XXL Nutrition

Buikspieren

Gewoon die pens blijven trainen.
Als je droger komt te staan (lager in vet), komen ze juist wel te voorschijn! ;)

Sorry maar ik ben nieuw hier. Hoe weet je hoeveel je vetpersentage is, Mijn dieetiste heeft een toestel en ik moet dat vast nemen met al mijn vingers en mijn benen ver open en zo weet ze mijn vetpersentage, het mijn is nu 30. Wanneer ben je droog? Als dat op 0% staat?,

Ik heb een vetpercentage van 10,2 en heb last van een rijstbuik. Dat is pas klote. Alles mooi in verhouding en gedefinieerd en dan zo'n opgezwollen buik. Ik ben al bezig met carbs verminderen en minder grote maaltijden eten (vooral in de avond), maar volgens mij moet ik richting de 7% wil ik verschil bij mijn buik zien.

Ik heb een heel zwaar dieet gekregen van mijn dieetiste,
ik eet niet veel maar vind dat niet erg.

Mijn dieet: veel water drinken, 1,5 liter- 2a3 glazen light frisdrank per dag

9u: 1 snede grijs brood
13u: 2 snede grijs brood
18u: 2 gekookte aardappelen
veel groenten
100 gr. vlees
1x per week beetje frieten
1x per week spaghetti of lasagna
Tussendoortjes: tot 2 stukken fruit
platte kaas: mager 1x per dag

Mijn dieet: veel water drinken, 1,5 liter- 2a3 glazen light frisdrank per dag

9u: 1 snede grijs brood
13u: 2 snede grijs brood
18u: 2 gekookte aardappelen
veel groenten
100 gr. vlees

1x per week beetje frieten
1x per week spaghetti of lasagna
Tussendoortjes: tot 2 stukken fruit
platte kaas: mager 1x per dag

Te weinig eetmomenten, mis eiwitten en vetten bij je maaltijden en onlogische keuze voor koolhydraat bronnen. Bekijk anders eens wat voorbeelden om te zien hoe het ook kan. De stickys kunnen je alvast op weg helpen:)

Ik heb een heel zwaar dieet gekregen van mijn dieetiste,
ik eet niet veel maar vind dat niet erg.

Ik kan me niet voorstellen dat een dietist dit derde wereld dieet heeft voorgeschreven. Als dat wel zo is, dan snel wegwezen daar. Zo iemand moesten ze op staande voet ontslaan zeg. Complete waanzin.

Welkom trouwens:D

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je een eigen topic, over wat??

Wat een waardeloos dieet inderdaad. Begin maar met frisdrank eruit te fl*kkeren.

Damnnnnn, doe iedereen die bij die dieetiste zit een plezier en geef haar Burn the fat, feed the muscle kado:)

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik niet snap is dat diëtisten er voor "gestudeerd" hebben en toch doen ze zo veel fout - volgens vele dan.
Maar ja ze maken mensen blij want ze zien die getallen op de weegschaal minder worden.

Ik eet wel kip en koude schotel elke week, koude schotel bijna elke dag.
Ik heb wel wat afwisseling in mijn voeding. Zeg me dan wat er verkeerd is aan dat dieet, ik ben al 3 kg afgevallen in 3 maanden, in totaal 14 kg van december tot nu maar toen was ik ziek en at ik helemaal niet. En ik ga nu al 3 maanden fitnessen.

Hoe train je eigenlijk die lijnen onderaan de buikspieren ? Net boven de heupen ?

Sorry maar ik ben nieuw hier. Hoe weet je hoeveel je vetpersentage is, Mijn dieetiste heeft een toestel en ik moet dat vast nemen met al mijn vingers en mijn benen ver open en zo weet ze mijn vetpersentage, het mijn is nu 30. Wanneer ben je droog? Als dat op 0% staat?,

Droog voor man is -10 % denk ik . 12-14 is normaal netjes onder de 10 goede definitie ik ga zelf voor de 7 denk ik. En laat je meten met een huidplooi, ik heb geen id hoe je erbij staat maar 30% is echt overgwicht (25+ is obees)

Ja ik weet het dat dat te veel is maar ik werk eraan ik ben volop aan het zakken, ik had eerst meer. Bedankt voor de uitleg.

Er is een verschil tussen simpelweg kilo's verliezen op de weegschaal (zowel vet als spier) als gezond VET verliezen...met spierbehoud. Dit laatste is wat iedereen eigenlijk wil. Zowel bodybuilders als niet bodybuilders.

Het e-book Burn The Fat, Feed The Muscle is inderdaad een aanrader.

(ook voor je "dietist" :P)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven