Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast kom op. Ik ben een sporter en train 8 keer in de week, en een training met een hartslag van 130 is geen training. Minimaal hartslag 150 op die fietsmachine/crosstrainer whatever. Maak van die 20 minuten, 30 of 45 minuten en je zal veel meer afvallen. 130 is echt te laag. My 2 cents
Hartslagzone? Wat is dat? Zelf heb ik de beste ervaringen met korte cardiotrainingen, met een intensiteit "**** yourself up". 4/5 keer per week max 20-25 min.
Slechts 20 minuten cardio? Dit is veel te weinig. Bij hardlopen ga je pas vet verbranden na 20 minuten bezig zijn. Ik raad je aan om minstens 45 minuten hard te lopen, maar liever een uur. Ga op 70% van je maximale hartslag zitten. Ik zie dat je 19 bent. Dit betekent dus: 220-19=201:100x70=140. Een uur hardlopen/cardio op een hartslag van 140 en het moet goed komen.

Het gaat om je totaal in kcal over een bepaalde periode. Zo gauw er een tekort is, wordt dit gebruikt door je lichaam.De eerste 20 minuten verbrand je vooral koolhydraten. Pas na twintig minuten verbrand je optimaal vet.
Welke van deze 2 manieren heeft het meest en snelst resultaat? Mij maakt het niet uit wat ik ga doen, zolang het maar zeker weten helptCardio:
2 manieren.
De langzame manier en meer spiermassa behoudend:
45 minuten cardio op 65% van je maximale hartslag (wat is je maximale hartslag, simpel modelletje: 220- leeftijd).
De korte intensieve manier en meer spiermassa behoudend
25 minuten cardio, waarin je met korte tijdsintervallen werkt. Bijvoorbeeld 1 minuut rustig, 30s naar de 90% van je hartslag.

Je voedingsschema is slecht. Veels te veel koolhydraten. Heb je nog niet rond gekeken in het voedingsboard. Je komt veel keto-diëten en carb-cycling tegen en dat heeft een rede... GA LAAG IN JE KOOLHYDRATEN! Ten tweede. Probeer per maaltijd zo'n 40g eiwitten te eten. Dus denk eerder 150-200g kip per maaltijd. Ten derde, je eet te weinig vet. Pak gewoon nog wat extra noten of eet vette vis (als je dat lekker vind), maar je aantal goede vetten moet ook omhoog! Vraag of je moeder koopt met olijfolie.
Een teamsport is natuurlijk ook leuk en intensief.

Haring zou ik laten staan, zitten geen koolhydraten in.