XXL Nutrition

Buikspieren trainen tijdens cut? (hoog BF)

R000

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m98
Zoals de topic omschrijving al meldt, ben ik benieuwd of het zinvol is om buikspieren tijdens de cut te trainen?

Volgens een maat van me is het bij mij niet nodig, omdat het momenteel toch geen effect heeft. Mijn buikspieren zijn namelijk niet zichtbaar oid. Als ik ze nu zou trainen zou het me eerder dikker doen ogen omdat die spieren eerst onder het vet komen te zitten. In zijn ogen kan ik dit onderdeel beter pas gaan trainen als ik klaar ben met cutten.

Hoor graag of dit klopt of niet.

gewoon alles trainen.

Klopt niet.

Je wordt er zeker niet dikker van, grote kans dat je buik wat strakker zal ogen. Trainen die buikwand, het is de muur die je organen op zijn plaats houdt.

• Topic Starter Topic Starter
Zo te zien toch beter dat ik dit onderdeel ook train!

Zo te zien toch beter dat ik dit onderdeel ook train!

Jazeker. Een spiergroep niet trainen moet je hier niet mee aankomen. ;)

Het is wel zo dat het je waarschijnlijk niet zal lukken met steeds meer gewicht te trainen tijdens de cut. Maar dat is niet zo erg. Zolang je ze maar min. 1x per week traint.

Train die maar gewoon. Je buikspieren worden toch nooit echt groot.

Gewoon blijven trainen, al was het alleen al om een sterke core te hebben voor je squats en deadlifts.

ik zeg doen

Bedankt allemaal! Zal even die maat van me vragen of die ook wil reageren om zijn kijk op het verhaal te geven.

ik dacht juist dat je je buikspieren beter pas kan trainen bij een laag vetpercentage omdat je buik er anders nog wat van naar buiten gaat staan en je dus dikker lijkt?

Verder klinkt het logisch dat hoe meer spieren je traint hoe beter..

Ik raad het aan om buikspieren te trainen tijdens de cut.
Ik doe het nu een tijdje en als je je buikspieren na een tijdje door het vet ziet komen word je daar echt blij van.

Ik haal alles uit een boek van Frank Zane en hij adviseerd om de buikspieren elke keer als je gaat trainen mee te pakken

Onzin!

Je buik train je altijd mee! ik kan me voorstellen dat je hem wat minder traint in de bulk maar tijdens het cutten? trainen die buik!

Tijdens de bulk train je ook zwaarder en dan neem je automatisch al je buik mee!

Natuurlijk is het zo dat je je buik niet ziet onder die dikke laag vet, maar als jij straks dat vet heb verbrand, zul je je zelf dankbaar zijn dat die buikspieren er al zitten ;)

zeker voor de mensen die moeite hebben met het krijgen van een sixpack,

EEN GOED BEGIN IS HET HALVE WERK!!!

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Ik raad het aan om buikspieren te trainen tijdens de cut.
Ik doe het nu een tijdje en als je je buikspieren na een tijdje door het vet ziet komen word je daar echt blij van.

Ja! erg motiverend!

Ben nu weer fanatiek die buik spieren aan het trainen! Bedankt voor alle tips!

Terug
Naar boven