MuscleMeat

Geelzucht

Bezoekers in dit topic

Meeste zijn wel 1-2 dagen, ik zag het staan tussen een hele lijst met testen dus ik weet het specifieke er niet van :o
Waarom moet je dit dan posten?

Nou weet ik niet of dit in NL ook zo is, maar ik zit mijn eigen bloedtest tijd te bekijken (per test kan een andere tijd van resultaat aangeven) en bij betacaroteen staat 21 dagen :o
Hopelijk hoef je niet zó lang te wachten.

Kan zijn dat het een externe bepaling is waardoor het mee op de post moet. Sommige bepalingen duren ook simpelweg langer omdat ze maar eens in de zoveel tijd worden uitgevoerd vanwege het lage aantal hiervoor.

Waarom zou zijn bloed daar worden geanalyseerd? ;)

New Girl Facepalm GIF by HULU

Laat maar zitten.

HertogSandBox hopelijk kan het in NL sneller en heb je vlug antwoord op je geel/oranje vraag :D

New Girl Facepalm GIF by HULU

Laat maar zitten.

HertogSandBox hopelijk kan het in NL sneller en heb je vlug antwoord op je geel/oranje vraag :D
Nog geen uitslag te zien in mijn online dossier. De dokter gaf aan 3 werkdagen, terwijl ze op de priklocatie 2 dagen aanhielden. Morgen ga ik sws bellen. Wellicht dat het eerder te zien is in mijn dossier

Vanmorgen gebeld, ze hadden nog geen gegevens ontvangen en dus geen beoordeling kunnen doen.. assistent gaf aan dat het na de feestdagen gaat worden. Ik hou wel mn online dossier in de tussentijd in de gaten uit nieuwsgierigheid

• Haha
Waarderingen: Onit
Umol/L

:trollface:

Beta-caroteen toch?
Vraag jij je nu dan af of umol/l hetzelfde is als µmol/l en waarom een dergelijke website de eenheid niet gewoon juist weergeeft?

Bron

Referentie waarde is
Volwassenen0.31.9μmol/L
je zit dus heel ruim boven het maximum met 3.71. Wat ook te verwachten was

Hoe gaat het met je geel/oranje uiterlijk ?

Back
Naar boven