Fitness Seller

Bruine teint!?

Ik zei toch: "als ik jouw benadering kies" ;)

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

En van fietsen gaan je gewrichten ook verslijten :rolleyes:, wandelen en lopen ook?
Huidkanker vergelijken met gewrichtenslijtage bij bodybuilding gaat dan ook totaal niet op :), van het ene ga je geen gruwelijke dood sterven.

Ik had het ook specifiek op de wonderboys van onze tijd die steroids gaan gebruiken om er gespierd uit te zien :), die mensen verdienen gewoon geen respect. Zo ijdel zijn om je eigen gezondheid in gevaar te brengen... Net hetzelfde met zonnebanken, je gezondheid in gevaar brengen door je eigen ijdelheid.

Ik val in herhaling: lees je eerst eens in. Bij verstandig gebruik zijn die gevaren verwaarloosbaar. Je staat veel te hard van je af te schreeuwen hier op een board waar een hoog percentage gebruikt. Wat zoek je hier dan?

En mijn opmerking over gewrichtsslijtage was net zo min serieus als ik jouw gekrakeel serieus kan nemen. Hang je een of andere religie aan of zo?

• Topic Starter Topic Starter
vraagje he: Die 75 %, op welke huidtype is dat getest?

gregerger

Laatst bewerkt:
Nadelen zoals haaruitval/borstgroei/overbeharing op andere plaatsen etc zijn niet gevaarlijk.

Nuja, ik heb altijd gelezen dat steroïden sporen achterlaten. Het is ook gewoon niet natuurlijk. FF met je hormonen gaan spelen om wat spieren te kweken, gewoon walgelijk.
Als ik nog maar "anabolic steroids" in google intik, zie ik binnen 1 oogslag al verschillende sites die de nadelen aan het gebruik van anabolen aanmerken :) Dus je moet echt niet verkondigen dat de gevaren verwaarloosbaar zijn, typische wonderboypraat.

Hahahaha! Nu heb je jezelf echt gediskwalificeerd, je weet niets van steroiden, en nog minder van mij. Met je gebral maak je jezelf niet alleen belachelijk, maar op dit forum ook nog eens persona non grata.

nfnf

Laatst bewerkt:
Jij bent echt het levende bewijs waarom dat anabolen nemen om spiergroei te bevorderen achterlijk is.

Idioot wat doe je hier. Iedereen op DBB leest en informeert naar aas en jij komt hier aas uit de wereld van BB te krijgen? Pleur ff op naar dutchfitness en ga daar je mening over aas geven.

Jij bent echt het levende bewijs waarom dat anabolen nemen om spiergroei te bevorderen achterlijk is.

21 jaar jong, belg, en via een beeldscherm tot deze inzichten kunnen komen. Volgens mij hebben we een aspirant Nobelprijswinnar op DBB gevonden...

gfnfgnf

Laatst bewerkt:
Ik kom anabolen "uit de wereld van BB te krijgen"? Sommige mensen zijn hier wel rap op hun teentjes getrapt als er iemand probeert hun favoriete drug door het slijk te halen. Klinkt als een hardnekkige verslaafde die zijn drugs niet wilt afzweren :)

Haha ik ben naturel wijsneus. Zie je, alleen maar vooroordelen en andere bullshit die je zomaar probeert te verspreiden. En dat nog op een BB forum. Niemand stelt je opmerkingen op prijs gozer.

Ardana's laatste training:

monday:

BP:
10xstang
8x30
3x5x40

Dips (shaken en beven als ik ze doe, maar toch lekker strak gevoel)
3x8

Squat:
10xstang
8x45
3x5x60

Deadlift:
8x65
1x5x75

Ik snap je haat jegens aas. In vergelijking met jou is iedereen een beest en als ze aan de aas slaat de twijfel al in bij je of je wel echt een man bent.

Ardana's laatste training:
Ik snap je haat jegens aas. In vergelijking met jou is iedereen een beest en als ze aan de aas slaat de twijfel al in bij je of je wel echt een man bent.

lol t*ring die Ardana is een beest wat een dikke bench -->:roflol:

Hij zou eigenlijk wat krachtaas moet nemen.......

jesus wat is dit nou weer voor onzin, ardana draagt een sterk deel bij aan deze discussie met sterke informatie die voor het gevaal eens niet lukraak van telegraaf.nl word gehaald. beetje flauw om iemand vervolgens op zoon manier proberen voor lul te zetten.

@Big t, misschien word er nu wat gepolariseerd. De waarheid ligt in het midden, ja het is mooi om een lekker kleurtje te hebben, maar zoals de australische (anti)reclames al zeggen " there is nothing healthy about a tan". Natuurlijk hoef je niet compleet ingepakt als een idioot naar buiten of zelfs binnen te blijven, maar zonnen(banken) is toch echt schadelijk. in welke mate dat is zal in verloop van alleen maar meer duidelijk worden.
Mijn oom heeft een melanoom in zijn gezicht gehad, en heeft de mazzel dat hij een flinke baardgroei heeft om het litteken wat te bedekken. Wanneer ik later zo iets zal krijgen kan ik nog zo gespierd zijn, maar zoon litteken in mijn gezicht zou alles doen verbleken.

Dat melanoom zeldzaam is wilt niks zeggen. Het overgrote deel van de bevolking ligt niet elke week 2x onder de zonnebank en heeft ook geen vergroot risico.
Nou nou, de meeste mensen lopen toch vrij regelmatig in de zon, en vele duizenden mensen gaan onder de zonnebank. En toch toont de tabel dat huidkanker relatief weinig voorkomt. De kans op prostaatkanker is nog vele malen hoger. Dus zo'n vaart zal het wel allemaal niet lopen :cool:

Ik hou de zaken goed in het oog, dan zal het wel meevallen. Volgens mij zijn die mensen die huidkanker kregen gewoon erg onvoorzichtig geweest.

PS: jongens kap eens met die off-topic discussie.

hgfhfg

Laatst bewerkt:
Hee TrainingTzr,
Welke snelbruiner tabletten zijn dat dan? Laat ff weten of ze helpen, dan wil ik ze ook!!!

ga maar eens langs bij een dermatoloog, aardig wat moedervlekken en 2 zijn bobbeltjes :(

• Topic Starter Topic Starter
Hee TrainingTzr,
Welke snelbruiner tabletten zijn dat dan? Laat ff weten of ze helpen, dan wil ik ze ook!!!

Ik gebruik op het moment BronzCare. Sneller en mooier berschermd bruin.
Schijnt je huid te beschermen tegen veroudering! Wel chill dus. Ze zeggen dat je meestal resultaten ziet na 1 week, en vandaag is het 1 week, dus ik moet de volgende dagen even kijken.

Wat zoiezo wel een aanrader is: Australian gold!
Smeer je op je huid, en dan ga je onder zonnebank/zon, wordt je extra gestimuleerd om pigment aan te maken, dat werkt echt meteen! Mijn gezicht wordt tegenover mn lichaam minder snel bruin, dus ik gebruik dat nu ook op mn gezicht, zie echt verschil.

kloon van suzanne doctor

Ik gebruik op het moment BronzCare. Sneller en mooier berschermd bruin.
Schijnt je huid te beschermen tegen veroudering! Wel chill dus. Ze zeggen dat je meestal resultaten ziet na 1 week, en vandaag is het 1 week, dus ik moet de volgende dagen even kijken.

Wat zoiezo wel een aanrader is: Australian gold!
Smeer je op je huid, en dan ga je onder zonnebank/zon, wordt je extra gestimuleerd om pigment aan te maken, dat werkt echt meteen! Mijn gezicht wordt tegenover mn lichaam minder snel bruin, dus ik gebruik dat nu ook op mn gezicht, zie echt verschil.

maar dit is geen zelfbruinend supp , je moet er nog steeds mee onder de zon . Is er geen goed supp dat je kan gebruiken tabletten /pillen met zelfbruinend effect ?;)

Terug
Naar boven