je die gebruikt anabolen en die had er ook wel mooie resultaten mee, en dan denk je ook bij jezelf... ja mooi ga ik ook doen!

Ga zo door gozer, goed bezig..

Hoe doe je dat in nederland, tijdens winter maanden:rolleyes: of wil je dan niet getint te zijn?
Probleem is dat ik me zelf naar binnen moet smokkelen. Ik lijk wel 18 enzo, maar ben bang dat ze na die onderzoek verplicht ID gaan vragen...

Ik ben in de winter ook een stuk bleker, maakt me niets uit :).

ja en over een maandje zie je een maatje van je die gebruikt anabolen en die had er ook wel mooie resultaten mee, en dan denk je ook bij jezelf... ja mooi ga ik ook doen!

Wat heeft dat dan in vredesnaam met elkaar te maken...

Wauw, wat een mooie vergelijking ;) goed bezig gozer!

Dat jij met je intelligentie het idee krijgt dat ik meteen alles gebruik wat mn vrienden gebruiken, tja mag jij weten. Maar maak je geen zorgen hoor, ik doe voordat ik iets koop, op verzoek van vrienden, een uitgebreide research, oftewel zou nooit anabolen gebruiken ;)

Anyway ontopic;
Ik ga dus z'n snelbruiner proberen, gaat met tabletten, en gewoon van binnenuit. De verkoopster was er ook heel positief over dus ik ga het proberen. Zitten gewoon natuurlijke stoffen in, die je melanine stimuleert, oftewel sneller pigment laat aan maken.

Als er nog andere manieren of ervaringen zijn met teint krijgen, hoor ik het graag.

Laatst bewerkt:
hahhhaha jahh ik heb heel veel van die fotos gezien:P

Anyway, ik heb een pasje gekregen bij zonnebank studio, geloofden dat ik 18 was, dus probleem verholpen. Maar ik ga er natuurlijk wel goed mee om, niet overdrijven.

Terug
Naar boven