XXL Nutrition

Demonstratie: stop de islamatisering

Of deze mensen (van die demonstratie) extreem rechts zijn, weet ik niet. Het Vrije Volk is overigens wel degelijk libertarisch. (dat is uitgesproken rechts ja, maar niet dat extreme wat veel mensen dan voor ogen hebben.)

Pamela Hemelrijk schrijft ook voor het Vrije Volk en van haar weet ik dat ze libertarisch is)...

Hemelrijk is in de loop der jaren steeds extremer en paranoider geworden. Ze wordt er niet voor niets overal uitgedonderd. Dat mens spoort niet.

• Topic Starter Topic Starter
Hemelrijk is in de loop der jaren steeds extremer en paranoider geworden. Ze wordt er niet voor niets overal uitgedonderd. Dat mens spoort niet.

Ja ze ziet idd overal linkse complotten (de politieke correctheid oa), maar ja, als je vriend (Theo van Gogh) op straat is afgeslacht, dan zou ik ook wat para worden :o

Daarvoor was ze al volledig geflipt. Het is een querelant en iemand die overal spoken ziet. Haar nieuwe spook draagt een boerka of djellaba.

Eerst was het VOL=VOL, nu is het GENOEG = GENOEG !!!.
Hahahaha ik val bijna van me stoel van het lachen, ff verder lezen.
Dan vergaat mij het lachen wel. :D

Extreem rechts? bij lange na niet.
Ik steun geen extreem maar dit steun ik wel.
No offence eric maar dit is totaal niet extreem.

Het word veelst te gek, kijk vooral naar die dik gedrukte voorbeelden!
Niets racistisch maar gewoon wat meet nationalistisch.
Europa moet europa blijven. Ik vind het een prima idee en actie.

Jij bent gek !!!
Hitler zei ook dat hij geen racist was maar nationalist.
Je weet waar die denkbeelden toe geleid hebben. :rolleyes:

Wat een onzin allemaal wat daar staat. Een en al islamofobie. Het gaat slecht met de islam nu. De sjieten en soenieten (2 belangrijkste sTen in de islam) zijn weer een heftige oorlog begonnen tegen elkaar! Belachelijk gewoon. Laat gewoon iedereen in zijn waarde. Of je het ermee eens bent is je eigen ding. Maar bemoei je niet met andermans zaken. Trouwens: in de Koran is NIETS verplicht! Je bent zelfs niet verplicht om islamitisch te blijven.

Echt vermoeiend eigenlijk dit soort discussies, maar ik neem aan dat je nog wel enig onderscheidend vermogen hebt? Denk je nou echt dat iedere moslim hier een staat wil stichten met de Sharia? Of dat iedere moslim voor stenigen is?

Apelandje? Tja het zegt al genoeg over jou.

Ik ben overigens ook niet voor aanpassing, maar evenmin voor een rechtlijnige bestrijding van een zogenaamde islamisering. Zeker omdat we zelf vanuit het Westen het extremisme steunen omdat we zo zwaar verslaafd aan olie zijn.

Extremisme dient bestreden te worden, maar niet iedere moslim is een extremist. Ook al zeg ik dat een miljard keer, het dringt toch niet door.

Het christendom kan anders ook aardig wat extremisten,..he Klusmier?
De kruistochten waren ook veel meer dan gezellige optochtjes. :(

Jij slaat de spijker op zijn kop !!!!

@ de SIOE; ooit gehoord van polariseren?
In een multicultureel land als nederland moet men juist proberen de kloof tussen culturen te overbruggen ipv steeds hameren op de verschillen en hoe sommigen het bij het verkeerde eind hebben.
In deze discussie zie ik een hoop dbb'ers roepen "islam is slecht en islam neemt de wereld over".
Anderzijds zie ik een aantal anderen verkondigen dat ze trots zijn op deze media aandacht en hoe mooi het is dat iedereen zich maar aanpast aan de islam.
Beide is IMO fout!

Ik vind het positief dat overheidsfunctionarissen/ambtenaren "neutraal' moeten overkomen (geen kruisjes, hand van fatima etc etc).
Ik vind het positief dat er discussies gevoerd worden waarbij alles gezegd mag worden.
Geloof is iets waar jij van overtuigd bent dat het de waarheid is, val niemand anders ermee lastig en hou het lekker voor jezelf.

Er wordt gesproken dat vrouwen onderdrukt worden bij de Islam en dat ze een hoofddoek MOETEN dragen.
Stop nou eens met globaliseren!
Bekijken dingen één voor één voordat je zulke dingen zegt.
Ik zou niet moeten proberen (en ik zou het niet willen) mijn vrouw te dwingen/op te dragen een hoofddoek te dragen.
Mijn moeder heeft nooit, behalve in een moskee tijdens namaz, een hoofddoek gedragen. @ Spiertje, is ze een slechte moslima?
Een vrouwt moet er zelf voor kiezen dit te dragen en mag nooit gedwongen worden.
@ Cyan; Ik kan uit je tekst opmaken dat jij achter de SIOE staat en hun denkwijze?
Ik begrijp dat je ervoor hebt gekozen om niet langer te geloven in Allah sw.
Allah sw heeft ons gezegend met vrije wil gezond verstand.
Hoe kan jij dan achter een groepering staan die niets anders prediken dan haat?
De SIOE zegt dat er geen 'gematigde' moslims bestaan.
Ik vraag me af, wat is een gematigde moslim?
Is dat een moslim die de makkelijke aspecten van de islam aanneemt en de moeilijke zoals vasten, geen alcohol, geen coïtus voor het huwelijk afstoot?
Als dat zo is dan ben ik inderdaad geen gematigde maar een extreme moslim.
Ik ben een moslim die andere religies, vrouwen en zelfs mensen die mij haten respecteert.
Waarom?
Omdat, broeders en zusters, alles begint met respect!
Ik respecteer en accepteer iedereen als mijn broeder omdat ik niet diegene ben die moet oordelen.

Weg met sharia in Europa, weg met demonstraties tegen de islam, dit soort taferelen zijn niet nodig als mensen elkaar meer zouden accepteren en respecteren!

@ Cyan; Ik kan uit je tekst opmaken dat jij achter de SIOE staat en hun denkwijze?
Is dat een moslim die de makkelijke aspecten van de islam aanneemt en de moeilijke zoals vasten, geen alcohol, geen coïtus voor het huwelijk afstoot?
Ik ben een moslim die andere religies, vrouwen en zelfs mensen die mij haten respecteert.
Waarom?
Ik respecteer en accepteer iedereen als mijn broeder omdat ik niet diegene ben die moet oordelen.

Weg met sharia in Europa, weg met demonstraties tegen de islam, dit soort taferelen zijn niet nodig als mensen elkaar meer zouden accepteren en respecteren!

Ik ben geen haatzaaier, als SIOE daarvoor staat, dan distantieer ik me liever. Wat ik wel wil zien is totale neutraliteit. Liefst overal, maar dat is niet realistisch. De voorbeelden die ze opgesomd hebben zijn echt en je kan ze enkel maar gelijk geven. Het is niet zo erg hoe dat ze het portreteren, maar ik ga ook niet doen alsof er niets aan de hand is.
Elke organisatie dat tegen de islamitisering en voor neutraliteit steun ik. Alleen dan wel zonder platvoerse, barbaarse gezever.

Ik kreeg spontaan het gevoel in mij ==> mensen met vrije wil en gezond verstand werpen hun geloof af, anders ben je gewoon niet genoeg geïnformeerd. En dat zou je moeten doen, zoveel mogelijk informatie halen, want God houdt niet van luiaards en domme mensen. Maar ongelooflijke genieën werpen hun geloof, voor zover ik weet, altijd af. (wel grappig:D)

Ik ben geen haatzaaier, als SIOE daarvoor staat, dan distantieer ik me liever. Wat ik wel wil zien is totale neutraliteit. Liefst overal, maar dat is niet realistisch. De voorbeelden die ze opgesomd hebben zijn echt en je kan ze enkel maar gelijk geven. Het is niet zo erg hoe dat ze het portreteren, maar ik ga ook niet doen alsof er niets aan de hand is.
Elke organisatie dat tegen de islamitisering en voor neutraliteit steun ik. Alleen dan wel zonder platvoerse, barbaarse gezever.

Ik kreeg spontaan het gevoel in mij ==> mensen met vrije wil en gezond verstand werpen hun geloof af, anders ben je gewoon niet genoeg geïnformeerd. En dat zou je moeten doen, zoveel mogelijk informatie halen, want God houdt niet van luiaards en domme mensen. Maar ongelooflijke genieën werpen hun geloof, voor zover ik weet, altijd af. (wel grappig:D)

Ben het niet met je eens.
Genoeg zogenaamde genieën waren gelovig.
Het is maar net wat in jouw ogen een genie is.
Google maar even op de naam Al-Hasan ibn al-Haytham en in mijn ogen is Mohammad Ali ook een genie. Maar nogmaals, wat ik een genie vind hoef jij niet te vinden.

Overigens vind ik pleiten voor neutraliteit hetzelfde als pleiten voor vrede op aarde.
Ik ben het met je eens dat de voorbeelden die genoemd worden extreem zijn en dit beeld past niet in europa, anderzijds weet je denk ik ook wel hoe dat soort partijen werken. Heb je Wilders ooit maar 1 goed woord horen zeggen over de Islam?
De meest extreme gevallen worden opgezocht en deze worden vermeld en de 'normale' dingen niet natuurlijk..die zijn maar normaal en zullen ook niet leiden tot islamfobie want dat is dat waar deze dames en heren op uit zijn.

Iedereen heeft het recht om te demonstreren.. ongeacht je het er mee eens bent of niet als 'niet-mee-protesteerder' ..

We kunnen trouwens wel wat dbb-ers daar verwachten als ik de topics zo lees hier laatste tijd... of zitten hier meer de mensen die klagen, klagen maar hun kont niet van hun stoel halen om de dingen proberen te veranderen waar ze zich aan storen? het zal toch niet...

een demonstratie op 11september en niemand die iets zegt van juist die bepaalde datum. ???

Ben het niet met je eens.
Genoeg zogenaamde genieën waren gelovig.
Het is maar net wat in jouw ogen een genie is.
Google maar even op de naam Al-Hasan ibn al-Haytham en in mijn ogen is Mohammad Ali ook een genie. Maar nogmaals, wat ik een genie vind hoef jij niet te vinden.

Overigens vind ik pleiten voor neutraliteit hetzelfde als pleiten voor vrede op aarde.
Ik ben het met je eens dat de voorbeelden die genoemd worden extreem zijn en dit beeld past niet in europa, anderzijds weet je denk ik ook wel hoe dat soort partijen werken. Heb je Wilders ooit maar 1 goed woord horen zeggen over de Islam?
De meest extreme gevallen worden opgezocht en deze worden vermeld en de 'normale' dingen niet natuurlijk..die zijn maar normaal en zullen ook niet leiden tot islamfobie want dat is dat waar deze dames en heren op uit zijn.

Met de tegenstrijdigheden in de Koran en de botsingen met de wetenschap kan je niet anders verklaren dat God gewoon niet bestaat. Als gelovigen dat niet willen inzien, zijn ze in mijn ogen nooit '100% ok' in hun hoofd.(lees: niet voor rede vatbaar als het over dat onderwerp gaat).
Zo denk ik erover.

Neutraliteit in ambtelijke gebouwen is goed mogelijk en is ook toepasbaar, dat is al heel wat simpeler dan vrede op aarde. En daarvoor hoef je idd niet extreem (rechts) te denken. genoeg organisaties/politieke partijen denk ik die niet extreem zijn en voor neutraliteit gaan.

Met de tegenstrijdigheden in de Koran en de botsingen met de wetenschap kan je niet anders verklaren dat God gewoon niet bestaat. Als gelovigen dat niet willen inzien, zijn ze in mijn ogen nooit '100% ok' in hun hoofd.(lees: niet voor rede vatbaar als het over dat onderwerp gaat).
Zo denk ik erover.

Neutraliteit in ambtelijke gebouwen is goed mogelijk en is ook toepasbaar, dat is al heel wat simpeler dan vrede op aarde. En daarvoor hoef je idd niet extreem (rechts) te denken. genoeg organisaties/politieke partijen denk ik die niet extreem zijn en voor neutraliteit gaan.

Ik ben dus niet "100 % OK in mijn hoofd?
Ik ben gelovig en toch voor rede vatbaar dus dat is maar subjectief of heb je daar bewijs van?
Neutraliteit in ambtelijke gebouwen MOET ook. Maar dan niet alleen wat de islam betreft maar elke religie.
Ik heb het al eerder gezegd; een kruisje of handje van fatima dragen als je aan de balie van burgerzaken zit heeft geen meerwaarde.

@ de SIOE; ooit gehoord van polariseren?
In een multicultureel land als nederland moet men juist proberen de kloof tussen culturen te overbruggen ipv steeds hameren op de verschillen en hoe sommigen het bij het verkeerde eind hebben.
In deze discussie zie ik een hoop dbb'ers roepen "islam is slecht en islam neemt de wereld over".
Anderzijds zie ik een aantal anderen verkondigen dat ze trots zijn op deze media aandacht en hoe mooi het is dat iedereen zich maar aanpast aan de islam.
Beide is IMO fout!

Ik vind het positief dat overheidsfunctionarissen/ambtenaren "neutraal' moeten overkomen (geen kruisjes, hand van fatima etc etc).
Ik vind het positief dat er discussies gevoerd worden waarbij alles gezegd mag worden.
Geloof is iets waar jij van overtuigd bent dat het de waarheid is, val niemand anders ermee lastig en hou het lekker voor jezelf.

Er wordt gesproken dat vrouwen onderdrukt worden bij de Islam en dat ze een hoofddoek MOETEN dragen.
Stop nou eens met globaliseren!
Bekijken dingen één voor één voordat je zulke dingen zegt.
Ik zou niet moeten proberen (en ik zou het niet willen) mijn vrouw te dwingen/op te dragen een hoofddoek te dragen.
Mijn moeder heeft nooit, behalve in een moskee tijdens namaz, een hoofddoek gedragen. @ Spiertje, is ze een slechte moslima?
Een vrouwt moet er zelf voor kiezen dit te dragen en mag nooit gedwongen worden.
Waarom?

Nog meer karma:bow2:

Terug
Naar boven