MuscleMeat

Buik

Bezoekers in dit topic

Jhonny Dynamic

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2007
Berichten
338
Waardering
0
Hey mensen

Juist keek ik naar mijn buik en blijkt dat de rechterkant wat dikker is dan de andere kant. Nu vraag ik me af of dat normaal is? En hoe dit kan komen?
Kan het zijn dat de ene kant van mn buikspieren mss wat dikker is dan de andere? Echt fel zie je het ook niet hoor maat toch een klein beetje. Heeft iemand dit ook?
 
Geen last van...

het kan inderdaad zijn dat de ene kant beter ontwikkeld is qua spiermassa. Het gebeurd ook wel eens dat tennisers bijvoorbeeld een sterk ontwikkelde rechterarm (bij rechtshandigen) en schouder hebben en dat dan de linkerkant van de buik ook sterker is dan het rechter deel....
 
ja ik heb het ook alleen maar onder aan mn buik :)
op enkele foto's van anderen ben ik het precies ook al tegen gekomen
 
kun je misschien even 1 -tje plaatsen dan?
 
Misschien uitpuilende buik door vergrote lever?
 
Als het onderaan je buik is zou het misschien ook wel een liesbreuk kunnen zijn heb ik een tijdje geleden ook gehad en bij mij zag het er ook heel raar uit,soort van grote bobbel op je buik........
 
of misschien train je altijd wel op een schuine ondergrond??? dat zou denk ook wel kunnen..........
 
kan ook te maken hebben met een lichte scheefstand van je bekken.
ik heb een beetje hetzelfde probleem. functioneel geeft het geen nadeel.
ik denk dat iemand anders het ook niet ziet, jij wel omdat je er van boven op kijkt.
een remedie ken ik spijtig genoeg niet.

succes,

rudy
 
Wat een toeval, ik ging net een zelfde topic hierover maken, maar dacht, laten we eerst dit lezen.
Wel ik heb dus hetzelfde "probleem". De rechterkant van m'n buik heeft ietsje meer vet dan de linkerkant. Opvallen zal het wellicht niet doen, maar ja....
 
Ik ga straks naar de dokter en zal hem is vragen wat het is. Ik heb wel al een aantal maal last gehad van een buikspierontsteking en ik heb het gevoel dat ik dat nu opnieuw heb. Maar dat is niet op de plaats waar het dikker is.

Een liesbreuk, maar doet dat niet pijn?
 
Ik ga straks naar de dokter en zal hem is vragen wat het is. Ik heb wel al een aantal maal last gehad van een buikspierontsteking en ik heb het gevoel dat ik dat nu opnieuw heb. Maar dat is niet op de plaats waar het dikker is.

Een liesbreuk, maar doet dat niet pijn?

Ik voelde er zelf niks van.........
maar het zou misschien wel kunnen dat het pijn doet....
 
Kom juist terug van de dokter, het feit dat mn buik rechts wat dikker is dan links komt door een buikspierontsteking waar ik last van heb. Toch bedankt vr de hulp jongens ;)
 
Hey mensen

Juist keek ik naar mijn buik en blijkt dat de rechterkant wat dikker is dan de andere kant. Nu vraag ik me af of dat normaal is? En hoe dit kan komen?
Kan het zijn dat de ene kant van mn buikspieren mss wat dikker is dan de andere? Echt fel zie je het ook niet hoor maat toch een klein beetje. Heeft iemand dit ook?


Hoi, ik heb ook last van wat jij beschrijft, de rechter onderkant in het zachte gedeelte is dikker als de linkerkant, als ik mijn buikspieren aanspan lijkt het alsof de rechterkant ietwat uitpuilt waardoor het toch echt op een dikkere bobbel lijkt. ik lijk ook een beetje last ervan te hebben, het is geen pijn ofzo alleen als ik het echt diep indruk voel ik wat. maar verder eet ik goed slaap ik goed en voel me ook verder prima, alleen baart het me een beetje zorge wat het kan wezen, ben al bij de dokter geweest en die voelde een beetje en toen zei die dat ik me mezelf maar niet te druk moets maken omdat de symetrie van het lichaam niet aan beide kanten gelijk hoeft te zijn.
heb jij er verder nog last van of iets te weten gekomen?
 
Back
Naar boven