Fitness Seller

Buikklachten whey perfection

Thanks voor de tip! Gelijk even gekeken, de prijs is voor mij als studente zijnde toch ook wel een puntje wat dan mooi meegenomen is :).
Op het moment niet op voorraad, maar bij mijn volgende bestelling ga ik meteen kijken of hij er weer is!

Toch "goed" om te horen dat ik niet de enige ben met deze klachten, ben er nu eigenlijk steeds zekerder van dat het toch met de shakes te maken heeft. Vandaag nog geen shake op en mijn maag komt helemaal tot rust, heerlijk gevoel na al die weken tobben! Ik ben wel geminderd met eiwitinname tot 2 gram per kg lichaamsgewicht, alles haal ik daarmee uit voedsel, maar zeker in de bulk vind ik het toch handig mijn eiwitten uit shakes te kunnen halen..
Goed om te horen dat je tot nu geen klachten hebt gehad bij Isolaat Perfection, ik heb nu al drie mooie opties qua alternatieven, dat geeft moed! :)

Neem hem altijd met water. Ik drink eigenlijk al sinds twee jaar geen melk meer, amandelmelk smaakt me veel beter en zodoende heb ik geen idee of ik dezelfde klachten zou hebben wanneer ik 'gewone' melk heb. Begin steeds meer te vermoeden dat het inderdaad met lactose te maken heeft!
Gelukkig gaat kwark goed, toch een goede eiwitbron, waar zouden we toch zijn zonder kwark? :')

Bij mij is het alleszins geen lactoseprobleem want ik meng ze met melk. Weet je wat het nog lekkerder maakt en vol met polyfenolen zit? Ik doe er elke keer een schep cacaonibs (pure chocoladestukjes) van bodyenfitshop in. Meestal ook Brinta erbij en je hebt een lekker proteinerijk ontbijt. Mijn darmklachten zijn helemaal weg en ik mag zelfs spreken van een normale, gezonde stoelgang. Bij mij was het zo erg dat ik al jaren dacht dat ik last had van een prikkelbaar darmsyndroom, want ik nam al jaren whey proteïnen als aanvulling. Hopelijk wordt het bij jou ook beter want iedere mens is anders.

Wei isolaat

He Ik ben ook net begonnen met het gebruiken van ei-wit shakes en toen ik het voor het eerst innam werd ik kots misselijk voelde me ook echt heel rot nam het altijd na me training in, maar na met training nee ik een stuk fruit en daarna de shake en heb nergens meer last van.

Ik heb nog een vraag ben pas begonnen met kracht training ,maar op me rust dagen kan ik gewoon een shake nemen s avonds zonder dat ik een workout heb gedaan>? is dat een aanrader of afrader?

He Ik ben ook net begonnen met het gebruiken van ei-wit shakes en toen ik het voor het eerst innam werd ik kots misselijk voelde me ook echt heel rot nam het altijd na me training in, maar na met training nee ik een stuk fruit en daarna de shake en heb nergens meer last van.

Ik heb nog een vraag ben pas begonnen met kracht training ,maar op me rust dagen kan ik gewoon een shake nemen s avonds zonder dat ik een workout heb gedaan>? is dat een aanrader of afrader?

Voor het slapen bedoel je? Gwoon kwark of casseine, langzame eiwitten voor een nacht.

Sinds enkele weken kamp ik met rare pijn in mijn buik, standaard een uur na mijn maaltijd. Het lijkt mijn maag te zijn. Het helpt dan om plat te gaan liggen. Maag maakt dan een hoop lawaai, een uurtje later zakt de pijn dan. Ik heb periodes dat ik juist heel moeilijk naar de wc kan en periodes dat het juist 'te makkelijk' (lees: diarree) gaat. Mijn maag voelt dan ook opgezet. Op dit moment neem ik ongeveer 2.3-2.4 gram per kg lichaamsgewicht aan eiwitten. Ik krijg de indruk dat mijn klachten te maken hebben met mijn eiwitinname. De pijn is er vooral en het heftigst na het nemen van een shake Whey Perfection. Kan me er flink beroerd door voelen. Ik laat dit nu dan ook even staan en richt me voorlopig op 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht.

1. Zijn meer mensen bekend met deze klachten? Te hoge eiwitinname of wellicht niet tegen Whey Perfection kunnen?
2. Wat is eventueel een goed alternatief voor deze shake? Moet ik dan aan isolaat denken?

Waarschijnlijk ben je zwanger, over een maand of 9 zouden de klachten moeten afnemen.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag voor het eerst isolaat genomen, volledig klachtenvrij! :)

• Topic Starter Topic Starter
Update:
Er is duidelijk sprake van lactose intolerantie. Inmiddels kan ik kwark ook niet meer verdragen, evenals 'normale' melk (gelukkig dronk ik altijd sowieso amandelmelk, maar heb het één en ander geprobeerd) en soms kan ik kaas ook niet verdragen. Mooi k*t dus, aangezien er nu wel heel veel voedingsmiddelen wegvallen.. Af en toe één van deze producten eten is geen optie, heb nu enkele nachten op het toilet doorgebracht met de meest helse pijnen, het is geen doen zo.
Maar eens op zoek naar een goede, lactosevrije kwark..
Thanks voor alle reacties en tips. Isolaat gaat gelukkig wel goed, dus dat probleem is in ieder geval opgelost!

Gebruik gewoon dat supplement niet meer. En haal het uit je voeding.

Terug
Naar boven