Fitness Seller

Geelzucht

Bezoekers in dit topic

Hoe gaat het met je geel/oranje uiterlijk ?
Hey, wat leuk dat je erom vraagt / interesse toont!

Ik heb na data dat ik bloed ben gaan prikken voor de eerste keer. Uit mn hoofd was dit 11 december. Geen pompoen,wortel of broccoli meer gegeten. Sindsdien heeft nooit meer iemand gezegd dat ik geel zag. Zelf zie ik echt geen verschil.

Ik heb toen der tijd met de arts ook mijn handen vergeleken, en toen zag je echt een gele gloed over mijn handen. Ik zou eigenlijk weer terug naar hem willen om dit nu te gaan vergelijken :p

Of het echt heeft geholpen weet ik niet, dan zou ik opnieuw moeten gaan prikken op bètacaroteen. Kost me weer 50 euro, was ik niet van plan.

Ben wel van plan vanaf volgende week hier en daar wat flexibeler te worden & 1 a 2x in de week een van de hierboven genoemde groente te consumeren.

Wat mij toen der tijd het meeste stoorde is dat leerlingen het begonnen te vragen. Ik werk in het onderwijs en die leeftijdscategorie zegt vaak zonder te denken, dit vondt ik erg onprettig.

Geelzucht was het zowiezo niet, dat gaf de arts direct al aan. Conclusie heeft het geholpen?

Geen idee, opvallend is wel dat ik van niemand meer een opmerking hebt ontvangen & toen der tijd wel 5 in de week. Je zou dan zeggen...?

Mooi dat het nu over is, nu weet je dat wortels en pompoen niet je dagelijkse kost moeten zijn. Als je echt bloed wilt testen, zou ik echt 6-8 weken wachten na vorige test.
Huisarts gaf aan dat er na 4 tot 6 weken resultaat zichtbaar zou zijn. Ik ga ervan uit dat hij het over zichtbaar in het bloed had

Back
Naar boven