AndroidHealthClinic

Buikspieren

Tenjo

Advanced Bodybuilder
Waardering
74
Ik heb gelezen dat als je je buikspieren traint met gewichten dat je buik naar voren komt. Nu moet ik dit niet hebben want hui moet juist naar achter ;)
Ik ben al heel wat afgevallen maar mijn buik zit er nog aardig dar ben ik het minste vet kwijt. Wat kan ik het beste doen om die buik weg te krijgen?
Ik doe 5 keer cardio per week toch buikspieren erbij?

Alvast bedankt voor de reacties.

whoadfafdff.jpg

Hier zijn heel veel topics over, paar gestickied door de admins. Zoek op abs en je vind vast wel wat je hebben wilt.

Ojee de zomer komt er weer aan..

:D

Ik ben al sinds november vorig jaar aan het trainen en heb pas dit forum ontdekt dus het is niet alleen voor de zomer ;)

Ah oke dan hoef je je niet aangesproken te voelen. Maar ik zie ze overal al weer, ook bij mij in de gym. Knulletjes die weer 'fanatiek' 2 maanden komen trainen om met een sixpack over het strand te wandelen en je ze daarna nooit meer ziet.

Ah oke dan hoef je je niet aangesproken te voelen. Maar ik zie ze overal al weer, ook bij mij in de gym. Knulletjes die weer 'fanatiek' 2 maanden komen trainen om met een sixpack over het strand te wandelen en je ze daarna nooit meer ziet.
Zonde vn al die inspanning Pfff

als je je spieren trained ( dus ook je buiskpieren ) worden je spieren groter... best logisch toch?

Ja maar het blijft essentieel om laag in je vet% te komen om ze ook daadwerkelijk te kunnen zien.

• Topic Starter Topic Starter
Hier zijn heel veel topics over, paar gestickied door de admins. Zoek op abs en je vind vast wel wat je hebben wilt.
Ik heb ze niet gevonden en abs zijn te weinig letters om te kunnen zoeken :D

Plaatselijk vet verbranden bestaat niet (heb ik hier gelezen) maar word je buik ook minder als je toch al je buikspieren traint? Word het er strak van of moet het daarvoor echt veel meer vet verbranden?
Wat ik ook doe met cardio maar heeft het dus al zin om mijn buikspieren te gaan trainen als ik toch nog een te hoog vet percentage heb?

kwestie van vetpercentage idd, zolang er een laag spek om je abs zit zal je niks zien, hoe hard je zo ook trained. het heeft wel zin om ze trainen, want als je uiteindelijk toch zal dalen in je vetpercentage zullen ze er beter uit knallen

buikspiertraining maakt je buikspieren dikker, verband geen vet (ja de inspanning verband iets maar minimaal natuurlijk) dus gewoon cardio doen (hardlopen fietsen whatever) anders zul je ze idd nooit zien. Hoe je abs vormen (de cuts enzo) zijn genetisch en dus niet te veranderen door te trainen je kan alleen je gehele abs dikker maken. train ze

P.S wat is het vet% waar die gast in die foto (onderste natuurlijk) op zit denken jullie want ik zit nu eindelijk op 10.1 maar loop dr nog niet zo bij

buikspiertraining maakt je buikspieren dikker, verband geen vet (ja de inspanning verband iets maar minimaal natuurlijk) dus gewoon cardio doen (hardlopen fietsen whatever) anders zul je ze idd nooit zien. Hoe je abs vormen (de cuts enzo) zijn genetisch en dus niet te veranderen door te trainen je kan alleen je gehele abs dikker maken. train ze

P.S wat is het vet% waar die gast in die foto (onderste natuurlijk) op zit denken jullie want ik zit nu eindelijk op 10.1 maar loop dr nog niet zo bij

Zonder buikspieren heb je geen blokjes....

Das ****ing slim van je man nog niet aan gedacht zelf. Ook nog iemand die een serieuze schatting kan geven (ik schat m zelf op 8/7 procent? ). Krijg je zon gay antwoord van zon mannetje met waarschijnlijk een dikkere processor dan dat die armen heeft.

En ps zonder buikspieren heb je geen blokjes, ik denk dat je bedoelt zonder getrainde buiskpieren heb je geen blokjes.
Ik zal je vertellen jongen zonder getrainde buikspieren heb je OOK blokjes, iedereen heeft blokjes wel of niet getrained, zichtbaar ander verhaal natuurlijk.

Nu jij weer, flame on, haal je 1215 posts maarweer omhoog, groei je ook nog wat (online dan) advanced bodybuilder ;)

Ook zonder buikspieren te trainen kun je blokjes hebben, als je maar laag genoeg in je vet% zit inderdaad. Maar train je ze, dan groeien ze en zijn ze natuurlijk beter zichtbaar.

Er zit hier iemand op het forum en die had op een gegeven moment een vetpercentage van 5,3 procent, maar toch zag je geen blokjes, simpelweg omdat hij nauwelijks buikspieren had...

Iedereen heeft buikspieren, alleen de een maar als de ander. Hangt af van je training en je genetics.

Dat is precies wat ik hem probeerde duidelijk te maken een paar posts hierboven maar sommige mensen weten gewoon niet waar ze over praten. Heb je er helaas te veel van merk dat mensen regelmatig een verkeerde richting in gestuurd worden en dat is zonde. Als je op 5.3 geen harde definitie ziet licht dat meer aan de genen dan aan de training...

Terug
Naar boven