XXL Nutrition

Buik trainen tot 6pack

nee, ik wil hiermee zeggen dat je best buik als eerste traint zodat het bloed vooral kan gaan naar de spiergroep die je hierna traint.
bijvoorbeeld, eerst buik trainen en daarna borst zodanig dat het bloed dan naar je borst gaat en daar blijft(omdat dit het laatste is wat je getraint hebt)
indien je het omgekeerd zou doen en eerst borst trainen, en daarna buik zou het bloed van je borst naar je buik gaan en ga je dus minder bijkomen in borst.
Ik hoop dat ik het niet te ingewikkeld uitleg...

Nope, het is juist andersom. De spiergroep die je als eerste traint krijg de beste training.

uitproberen maar , zal straks eerst borst en dan buik trainen.

is kijken of nadien de pomp uit de borst weggaat.

heb wel is borst / rug en daarna kniebuigen gedaan.

direct nadien is er een vole pomp in de benen , maar na het eten
begon ik zeker de borst en Rug te voelen en de volgende dag zeker.

hahah

verhoog je 500 x naar 1000 x 1 week = mega pack !!

Een tip: ram degene die je die bullshit wijsgemaakt heeft een barbell door zijn strot, dan kan hij niet nog meer mensen valse informatie geven.
Het maakt echt niets uit waar je bloed zit, tenzij je een hartaanval of een fatale bloedklonter of iets dergelijks verwacht.

Wanneer je veel zware compounds doet, wordt zelfs vaak aangeraden om je buikspieren pas op het einde te trainen, aangezien je buikspieren dienen voor de ondersteuning van je rug en je hele torso. Het is dus een voordeel dat je buikspieren nog fris zijn wanneer je bv. squats doet zodat ze een deel van de druk van je rug kunnen wegnemen. Als je buikspieren al vermoeid zijn door ze te trainen, zullen ze minder efficient hun core-taak uitvoeren.

De reden voor de verminderde vooruitgang heb je wrs al zelf gegeven: examens. Nu het vakantie is, kun je je weer voluit concentreren op je training en voeding, dus dat komt wel in orde. Anders kan je in de desbetreffende forumonderdelen je trainings- en voedingsschema's laten beoordelen door de leden hier. Mss is daar iets niet helemaal in orde.

bij voorkeur geen bb waar breezers curls meedoen maar een 120kg suqat bb van het rek latenm vallen vol op zn bachus :roflol:

hehe LoL
Legt iemand het even uit?:p

Breezer curls: ga in het squatrek staan en curl een bb met 5 kg aan elke kant. Liefst in setjes van 15-30 herhalingen.

30kg, nou dan:p
Noem jij jezelf een breezer??:p:p

Nee want ik deadlift en squat :cool:

train de biceps ook niet zo heel lang apart. Pas 3x ofzo en dan doe ik 2 setjes ez cheat curls. Ga er wel mee vooruit terwijl mijn ecto trainingsmaat maar blijft doordrammen over stricte preacher curls. :p

Terug
Naar boven