MuscleMeat

Buikspieren trainen als 14-jarige

Beter gewoon heel je lichaam trainen en goed eten. Vind het trouwens heel goed van je dat je thuis geen frisdranken meer drinkt. Is niet makkelijk wanneer je eerst zoveel glazen cola per dag dronk.

Train ook je benen en skip niet zoals sommigen legday omdat je eventjes geen zin hebt. Als er 1 ding is wat er niet uit ziet is het een kastelen bovenlichaam en 2 tandenstokers als de fundering.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wel ja, m'n benen train ik bij de voetbal, maar ik kan helaas niet meer naar de fitness op dit moment, alhoewel ik dit graag zou doen.

Wel ja, m'n benen train ik bij de voetbal, maar ik kan helaas niet meer naar de fitness op dit moment, alhoewel ik dit graag zou doen.

tumblr_mpjxicI2FG1qcwvw4o1_500.jpg

Je benen train je niet bij voetbal. Niet op de manier zoals je bij de sportschool zou doen.

Geen excuses. Gewoon gaan en alles trainen met een goed schema.

Je benen hoef je niet te trainen, want je voetbalt

Ik ken teveel mensen met dunne benen die voetballen om te zeggen dat dat genoeg is

C00l hoevaak voetbal jij per week en hoe lang?

Bedankt voor de tips jongens! Vooral qua voeding moet ik eigenlijk nog goed aanpassen. En wat bedoelen jullie met dat je buikspieren niet zo grote groeipotentie hebben?
@ Dinky Toy, bedoel je bij je 4e zin kwark? Want je zegt de hoeveelheid maar geen product...
Ga sowieso wel eens proberen om wat pindakaas of eieren te beginnen eten. En wat voor noten raad je aan? Of maakt dat niet uit?
Verder wil ik sowieso al mijn spiergroepen trainen, maar met het voetbalseizoen is dat wat moeilijk om fitness, voetbal en school te combineren. Daarom kan ik eigenlijk thuis alleen maar buikspieroefeningen doen en push-ups...

magere kwark zit in een bakje van 500gram, dit eten de meeste hier savonds als laatste maal vanwege de trage eiwitten!

om te beginnen zou je hier een halve van kunnen pakken. evt gezoet met wat siroop en op smaak met kaneel.

• Topic Starter Topic Starter
Ok bart!
Jongens, vorig jaar had ik een blessure en trainde ik 1x in de week en 1 match. Nu wordt dat 2x trainen en 1x match. Dunne benen heb ik zeker en vast niet, heb ik al van een paar mensen horen zeggen dat ik dikke billen heb (geen vet)! Ik weet het nog niet zeker, maar ik ga nog eens met mijn ouders overleggen of ik nu, tijdens het voetbalseizoen niet eens 2x per week naar fitness zou gaan. Is wat weinig, maar beter dan niks. Is het dan aangeraden om ook m'n benen te trainen? Aangezien ik de dagen na m'n training in de fitness, altijd dagen zijn waarop ik voetbaltraining of match heb.

Terug
Naar boven