XXL Nutrition

Demonstratie: stop de islamatisering

Bezoekers in dit topic

Wat een voorzet, roxxe. Subliem gewoon.
 
Antiglobalisten mogen ook tegen de muur, net zulk k*tvolk als die angsthazen.

Net als de antiglobalisten hebben ze rare/nare trekjes, maar dat wil niet zeggen dat ze geen enkel punt kunnen hebben.
 
Doet me hart vullen met vreugde echt waar als ik al die aanpassingen lees
Mashalah, god staat aan onze kant haha :D
 
leuk onderschrift heb je weer spiertje 16

gelukkig zijn ze mekaar al aan het killen schiet het al wat harder op....
 
ze hebben gelijk... moslims moeten zich aan ons aanpassen en wij niet aan hun!
Ge zou het eens bij hun moeten proberen....
 
Net als de antiglobalisten hebben ze rare/nare trekjes, maar dat wil niet zeggen dat ze geen enkel punt kunnen hebben.

Dan heb ik toch liever andere boodschappers dan deze verholen xenofoben.
 
Of deze groepering extreem rechts is durf ik niet te zeggen. Het is jammer dat je meteen voor racist of extremist wordt uitgescholden gewoon omdat je bepaalde evoluties in de samenleving verkeerd vindt. Dat is pas simpel denken, eigen aan extreem links. Het is duidelijk dat men zich de laatste jaren te vaak aanpast aan een vreemde godsdienst, die blijkbaar de regels van de moderne samenleving probeert te ondermijnen.
 
Aanpassing aan culturen/religies is dan ook niet nodig, ook al kan er wel respect betracht worden. Dit soort figuren die zeer schreeuwerig waarschuwen voor de islamisering kan je niet anders zien dan de nieuwe Nazi's. Ze staan zich er zelfs op voor dat islamofobie een noodzakelijk kwaad is en een intelligent persoon daar dus voor kiest. Dat maak ik als intelligent persoon zelf nog wel uit lijkt me.

Als het kwaakt als een eend zal het wel een eend zijn. Degenen die ontkennen dat dit soort stromingen maar 1 doel hebben draaien om de hete brij heen. Of moeten we hun provocerende uitingen zien als aanzet tot een dialoog?
 
als je dan toch iets met nazi's wil vergelijken, kijk dan dan eens goed naar het islamisme!
zij dulden geen andere godsdienst, zij leggen overal waar ze komen hun eigen godsdienst en hun eige gebruiken op. En als je hen geen gelijk geeft dan wordt jij uitgemaakt van racist. Zij slaan en stenigen hun vrouwen. En dat allemaal onder het mom van een of andere idioot die ooit een fantasy boekje geschreven heeft.
wij moeten ons niet aanpassen aan hun! zij komen naar hier ergo zij moeten zich aanpassen. Anders moeten ze maar in hun ape-landje blijven.
 
Voorkomen is beter als genezen. In de moderne westerse samenleving (Engeland, Holland, Frankrijk en bv Duitsland) waar sinds de jaren 50 de onzuiling en ontkerking heeft plaatsgevonden moet je een dominerende cultuur als de islam gewoon een halt toeroepen voordat voor de zoveelste x in west-europa de pleuris uitbreekt.
 
About SIOE « SIOE

Nuff said, angsthazen die hun eigen angsten willen rechtvaardigen. Zoeken naar zondebokken is van alle tijden maar heeft alleen maar tot ellende geleid. Dit clubje is onderdeel van het probleem en geen oplosser van de problemen.

niks aan toe te voegen.

behalve dan dat het natuurlijk allemaal de schuld is van de Joden.:mad:
 
als je dan toch iets met nazi's wil vergelijken, kijk dan dan eens goed naar het islamisme!
zij dulden geen andere godsdienst, zij leggen overal waar ze komen hun eigen godsdienst en hun eige gebruiken op. En als je hen geen gelijk geeft dan wordt jij uitgemaakt van racist. Zij slaan en stenigen hun vrouwen. En dat allemaal onder het mom van een of andere idioot die ooit een fantasy boekje geschreven heeft.
wij moeten ons niet aanpassen aan hun! zij komen naar hier ergo zij moeten zich aanpassen. Anders moeten ze maar in hun ape-landje blijven.

Echt vermoeiend eigenlijk dit soort discussies, maar ik neem aan dat je nog wel enig onderscheidend vermogen hebt? Denk je nou echt dat iedere moslim hier een staat wil stichten met de Sharia? Of dat iedere moslim voor stenigen is?

Apelandje? Tja het zegt al genoeg over jou.

Ik ben overigens ook niet voor aanpassing, maar evenmin voor een rechtlijnige bestrijding van een zogenaamde islamisering. Zeker omdat we zelf vanuit het Westen het extremisme steunen omdat we zo zwaar verslaafd aan olie zijn.

Extremisme dient bestreden te worden, maar niet iedere moslim is een extremist. Ook al zeg ik dat een miljard keer, het dringt toch niet door.
 
Echt vermoeiend eigenlijk dit soort discussies, maar ik neem aan dat je nog wel enig onderscheidend vermogen hebt? Denk je nou echt dat iedere moslim hier een staat wil stichten met de Sharia? Of dat iedere moslim voor stenigen is?

Apelandje? Tja het zegt al genoeg over jou.

Ik ben overigens ook niet voor aanpassing, maar evenmin voor een rechtlijnige bestrijding van een zogenaamde islamisering. Zeker omdat we zelf vanuit het Westen het extremisme steunen omdat we zo zwaar verslaafd aan olie zijn.

Extremisme dient bestreden te worden, maar niet iedere moslim is een extremist. Ook al zeg ik dat een miljard keer, het dringt toch niet door.

1) ik zei niet dat iedere moslim hier zijn zin (of geloof) wil doordrijven. Sommigen passen zich aan. Anderen niet en die moeten er uit.
2) een land waar je een vrouw mag stenigen voor kan me niet schelen welke reden = apeland
3) ik ben wel voor aanpassing. Wil je ergens mee, dan moet jij je aanpassen en niet toekomen en je wil gaan opleggen omdat je het gewoon bet om het zo te doen.
4) je hoeft je niet steeds te herhalen, maar voor zover ik dacht hebben wij het over zij die steeds hun gewoontes opleggen en steeds hun zin moeten hebben. En waarbij de regeringen ook steeds toezegt.
 
Ik doelde er op dat aanpassing naar de andere kant geen noodzakelijkheid is. Wel aanpassing van de kant van de allochtoon.

Jij hebt het overigens over 'zij' in eerste instantie. Dat is nogal een ruim begrip natuurlijk. Als zij alleen de extremisten betreft kan ik me daar in vinden. Dat zijn de kankergezwellen binnen een maatschappij. Overigens ongeacht religie, afkomst etc. Extremisten zijn gewoon k*t.
 
Of deze mensen (van die demonstratie) extreem rechts zijn, weet ik niet. Het Vrije Volk is overigens wel degelijk libertarisch. (dat is uitgesproken rechts ja, maar niet dat extreme wat veel mensen dan voor ogen hebben.)

Pamela Hemelrijk schrijft ook voor het Vrije Volk en van haar weet ik dat ze libertarisch is)...
 
Duitse politie en rechtbanken zijn toleranter tegenover moslims dan tegenover niet-moslims. Een van de hoogste Duitse rechtbanken (Bundesgerichtshof) heeft zojuist de straffen voor islamieten die in het openbaar openroepen tot een gewelddadige jihad in Europa verlaagd. Sommige rechters citeren de Koran in plaats van de Duitse wetgeving. Polygamie, vroeger verboden, is nu toegestaan voor moslimmannen, die zelfs overheidssteun kunnen claimen voor hun vrouwen.

Is het nieuw dat een rechter de omstandigheden van het geval beoordeeld?
De laatste zijn lijkt me overigens grote onzin.
Christelijke kruizen worden uit publieke ruimtes verwijderd.
Prima toch, publieke ruimtes dienen ook geen religieuze boodschap uit te dragen.
Er zijn aparte zwemtijden voor moslims in zogenaamd openbare zwembaden
(Waar de ‘niet-moslims’ belasting voor betalen).
Owja, de moslims waren vrijgesteld van belasting toch? Er zijn ook vast wel zwemuurtjes voor 65+ en nu voor moslims...

Wat een stemmingmakerij weer. Zonder de problematiek te willen bagataliseren is dit gewoon gericht op een beïnvloedbaar gebleken deel van de bevolking (getuige de Pim-hausse, grondwettelijk verdrag en Wilders).
 
Back
Naar boven